יום שלישי, 24 בנובמבר 2009

השמחה היתה מוקדמת?

לילה שלם לא הצלחתי לישון בגלל יתוש טורדני שזמזם לי ליד האוזן. לכן כשהשעה היתה 05:00 ושמעתי פתאום נביחות חזקות מהחלון, כבר לא היה לי אכפת משעות השינה שלי וניגשתי לחלון לראות על מה המהומה. מה שנגלה לנגד עיניי גרם לי לשפשף את העיניים ולחזור כמה פעמים על המשפט "זה לא יכול להיות"- זה היה דואי.
הכנסתי אותו מיד חזרה הביתה והייתי מופתעת מכמה שהוא נאמן, אוהב וקשור לבית הזה.
רק שעכשיו התעוררו אצלי השאלות הקשות- יכול להיות שטעיתי ובחרתי בבני הזוג הלא נכונים לאמץ אותו? או שבאמת מדובר במקרה תמים והוא סתם הצליח להימלט להם?
בן זוגי התקשר אליהם השכם בבוקר כדי לשאול מה קורה, הם טענו שהוא ברח להם ושהם יחזרו הערב לאסוף אותם.
האמת היא שרק דואי ובני הזוג יודעים באמת מה קרה שם ואני כבר לא יודעת למה להאמין. העובדה היא שדואי עשה הלילה מסע מפרך של כמה קילומטרים ושב חזרה אלינו.
בטחתי בזוג הזה..שאלנו אותם שאלות מקיפות, פלא שתחקיר בטחוני לא ביקשנו מהם למלא רק כדי לוודא שהם ינהגו טוב בכלב היקר הזה.
הזוג הזה לא בדיוק מלח הארץ, יותר כמו מלח אשדוד אבל מה זה משנה? ניסיתי לשכנע את עצמי. העיקר שיהיו טובים אליו.
אם הם יבואו הערב לאסוף אותו או לא הזמן יגיד והאמינו לי שאני קרועה רגשית מהסיפור הזה לפחות כמוכם. אתמול הרגשתי שמחה מהולה בעצב וניסיתי בכח להסתיר דמעות געגועים לכלב הזה והנה היום אני כבר צריכה להתמודד עם חזרתו ולחשוב מה עושים הלאה ולתכנן את התרחישים הגרועים ביותר..כי זו אני.
אולי הם יבואו הערב... אחרת חזרנו שוב לנקודת ההתחלה שבה דואי הוא עוד כלב רחוב.
עכשיו גם המיגרנה חזרה לעשות בי שמות כבר יום שלישי ברציפות.

בכל מקרה, טקס פרסי המוסיקה האמריקאיים התקיימו לפני כמה ימים ופרט לכמה נפילות כואבות על הפרצוף (ע"ע ג'ניפר לופז ואדם למברט), היו שם גם כמה אאוטפיטים מוצלחים.


אדם למברט מנסה לייצר בכח פרובוקציה בשקל.


אלישיה קיז בשמלה מדהימה מבית ארמאני. מה שמוזר הוא שאני לא זוכרת לטובה את הקולקציה של ארמאני לאביב 2010 והנה, על השטיח האדום נראו שתיים בשמלות מדהימות מהקולקציה..מה שמוכיח שלפעמים צריך לפתוח את הראש.

הדוגמא השניה- פרגי בשמלת רוכסנים מנצנצת של ארמאני.

אין ספק שריהאנה היא האדם ללבוש את השמלה האוריגמי הדרמטית של מרקיזה שהיתה אחת המוצלחות בקולקציית אביב 2010 של המעצבות הצעירות. הייתי מוותרת על האבזור של הנעליים הלבנות ובוחרת צבע מעט יותר ניראטלי. בכל אופן, על ריהאנה זה עובד לחלוטין.

ג'ניפר לופז, רגע לפני הנפילה על התחת. אתר ה-The superficial תיאר את הנפילה בצורה מצחיקה בתור מה שאיים על דרום קליפורניה לקרוס לתוך האוקיינוס השקט. אגב, הפשלה הוצאה מהעריכה בשידור המקוצר מה שאומר שלמישהי אין הומור עצמי?

וכך הגברת, שלא טרחה להופיע על השטיח האדום נראיתה על הבמה ומחוצה לה, בשמלת נוצות מדהימה של מרקיזה ושמלה סטקרטואלית זהובה שמזכירה משהו שביונסה היתה שמחה ללבוש.

גאגא עם השטיקים הרגילים שלה.

אני לא מתה על שמלות בגזרת בתולת ים אבל פאולה עבדול נראית לא רע בשמלת התחרה השחורה המפוארת הזו, שנדרשו שני אנשים כדי לעזור לה לשאת (?)

אני שונאת את כל מה שניקול קידמן לובשת לאחרונה, כנ"ל לגבי השמלה הזו של בלנסיאגה.

לא ראיתי הופעות פומביות של קלי קלרקסון מאז שגדלה למידות הנוכחיות. העלמה צריכה להפנים ולקבל את מבנה הגוף העדכני שלה ולהתלבש בצורה מחמיאה יותר משמלת הנצנצים הכעורה הזו.

הנעליים של שאקירה לבית ורסצ'ה.

הנעליים של אלישיה קיז.

התמונות נלקחו מכאן

8 תגובות:

  1. מקווה שיסתדר, בובה. אם לא, אני לא סגורה על איך תחזיקו שני כלבים :(
    דווקא אהבתי את השמלה של ניקול קידמן, ויש לי עמדה מאוד ברורה כלפי הזוועה של פאולה עבדול: אם את אישה קטנה, אל תלבשי שמלה גדול וכבדה. לא סקסי.

    השבמחק
  2. אני גם לא.
    לגבי ניקול קידמן אני לא אובייקטיבית כי יש לי אנטי מוחלט כלפיה.
    לגבי פאולה עבדול- אני מזכירה לך את הזוועות שהיא נהגה להתהלך בהם בעבר, היא היתה נראית כמו ליצן שנמלט מהקרקס שלו.
    שמלה גדולה וכבדה ככל שתהיה זה שיפור גדול, גדול עבורה.

    השבמחק
  3. כבר כמה שנים שניקול קידמן מגעילה לי את השעועית. היא באמת נראית כמו בובת שעווה של עצמה, רזה, אנמית, צבע השיער שלה פשוט מגעיל והעינים שלה משדרות משהו מוזר בעייני (משהו בסגנון "אני לא באמת חיה, לא שמים לב נכון?"). השמלה שלה פה ממש מכוערת בעייני, אבל זה לא ממש מפתיע. בלה.

    אין לי בעיה עם ההשמנה של גברת קלרקסון (למעשה, זה כנראה עוד פחות מהגודל הטבעי שלה, המסכנה עולה ויורדת כמו אקורדיון) אבל השמלה שלה זקנה ולא מחמיאה והשיער איום ונורא. תחזרי לבלונד מותק, ושחקי אותה סטאר!

    השבמחק
  4. ניקול קידמן מזעזעת מוב בוטוקס וניתוחים פלסטיים. היא גם נראית בן אדם כ"כ אגואיסט ולא נעים.
    מעניין מי מתעניין עוד בשני הילדים המאומצים האומללים שלה ושל טום קרוז, אחרי שלכל אחד מהם נולד ילד משלו.
    רק בענין המיגרנה - את יודעת שאסור לך לקחת גלולות, כן?

    השבמחק
  5. שרונה- מסכימה לגבי ניקול קידמן, הנוכחות שלה בטקסים האלה פשוט מטרידה.
    לנו אין בעיה עם ההשמנה של קלי קלרקסון אבל כנראה שלה כן יש, אחרת אי אפשר להסביר את ההופעה האחרונה שלה, נדמה שהיא לא ממש יודעת מה לעשות עם עצמה.

    השבמחק
  6. הנעליים של אלישיה קיז יצירת אומנות :)
    אני נורא אוהבת את אדם למברט, ככה שאהבתי גם את ההופעה הזו, אבל אני באמת משוחדת ובדיעת מיעוט הפעם...
    ונכון שבתמונה הימנית של ג'ניפר לופז היא נראית חצי מבחינת משקל?!
    אחלה פוטושופ!

    השבמחק
  7. אנונימי- הסאגה שלי עם המיגרנות ארוכה ומייגעת, הנוירולוגית אסרה עליי בזמנו לקחת גלולות, מצד שני היא גם אסרה עליי לאכול שוקולד וגבינה צהובה (?) ולשתות קפה ותה.
    הספיקה לי חודש של הדיאטה הסרוחה הזו עד שהבנתי שזה מאמלל אותי והפסקתי.
    בעבודה הקודמת היו לי מיגרנות בתדירות מדאיגה ומאז שהפסקתי לעבוד הן הפסיקו לבקר אותי פרט למקרים מיוחדים..
    אז אולי בעצם מה שגורם לי לכאבי ראש זה מצבי לחץ?
    בלונדי- אני גם כן מחבבת את אדם למברט למרות שאת ההופעה האחרונה שלו לא ראיתי, האימו שיק שלו לא עושה לי את זה..הוא הורס גם ככה, אז בשביל מה?
    וכן, ג'ניפר לופז נראית חצי אדם בשמלה של מרקיזה. מעניין אם הקרדיט שייך למעצבות או לפוטושופ באמת.

    השבמחק
  8. אוי, מצטערת לשמוע על דואי.
    גם לי קרה מקרה דומה עם שני גורוני חתלתולים שמצאתי וטיפלתי בהם ליד הבית של ההורים שלי, עד שעבר זוג שחשבתי שהם מקסימים ורצו לאמץ אותם. מהר הבאתי להם קופסת קרטון לקחת אותם בה והם שמחו ולקחו. חבל רק שבאמצע הלילה שמעתי יללות חתולים מתחת לבית, ירדתי וגיליתי את החתלתולים, ששמחו מאוד לראותי (במיוחד את הכלב שלי שהתחיל להתנהג איתם כמו אבא מגונן). לבסוף הכל נגמר טוב, לפחות אני מקווה, כי למחרת הם כבר לא היו שם ואני חושבת שאולי מישהו אחר אימץ אותם בכ"ז.
    אז אל תתייאשי! את עושה מצווה גדולה ואם לא הזוג הזה, יהיה זוג אחר! העיקר שהוא ימצא בסוף בית טוב.
    ותרגישי טוב! הנוירולוגית שלך צודקת לגבי הקפה, השוקולד והגבנ"צ וכמובן שזה שילוב של תזונה ולחץ. לעבור לתזונה בריאה זה אולי קשה בהתחלה, אבל כשלומדים להכיר את כל האופציות הבריאות העומדות בפנייך, מתרגלים נורא בקלות. אולי תנסי להתייעץ עם נטורופתית?

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top