יום שני, 16 בנובמבר 2009

מכים את הסלב השכם בבוקר

דקוטה פנינג מוכיחה לנו שהיא -not a girl, not yet a woman

סופיה בוש בשמלת הדפסים של הלמוט לאנג.

הבמאית רבקה מילר מוכיחה שלא רק שחקניות יודעות להתלבש, בשמלה דרמטית של אלכסנדר מקווין.

רוז מק'גאון עושה לי נעים על הלב (ג'ינג'ית שלובשת צבע עז, יו נואו) בשמלת האוריגמי של דונה קארן.


מריסה טומיי בשמלה ורוד בזוקה של ג'ין דסס. זה לא צבע שנהוג להתאים לנשים בגילה של טומיי וחבל, כי הם פשוט שידוך מעולה- זה מאיר אותה ומוסיף לה חיוניות מבלי שתיראי מגוחכת.

קייט בקינסייל מעולה תמיד, הפעם בשמלת סאטן א-סימטרית של Andrew Gn

כריסטינה ריצ'י נראית שונה כל פעם שרואים אותה, ל'מוקה' היא לבשה את שמלת הפרדה הזו בוריאציה שמרנית יותר.
קלואי סוויני בשמלה מתוקה מבית מיו מיו.

שירלי מנסון מוכיחה שהיא קיימת ואפילו יודעת להתלבש בשמלה מקולקציית האביב המופלאה של מרקיזה שבזכותה אני יכולה למחול לג'ינג'ית על כך שלא לבשה צבע עז כדי לשמח אותי.
ליידי גאגא בלוק המאופק הרגיל
ג'סיקה בייל בלוק יומיומי מתקתק הכולל שמלה בהדפס צבעוני המשולבת עם קרדיגן ונעלי בובה בצבע ניטראלי ושרשרת עם נוכחות. לוק נהדר לעונות מעבר (בהנחה והיו לנו כאלה).

ג'סיקה אלבה נראית נפלא בעיניי מהראש ועד המותניים בשמלה הזו של פראדה אבל אי שם דרומית לאזור הזה התחלתי לפהק.
איווה מנדז מפתיעה בשמלה יפיפיה של מיו מיו ואבזור תואם.

היידן פנטייר עם פוני! ממשיכה להיראות טוב אחרי תקופה ארוכה בה לבשה בגדים בעלי פרופורציות שגויות.

יש לי פינה חמה בלב לג'רלד בטלר עוד מתקופת '300', אז לא פלא שהוא הורס אותי גם בחצאית סקוטית.

עד שכבר רואים את בלייק לייבלי לובשת משהו שלא שייך לקולקציה של ויקטוריה בקהאם (עם כל הכבוד..) היא מצליחה לבלבל אותי לגמרי- החלק העליון שלה נראה שייך לאישה מתוחכמת ונועזת בזכות הג'קט היפיפה של מרקיזה שלייבלי בחרה ללבוש עם שום דבר מתחת ואילו החלק התחתון שלה נראה שייך להוצ'י מאמא.
החוק שאוסר נשים להראות רגליים וציצים בבת אחת שייך לא רק לבנות התמותה שביננו לייבלי, רצוי שתאמצי אותו.

ביונסה עושה לנו שיעור נוסף ב"איך אזרוק על עצמי את כל הטרנדים האפשריים ואיראה כמו קורבן אופנה".

אדם למברט במחווה ל-leather man מ-SNL.

4 תגובות:

  1. מקבץ מרשים של תמונות. אדם למברט נראה קצת כמו קצין אס.אס. במדים עתידניים או כמו חובב S&M. בקשר לקליפ של ביונסה וגאגא, דווקא התכוונתי לחלוק על דעתך וליהנות מהשיר, אבל הקישור כבר לא עובד. זריזים הסוני האלה.

    השבמחק
  2. אני חייבת לחלוק עלייך במקרה של קלואי סוויני כי בעייני השמלה ניראת קטנה עליה, מוחצת את החזה. אני לא מבינה את העניין לה להסתובב כל הזמן בלי איפור ושיער עשויים, היא ניראת קצת מלוכלכת בלוק הזה, ובלייק לייבלי פשוט מהממת. אני מסכימה לה גם ציצים וגם רגליים :)
    נשיקות.

    השבמחק
  3. לובה, ביום גשום וקר זה, אולי תספרי איך אפשר להתלבש יפה בימים חורפיים וקרים, זה נראה לי פשוט בלתי אפשרי. תודה מראש, מאיה.

    השבמחק
  4. ושתי- נכון, גם אי אפשר למצוא את הקליפ ביוטיוב. תיאלצי לסמוך על המילה שלי :)
    ספי- אני ממש לא מתלהבת מקלואי סוויני ומתקשה להבין את המהומה סביבה, אבל השמלה של מיו מיו ממש מתוקה.
    לגבי בלייק גם כן אין לי סנטימנטים, אולי כי אני לא נמנית על קהל צופות גוסיפ גירל,
    ואם כבר- אני מעדיפה את הלוק של הברונטית.
    מאיה- במיוחד בשבילך-http://passionforfashion3.blogspot.com/2009/11/blog-post_17.html

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top