יום שלישי, 17 בנובמבר 2009

אל דאגה- יש מעיל טרנץ'

המגיבה המתוקה מאיה, שאלה אותי בפוסט הקודם איך מתלבשים חם ונראים שיק באותו הזמן.
האמת היא שבנוגע למצבי קור קיצוניים אין לי פתרון, זה נשגב גם מבינתי כיצד אנשים שחיים בארצות הכפור מצליחים להיראות אלגנטיים ולא לסבול מהיפותרמיה בעת ובעונה אחת אך למרבה המזל, האקלים הארץ ישראלי הרבה יותר מתון ומאפשר מקום רב יותר לתמרונים.
בכל הנוגע לאופנת החורף, הייתי ממליצה להתכסות בכמה שכבות דקות, כמו שלמשל האופן שבו התלבשתי היום לפגישה בתל אביב:


שמלה דקה או לחילופין סריג קליל ומכנס נוח בשילוב של מעיל דק בגזרה ובאורך המחמיא למידותיה של הלובשת אותו יכולים להיראות נפלא ובנוסף גם מדובר בלוק שהוא קל יחסית להרכבה.
ניתן להוסיף אקססוריז חורפיים למראה, שיהיו פונקציונליים משתי סיבות- האחת כי אקססוריז כאלה מחממים והשניה כי הם מעשירים מראה פשוט יחסית ומעניקים לו לוק מתוחכם.
בארץ יש מודעות הולכת וגוברת בכל הנוגע לאקססוריז חורפיים ולכן אפשר למצוא גם ברשתות המסחריות כובעים, צעיפים, כפפות ואפילו מטריות מעוצבות (על אף שזה אביזר די מיותר רוב הזמן נכון לאקלים שלנו).
מי שלא מתחברת לאקססוריז שיש ברשתות ובייחוד למחירים שמעטרים אותם, מוזמנת להעיף מבט בפוסט האקססוריז הגדול שחיברתי לאחרונה ועוסק במציאת אביזרים משלימים לחורף בחו"ל ובזול.
אני גם מאוד מתחברת ללבישת צבעים נועזים וצבעוניים בחורף מן הטעם שהם מאזנים את מזג האוויר האפרורי ועושים לנו מצב רוח שמח יותר.
כמובן שגם מי שמעדיפה ללכת על פסים שמרניים יותר מוזמנת להיצמד לצבעים מונוכרומטיים כי הרי לבישת שכבות היא ממילא מתכון בטוח להצלחה.

אני אישית מוצאת את אתר נט א פורטר מקור השראה נהדר ולא רק כזרז בכי ויבבות. גם כדי להרכיב אאוטפיט מבגדי מעצבים צריך טעם וכשרון ולסטייליסטית של האתר יש סטוקים מזה וזה ולכן זה כיף לפעמים לשוטט ולו רק כדי לתרגם את בגדי המעצבים למונחים פרטיים יותר, של פריטים שתוכלו לאתר אצלכן בארון ולמצוא להם שילוב מנצח. זו גם הסיבה שאני מרבה לשתף אתכם באאוטפיטים מוצלחים שמורכבים באתר כדי שתוכלו לשאוב מהם השראה בדיוק כמוני.

הפעם האאוטפיט שלי היה מורכב כולו ממציאות שנרכשו במחירים "הוגנים" ברשתות מסחריות: התיק והמגפיים (שהן זוג המגפיים האהוב עליי) נרכשו בניין ווסט עודפים עוד בתקופה שעבדתי בקניון "סיטי סנטר" בחיפה לפני כשנה.
המגפיים נרכשו במבצע ב-300 ש"ח במקום האלפייה שהייתי צריכה להיפרד ממנה בעיצומה של העונה והתיק עלה לי 200 ש"ח והוא עד עכשיו התיק הכי שימושי והכי פונקציונלי שיש לי (והוא גם מאוד יפה לטעמי).
מעיל הטרנץ', שהיה רכישה גאונית בפני עצמה, נרכש עוד אי שם בעיצומו של השירות הצבאי שלי בסייל ב-24/7 במחיר מצחיק של 130 ש"ח בלבד.
אני אוהבת מאוד את כל האלמנטים הקטנים שמופיעים עליו ואת הדקיקות שלו, הוא מאוד מזוהה אצלי עם שיק לונדוני שזה לוק שתמיד כיף לי להתהדר בו.

כתבה חדשה שלי, שעוסקת בסרט "גיליון ספטמבר" התפרסמה היום בנענע, אתם מוזמנים לקרוא אותה כאן

7 תגובות:

  1. בנוגע למדינות הקפואות- האנשים שגרים שם פשוט רגילים לקור הזה ומבחינתם 0 מעלות זה רק 'קריר' ולכן הם יכולים להמשיך להתלבש בשיקיות.
    אני, לעומת זאת, נאלצת לעטוף את עצמי בכ"כ הרבה שכבות כדי לא לקפוא כאן למוות, ומעל לכל עוד ללבוש מעיל פוך ענקי.. אני הופכת לשיקית ברגע שאני מגיעה למקום סגור וחם ומתחילה לקלף את השכבות. בחוץ- אני נראית כמו בולי איש השלג P.:
    ועוד בדיוק אתמול הגיע אלי מעיל הטראנץ' הוינטג'י ששלחתי לי מהארץ.. אני מסתכלת עליו בערגה ויודעת שאין מצב שאוכל ללבוש אותו בחודשים הקרובים, הוא לא מספיק חם :.(

    השבמחק
  2. שמלה מקסימה! (לא כתבת מאיפה היא)
    ובכלל כל האאוטפיט מאוד חורפי, אלגנטי ולטעמי :)

    השבמחק
  3. שלומית- גם אני מאלה שקר להם תמיד, אז אני מזדהה איתך. מצד שני, כל כך סבלתי מהחום בדירה בקיץ האחרון שאני נהנית מהשכבות וממזג האוויר הקריר כרגע.
    טוקסיקרוז- תודה! את הביביי הזו מצאתי בזארה ב-180 ש"ח בחורף הקודם.

    השבמחק
  4. האאוטפיט יפה ובהחלט מספיק חם לחורף ישראלי. הקשירה החומה עם הנקודות - זה השמלה או צעיף נפרד?

    השבמחק
  5. יש אני מפורסמת!!! תודה שהגבת מהר וכרגיל נתת השראה, אני הולכת למצוא לי מעיל חדש.יום מקסים לך.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top