יום שני, 16 בנובמבר 2009

רשמיי מיום זה

היה לי יום נחמד ונינוח בבית שבו השלמתי כתבות שהייתי צריכה לסיים, עסקתי בכמה עבודות בית, נפגשתי עם אמא שלי וציינתי את הפוסט ה-300 (הפוסט הקודם) שמשום מה הפך להיות סוג של ביג דיל בעיניי.
יש לנו הרגל בזמן האחרון, מאז שאני מובטלת, שאמא שלי באה אליי בהפסקה שלה מהעבודה ואנחנו אוכלות ג'אנק פוד ביחד.
ג'אנק פוד תמיד היה הנקודה המקשרת ביננו ולמרות שעם הזמן אמא שלי המירה את ההמבורגר בסלט, הפואנטה נשארה אותה אחת וזה נחמד.


בחזור, כשליוויתי אותה לתחנת האוטובוס, נתקלתי בשמלה יפה שנמשכתי אליה משתי סיבות, הראשונה בגלל הצבע- "הכחול המושלם" והשניה בגלל הטקסטורה המעניינת שלה.
שמלות עם טקסטורות בלתי רגילות תמיד משכו אותי אז התפלאתי כשמצאתי אחת כזו קרובה למקום מגוריי.
אמא שלי היתה נחמדה מספיק כדי לרכוש לי את השמלה הזו ב-89.90 ש"ח ופרט לכך היא גם אבזרה אותי במיטב האקססוריז לחורף, משמע ברדיאטור לאמבטיה ושמיכת פוך זוגית כדי שגם אני אוכל לשרוד את ימי החורף הקשים.
אז תודה אמא :)



פרט לכך קיבלתי היום גם את הלק מסדרת ה-Suede של OPI שחמדתי בו תקופה ארוכה, על פניו הוא דומה ללק שנעלולה העניקה לי במתנה לאחרונה אך לפי תמונות שראיתי בכמה בלוגים שונים- הוא אמור להיות מיוחד ושונה מכל היתר, אז אני מצפה להזדמנות שבה אוכל למרוח אותו ולהתרשם ממנו בעצמי.


פרדי, שמאוהב גם באמא שלי, החליט לנסות להרשים אותה באמצעות דחיפת ראשו הקטן לגליל נייר טואלט-



ואני לעומת זאת ניסיתי להרשים את דיירי הבית (או במילים אחרות את בן זוגי) באמצעות ההתעניינות ההולכת וגוברת שלי לבישולים- וואללה:



ולסיום, יכול להיות אמנם שכבר הבנתם את הפואנטה אבל אני אמשיך בכל זאת- ככה ניראה בחורף הקרוב:



(כן, אני יודעת שזה לא חורפי בכלל אבל אני אוהבת פפיונים! חולצה מתוקה מבית ולנטינו)


7 תגובות:

  1. שמלה ממש יפה קנית לך! לא ייאמן המחיר המצחיק שלה, בזמן האחרון אין כמעט דברים כאלה- זול ויפה. תתחדשי!
    וחוץ מזה ממש אהבתי את הלוק השני (השמלה השחורה) ואת השלוק השלישי! אחלה השראה לשבוע הקרוב

    השבמחק
  2. השמלה ממש יפה ! אפשר לשאול מאיין נקנתה ??
    תתחדשי :)

    השבמחק
  3. היי, long time no see. אני כרגיל לא עומדת בקצב שלך ואני מנצלת את העובדה שהתעוררתי באמצע הלילה בלי יכולת כרגע לחזור לישון כדי לסגור פערים. תתחדשי על השמלה היפה.נשמח לראות אותה מדוגמנת עלייך בהזדמנות.

    השבמחק
  4. אנונימי- קניתי אותה בחנות אנונימית באשדוד אבל היא מסוג השמלות שצצות בכל מקום עכשיו, אז ציפור קטנה לחשה לי שאפשר למצוא אותה גם באלנבי.
    מרינה וושתי- תודה, השמלה באמת להיט :)

    השבמחק
  5. טוב!
    תתחדשי לך, אחלה של רכישה. ואני בטוחה שהצבע הולם אותך להפליא (-:


    ואת חייבת להבין, כשאת כותבת "חולצה של ולנטינו את גורמת לי חלושס, ועוד פפיון, והשאלה - האם אני יכולה להכין לבד צצה לי בראש"

    וככה נראה בחורף הקרוב, את חייבת להבין שאולי אני אשאף לזה, ואני אמצא את עצמי שואפת ושואפת וחוזרת לנוחות שבג'ינס והסוודר וצעיף ענק!

    אבל אני בטוחה שאת תעשי חייל!!

    השבמחק
  6. חן- על מי את עובדת? :) ראיתי במו עיניי איך התלבשת והתאבזרת יפה בגרמניה, אם זכרוני אינו בוגד בי ועוד בקור נוראי!
    האקלים הישראלי קטן עלייך!

    השבמחק
  7. האקלים הישראלי בעיקר לא החליט אם הוא חורפי או קייצי.

    הכוונה הייתה לסוג הלבוש ואיך שהוא יושב על בחורות שלא חצו את ה165 ס"מ, עברו את ה-50 ק"ג והן אינו רוצות לדדות בעקבים כל היום (-:


    בכוונה אליי.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top