יום שבת, 14 בנובמבר 2009

גיל העשרה

אחותי ציינה בשבוע שעבר את גיל בת המצווה ואילו אתמול התכנסנו בביתה של אמי כדי לחגוג לה את הגיל המשמעותי.
בגלל שהיא רצתה להרגיש כמו נסיכה ביום הזה, התנדבתי להקדים בשעה מהזמן שנקבע לארוחה כדי לסדר לה את השיער והאיפור שיתאים לשמלה הקטנה והחמודה שלבשה לאירוע.
היא נורא התרגשה מהמעמד, כבר הספקתי לשכוח אם גם אני הייתי כמוה באותה תקופה או לא. נדמה לי שלא, תיארתי את עצמי במשך כל תקופת ההתבגרות בתור הגרסא החיה של דריה (כוכבת הסדרה המצוירת דאז באמ.טי.וי)- צינית ואפאטית.
מה שכן, בגיל הזה היתה הנסיעה הראשונה שלי לחו"ל, ועוד לעיר האורות והקסם. אמנם טסנו בטיול מאורגן, כיאה לכל משפחה רוסית שמכבדת את עצמה ובכל זאת זו היתה חוויה שקשה לתאר במילים.
ממש נהניתי מהמפגש המשפחתי, אני חייבת לציין. גם כי לשם שינוי לא אני הייתי מרכז ההתעניינות ושאלות כמו "מה יהיה עם העבודה שלך?" ו"מתי תתחילי ללמוד?" נחסכו ממני וגם כי זה באמת היה נחמד.
היה נראה שאחותי ממש נהנתה וזו הרי כל התכלית של האירוע. היה נדמה שכל התקופה עסקנו במסע הסברה שעיקרו להבהיר לה שהזמנים השתנו ואם אני בזמנו טסתי לשבוע בפריז הרי שעכשיו לנוכח המצב הכלכלי העדכני- זה בלתי אפשרי.
למרות כל הנימוקים וההסברים, נדמה שאחותי קיבלה יום הולדת שווה לא פחות שכלל הפלגה לחו"ל, טיול לצפון, מצלמה חדשה ותיבה מלאה בדברים שכל נערה מתבגרת צריכה (בחסותי).


(אחותי לובשת שמלה א-סימטרית של תמנון ונעלי בובה מזארה)

את הערב חתמנו עם תוכנית מוסיקה ישנה שגילינו בערוץ אחד בשחור לבן, עם עוזי חיטמן, אריק סיני ואסתר שמיר ששרו את השירים שאני כל כך אוהבת של פעם. כל כך התרגשנו מהמציאה ששמנו לה סליפ טיימר וניסינו להירדם עם השירים המרגיעים ברקע.
זה מסוג הדברים שבסיומם אני מראה את פרצופי הזקן האמיתי ואומרת "היום כבר אין מוסיקה כזו" וזה באמת נכון.


האאוטפיט שלי-
טופ- גולף, חצאית- מנגו, מעיל- קסטרו, חגורה- איביי, נעליים- ניין ווסט, קלאץ'- מארק ג'ייקובס


תכירו, זה דודי וההעתק המוחלט שלו- בן דודי בן החמש..ס'חמוד!


מאור מביט בשקיקה בעוגת השוקולד.

12 תגובות:

  1. את עם מעיל?!
    אוווף, אני כבר שובע לא יצאתי מהבית, אין לי מושג מה הולך בחוץ ואני נרקבת בטרנינג (של קיטי, של פוקה, רחוב סומסום... אני מגוונת )

    החצאית פשוט מהממת!
    ואחותך נראית מרוצה ומאושרת!
    מזל טוב(-:

    השבמחק
  2. זה נראה כמעט כאילו תיאמתם צבעים. כל האגף הימני של המשפחה באחת התמונות לבוש בצבעים אדומים ואפילו בתלבושת שלך יש אדום! חמודה אחותך. נראה לי שהיא תלך בעקבותייך בכל הקשור לאהבה לאופנה.

    השבמחק
  3. אתן דומות! ואני רואה שהעדפתן אותן נעליים. עשית עבודה טובה בסטיילינג שלה, שאפו :)

    השבמחק
  4. וואוו כמה שהיא גדלה!שלא נדבר על כמה מוזר לראות את מאור
    האאוטפיט מהמם,יפה לך כל השחור לבן הזה

    השבמחק
  5. מזל טוב לאחותך! עשית לה אחלה סטיילינג, ואני רואה שיש גם אצלכם את הקטע של טיול לבת המצווה. אותי לקחו לבודפשט, ואת אחותי לפראג. אני חושבת שזה הרבה יותר עדיף על אולם ומסיבה ענקית...

    השבמחק
  6. צחית- הוא עולה שנה הבאה לכיתה א', את מאמינה??
    מרינה- ברור שחו"ל עדיף על אולם, וזה לא שהיא לא נהנתה מהמסיבונת בבית.

    השבמחק
  7. מזל טוב לאחותך! היא ממש מתוקה :-)
    אהבתי מאוד את החצאית שלך. היא מהעונה הזו?

    השבמחק
  8. מותק, המעיל, הנעליים והחגורה מהממים!!! אחלה של סטיילינג לאחותך :) המון מזל טוב!

    השבמחק
  9. מלא מלא מזל טוב לאחותך. איזה כיף זה להיות בת 12. אני חושבת שלאחותך יהיה נורא יפה פוני כמו שלך. יש שם תמונה של שתיכן שאתן נורא יפות.
    אהבתי את מה שלבשת... מה, כבר אפשר ללכת עם מעיל בארץ?

    השבמחק
  10. רחלי- האמת היא שזו שמלת סטרפלס יפה שקופלה לידי חצאית :) נקנתה שנה שעברה
    טושיק- תודה יקירתי
    ספי- לילדות בגיל הזה יש נטייה לחקות דברים, אז היא באמת רוצה פוני רק בינתיים היא ויתרה על זה..

    השבמחק
  11. "שעצובים הולכים לים לכן הים מלוח "

    אהבתי :]

    השבמחק
  12. נכון? מי ידע שאפשר למצוא פנינים כאלה ברחוב..

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top