יום שישי, 13 בנובמבר 2009

בתולת יד שנייה

אני תמיד מזגזגת בין תיבל מייל אחת לשנייה בתקווה להיתקל במייל חדש ומעניין ולכן אין זו הפתעה שכאשר נתקלתי במייל מיוד (זהו שמה המלא), שבו היא מציעה להיפגש כדי לצלם אותי כראוי, שמחתי מאוד.אחרי ששוחחנו קצת והבנתי שהיא my kind of gal ובייחוד אחרי שהיא הציעה לי סיור מודרך בחנויות יד שנייה הבנתי שהצילומים יהיו רק חוויה משנית להיכרות איתה.

אתמול בצהריים נפגשנו בדיזנגוף והסיור התחיל. מה שאהבתי בהיכרות עם יוד זה את העובדה שהיא לא הרגישה לי כמו דייט ראשון כפי שפגישות עם אנשים שלא מכירים מרגישות לפעמים, למעשה הרגשתי כאילו אני מכירה אותה כבר תקופה. שמחתי על הנכונות שלה להחדיר בי קצת תודעת וינטג', שאמנם היתה קיימת בי תמיד אך בעיקר בגזרתה האינטרנטית והמשתלמת פחות (ממה שגיליתי). עשינו סיור באדרת, בויצ"ו ובעוד חנות חסרת שם ואני התחדשתי בשמלה וחולצת שיפון אפרסקית שסכומן המשותף לא עולה על ה-50 שקלים.

בכלל, נורא יפה, היוד הזו, נראית כמו גלויה שנשלחה אליי משנות ה-50'. עד מהרה גילינו שיש לנו אהבה משותפת לבלוגי אופנה של אוהבות הוינטג' פיקסי וראנה כמו גם אובססיה קלה לבנות גילמור וברור לכם שזה בסיס מוצלח לזוגיות טובה, נכון?


פגשנו את נעלולה ופנינו ליריד המעצבים בדיזינגוף סנטר שם פגשנו את עינת, הסטייליסטית החביבה שהבטיחה לנו שעת ייעוץ חינם. אני חייבת לציין שעינת היא בחורה מאוד סימפטית והאומנים ביריד באמת נורא מתאמצים רק שכל ההיצע שלהם נראה כמו אוסף סמרטוטים שמתומחר בצורה לא ברורה וגם עינת עצמה לא סיפקה ולו בדל של אינפורמציה יעילה. אני גם חייבת להוסיף שלא הייתי אובייקטיבית במיוחד מאחר ושיטוטים ארוכים בחנויות גורמים לי להיות רוטנת וסובלת מכאבים (גב ורגליים- לכיף כפול ומכופל) ולכן גם אילו היתה מביאה לי את התורה מסיני, סביר להניח שלא הייתי מתרשמת.

אבל היא לא הביאה. למעשה, סתם שוטטנו בין הירידים והיא הציעה לנו בגדים למדידה שזה אחלה רק שלבחור בגדים למדידה אני יכולה גם בעצמי. נעלולה דווקא כן נהנתה מכל התהליך הזה, היא טוענת שכל אינטרקציה שלא קשורה לעבודה שלה עושה לה טוב על הלב אז לבריאות שיהיה לה.

אני דווקא כן קיוויתי לכמה טיפים מועילים לגבי אילו צבעים ואיזה גזרות מתאימות לי ולו רק כדי שיהיה לי מה לכתוב על זה. בכל אופן, אם אתן מעוניינות, עינת מציעה פגישת סטיילינג חינם כל יום חמישי בדיזינגוף סנטר. יש צורך בתיאום מראש.

אגב, נורא שעשע אותי לקרוא תגובות בפוסט הקודם שמציעות לי לעשות פרוייקט DIY לספות בסלון שלי. זה לא שהייתי מתנגדת לכך, למעשה- אילו הייתה ניתנת לי יד חופשית בעניין הייתי מעצבת את כל הבית מחדש אלא שסבתא שלי גם ככה הקיזה דם עד שהסכימה לשחרר את הספות הללו מהישג ידה אז אני לא חושבת שהודעה בסגנון "סבתא, רוצה לראות את ההדפס הפסיכודלי המגניב על הספות שלך?" יתקבלו בברכה. תודה בכל מקרה על הטיפ, אני חייבת לומר שהתגלגלתי מצחוק כשדמיינתי את הסיטואציה הזו בראש ואת הבעת פניה של סבתא ששומעת שהספות שלה חורבו :)

אגב, למי מכם שתוהה אם עכשיו התמונות המקצועיות יהפכו לדרך קבע בבלוג אז אל דאגה, הבלוג ישאר כפי שהוא. אמנם אני אשמח לתמונות בסגנון מעת לעת, סתם כדי לצאת מהשגרה של התמונות בסלון ולראות את עצמי בתנאי תאורה סבירים יותר אך אין לי כוונה להפוך את הבלוג ל"בלוג המצטלמות", יש כבר כאלה שעושות את זה, בוודאי יותר טוב ממני וכבודן במקומן מונח- זו לא אני.

לשמחתי יוד היתה יעילה מאוד ושלחה לי את כל התמונות הערוכות כבר הבוקר בניגוד לפעמיים הקודמות שבהן הצטלמתי ונאלצתי לרדוף אחרי הצלמים (והיו סמוכים ובטוחים שבחורה כפייתית כמוני אכן רדפה אחריהם כמו בציד מכשפות) בתקופה שנעה בין מספר ימים לבין מספר שבועות.

חוצמזה, אני דואגת לרגשותיו של הסלון שלי שנפגע מאוד מהיעדר הפלאשים אתמול.

האאוטפיט-

גופיה- Rhus ovata, קרדיגן- ספרינט (בן כמה שנים טובות), צעיף- h&o, חצאית- Kooi, חגורה- זארה, גרביונים- איביי, נעליים- 24/7, שעון- Ice watch צמיד- קסטרו, תיק- וינטג'.



יוד הנאה שהסכימה למדוד שמלה בגזרה קלאסית ביריד המעצבים.

ההתחדשות שלי- חולצת שיפון אפרסקית ב-40 ש"ח.

שמלה פרחונית בעשרה שקלים.


13 תגובות:

  1. אכן יצאו תמונות מקסימות הפעם, אין מה לומר! ח"ח לך ולצלמת

    השבמחק
  2. ממש אהבתי את התמונות!
    מצחיק להזכר בתמונות בהן הקרדיגן מופיע בגלגול שונה לגמרי

    השבמחק
  3. נהדרת!
    אני שמחה אבל שתישארי בתמונות הביתיות שלך...אני לא בעד צילומי אופנה מוחצים לשעת לילה מאוחרת לבלוגרית המתקדמת (-:

    החצאית הכחולה הזו פשוט מקסימה!

    השבמחק
  4. וואו הגרביונים שווים ביותר :P
    וגם החצאית מהממת! לאחרונה מוצא חן בעיני הגוון הכחול הזה, ושמתי לב שאני קונה הרבה כחול העונה :)

    השבמחק
  5. קסומה ומקסימה.
    התמונות נפלאות אבל הן לא משתוות לכמה שאת יפה במציאות, יקירתי.
    3>
    התכנון שלי לאבד את בתולי הוינטאג' שלי באדרת בשלישי הבא. משם המציאות?

    השבמחק
  6. גילי- תודה יקירתי! יוד, שמעת? אנחנו סיפור הצלחה.
    צחית- תזכירי לי על מה מדובר? אני לא זוכרת גלגול קודם של הקרדיגן הזה :(
    חן- תודה ואל דאגה, אני לא הטיפוס לתמונות מהסוג הזה באופן קבוע, חוץ מזה שממש לא מתאים לי שהסלון שלי יעשה לי ריגשי.
    בלונדי- כחול זה צבע יפיפה, אי אפשר מספיק ממנו במלתחה.
    אליזבת- מרוב וינטג' אני כבר לא זוכרת, נדמה לי שהשמלה משם והיו שם עוד שתי חולצות שחמדתי אבל כבר לא היה לי כח לחזור בשבילן.

    השבמחק
  7. תמונות מקסימות! יוד מצלמת בכישרון :-) ואת נראית נהדר!

    השבמחק
  8. אהבתי מאוד את הצילומים הללו. יפה לך הפוזות המקצועיות. ולאליזבת - "אדרת" היא בהחלט חנות מומלצת ליד שנייה. כמעט תמיד אפשר למצוא שם משהו ששווה לקנות והמחירים סבירים.

    השבמחק
  9. התכוונתי לצילומים בבית ספר בכיתה י"ב

    השבמחק
  10. אהה...נכון!
    הוא עשה דרך ארוכה מאז :)

    השבמחק
  11. מותק, את נראית מקסים! הצבעים הולמים אותך, התמונות מקסימות וכ"כ יפה לך בחוץ :)

    השבמחק
  12. היי לובה, אולי בבקשה תפרסמי היכן עשית קניות (בחנויות יד שנייה) ואיזו ביקורת קטנה על כל חנות.
    תודה מראש, מאיה.

    השבמחק
  13. מאיה- ברגע שאהיה מנוסה יותר בתחום- מבטיחה, הביקור האחרון היה סתם ביקור בתולי :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top