יום חמישי, 12 בנובמבר 2009

הכה את הסלב

שמחתי שאהבתן את הפוסט הקודם.
קצת סלבס על הבוקר-

מאיה בוסקילה חגגה יום הולדת 32 בשמלת הפלאפר הזו של שנות ה-20 שבאמת אהבתי- רק לא עליה.

דיוויד בואי מוכיח שלא לחינם קראתי לכלב על שמו וממשיך להיראות הורס גם במרומיי 62 שנותיו.

קייטי פרי זוכה להרבה התייחסות בבלוג לאחרונה, הפעם בזכות ג'קט הקטיפה היפה והגרביונים המשעשעים.

ניקול ריצ'י, שעשתה קריירה מלבישת שמלות מקסי מוכיחה שוב למה זה עובד לה פשוט מצויין.

סיגורני ויבר האדמונית עושה לי נעים על הלב בשמלה הא-סימטרית הזו עם הסאטן, העיטורים והאדום העמוק.


ידעתי שאופרה הסכימה לחלוק את שער המגזין O לראשונה עם מישהי אחרת, ועוד עם אלן דג'נרס אבל לא ידעתי שזו הולכת להיות חגיגה של ארבעה שערים שונים. אהבתי את הסטיילינג של אופרה בכל אחת מהתמונות ואלן? טוב, זו אלן, אוהבים אותה בכל מקרה.

דמי מור נראית מדהים על שער מגזין W

וכריסטינה אגילרה נראית זועפת עם הפריזורה החדשה והלובוטין הלוהטות (אולי זה בגלל הבעל הלא פוטוגני?)

ג'ניפר אניסטון ממשיכה להיצמד לטוטאל הלוק השחור ולעשות איתו עבודה טובה. זה ג'קט של ריק אוונס?

ריהאנה זכתה בפרט הוקרה של 'גלאמור' וקיבלה אותו בשמלת אוריגמי מרשימה של סטפן רולנד.

ליידי גאגא התראיינה בלוק שגרתי יחסית (יחסית אליה בכל זאת).
אם כבר בליידי גאגא עסקינן, אז הקליפ החדש שלה ל-Bad romance ראה אור בימים האחרונים.
אני יודעת שכל פשיוניסטה מתרגשת מהקליפ הזה כאילו אין מחר ולמרות שלא נעים לי להיות קלישאה אני חייבת לציין שבאמת מדובר בקליפ אסתטי ואין אישיות ראויה מליידי גאגא כדי להתהדר בדגמים של אלכסנדר מקווין לאביב 2010.
זה פשוט שילוב מתבקש.


4 תגובות:

  1. קצת הרסה לי את הרומנטיקה בסוף הקליפ, הליידי גאגא הזו. היא מצ'וגעת לגמרי והסטייליטסים שלה נראים ששים על ההזדמנות להתפרע עם התלבושות שלה בכל הופעה וקליפ שלה. פשוט חגיגה לעיניים. אגב, לדעתי היא נראית הכי יפה בקטעים שיש עליה הכי פחות איפור וגיבובים.

    השבמחק
  2. אוי גוועלד!
    די לזוועה הזו כבר!

    אבל שוב, יש שם נעליים שהייתי מוכנה להיתפס נועלת!

    מה גם, שאת עושה לי חלושס עם כל השופינג הוירטואלי הזה.

    והכה את הסלב, אני יכולה להכות סלב לבחירתי עם לום?! אלה?! משהו כבד...

    השבמחק
  3. מאיה בוסקילה - איזו הפתעה!
    מי ידע שיש לה את זה שהיא רוצה?
    דיוויד בואי מדהים, כל מילה שלי
    מיותרת :)
    אני חולה על ליידי גהגה, בקרוב אקדיש לה פוסט שלם אצלי :)

    השבמחק
  4. יש לי הרבה דיוויד בואי בבלוג לאחרונה, אני בעד :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top