יום שבת, 21 בנובמבר 2009

הבלוג בן חצי שנה

הפעם החלטתי שלא אלאה אתכם בעוד השתפכויות ותודות, בדומה לאלו שנכתבו כאן רק לפני שבוע-בעוד נקודת ציון חשובה עבור הבלוג- הפוסט ה-300.
בכלל, שמתי לב שבשבוע האחרון לא הייתי קומוניקטיבית במיוחד, במובן שבפוסטים היה עומס של תמונות ומיעוט במלל אבל כנראה שמותר לי וממילא לא חייבים להביע דיעה על הכל (ותאמינו לי- אני מסוגלת לכך).
החלטתי להמשיך גם את חגיגות החצי שנה באותה רוח ולחגוג אותה עם מקבץ תמונות יפה שעמלתי על איסופו הפעם קשה במיוחד.
אני מודעת לכך שאין קרדיטים ספציפיים לפוסטים כאלה, זה בעיקר נובע מהעובדה שאת התמונות אני מלקטת מאתרים רבים כל כך שזה יהיה בלתי אפשרי להעניק את הקרדיט הראוי לכל תמונה ותמונה. תיאלצו להסתפק בידיעה שהן לוקטו מהבלוגים האהובים עליי, אלו שמופיעים גם בבלוג רול שלי (ומ-chictopia).
אז נסיים ב...מזל טוב?


נחשו מי זאת? :)

5 תגובות:

  1. מזל טוב גם על החצי שנה!
    וטיפ קטן- כשאת שומרת תמונות, בשם התמונה תרשמי את המקור שלה. ככה לא תצטרכי לזכור בעל פה מאיפה כל תמונה ותמונה ותוכלי לתת את הקרדיטים, שכן זה דבר שמאוד חשוב להקפיד עליו.

    השבמחק
  2. רעיון טוב, לא חשבתי על זה קודם. תודה!

    השבמחק
  3. מזל טוב לרגל האירוע המכונן.
    זה מרגיש שאת הרבה זמן ב"שטח",כי הטבעת את חותמך חזק מאוד.
    שיהיה המון בהצלחה .
    הקוראת הנאמנה והמכורה (גם אם לא תמיד מגיבה),
    אורית

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top