יום רביעי, 11 בנובמבר 2009

קצת השראה לאמצע השבוע

התחלתי את הבוקר עם הידיעה שהאתר Shoe fetish הישראלי החליט לצרף את המגפונים הלוהטים שלי בעמוד הראשי, תוכלו לקרוא עליהם כאן.
פרט לכך, כתבה נוספת שחיברתי ל'במודה' על טרנד הביריות מעורר הבחילה התפרסמה היום. תוכלו לקרוא אותה כאן.
היום שלי נקי מנסיעות לתל אביב ומוקדש בעיקר לכתיבת כתבות, אז אם אני כבר במוד היצירתי הזה, רציתי לחלוק איתכם מספר תמונות שנתקלתי מהשיטוט הקבוע באינטרנט שהצליחו לעורר בי השראה:

ז'יבנשי, Pre-fall 2009

מאוד אהבתי את הלוק הזה, כביכול יש כאן עומס של פריטים אך בעיניי הכל מתחבר בצורה מושלמת. אני בטח אתפתה לנסות משהו דומה לזה בעצמי בקרוב.לובוטין ל-Giles. מה דעתכם על הזוג הזה?
שאנל.

מאחורי הקלעים של התצוגה של סוניה ריקל.
ילדים מהזן החביב עליי- ילדי שיק.

פרט לכך, כשהעורכת של מאקו התקשרה אליי כדי להתייעץ איתי על מקומות אונליין שאפשר למצוא בהם אקססוריז זולים, כמובן שהיה לי את איביי, אצי ואסוס בשלוף (יש גם אתרים נוספים אך אלו היו הראשונים שקפצו לי לראש). שמחתי לגלות שלפני מספר ימים בתוכנית של מאקו עשו סגמנט צרכני על כמה שהאקססוריז לחורף יקרים בכל הרשתות הישראליות הגדולות וכמה שאפשר למצוא אקססוריז זולים באופן משמעותי באינטרנט ואסוס הובא כדוגמא. אני תמיד שמחה לעורר מודעות צרכנית, בייחוד בכל הנוגע לקניות אונליין ולכן שמחתי לתת את הקישור לאסוס. אני חייבת לציין כי למרות זאת, ההשוואה בכתבה לא היתה יעילה במיוחד שכן הם השוו גרביונים שניתן למצוא ברשתות מסחריות בארץ במחירים שנעים בים 60-100 ש"ח לבין גרביונים שעולים חמישה פאונד באסוס. אם תוסיפו למחיר הגרביונים את עלות המשלוח ותמירו לערך הפאונד העכשווי תגלו שהסכומים זהים ולכן אין פה מציאה של ממש.
דווקא את הגרביונים אני ממליצה לכן לחפש באיביי, שם המבחר גדול מאוד והמחירים הם עד 45 שקלים כולל משלוח.
אני מאמינה שאערוך לכן בקרוב רשימה של חנויות באיביי שבהן ניתן למצוא אקססוריז זולים.
למרות שאני מעריכה את היוזמה הצרכנית של מאקו לגרום לצופיה לחשוב מעבר לנתיבים המקובלים של החנויות המסחריות, חראם לי שזה לא בוצע בצורה שבאמת הציגה את התועלות של הקנייה באינטרנט אל מול הקנייה בקסטרו, רנואר ואחיותיהן.
אם אתם רוצים להתרשם מהכתבה בעצמכם, תוכלו למצוא אותה כאן

9 תגובות:

  1. אישית אני מעדיפה להזמין מחו"ל כי יש בזה איזה נופח הרפתקני , ויש משהו רומנטי כמעט בלחכות לחבילה. במיוחד אם משווים את זה לחווית קניה בקסטרו ...

    השבמחק
  2. בדיוק! זה מרגיש לי כמו לקבל מתנה :)

    השבמחק
  3. אח, יקירתי, תבורכי.
    אני חושבת שהבלוג שלך ראוי למקסימום חשיפה (ולא רק כי מדובר בממתק ויזואלי, אלא גם במקור מידע מלא בכל טוב), ומחכה ליום שבו אחד הענקים יעניק לך פלטפורמה ראויה.
    3>

    השבמחק
  4. אוי...כמה שאני רוצה את הנעליים בפוסט הזה.
    לכל זוג יש מקום אצלי בארון.

    וללא ספק, יש דברים ששווה להזמין, ובאמת יש לזה הרגשה של לקבל מתנה (עד שזה מגיע את שוכחת ששילמת) וההפתעה כשפותחים חבילה...

    השבמחק
  5. חן, איך את מרגישה??
    איזה נעליים את רוצה, את אלה של לובוטין או של שאנל? (רושמת לעצמי בתור מתנת החלמה)

    השבמחק
  6. אני מחלימה אט אט, אני הרבה יותר טוב (-:

    תודה על ההתענינות יקירתיD-:

    אני רוצה את השאנל בבקשה, מידה 7 וחצי.

    הלובוטיין קצת נצנצ דה לה קשקש בשבילי. אבל יודעת מה....יאללה גם את הזוג הזה באותה מידה (-:

    אני לא מאמינה שלא זזתי מהמחשב מהבוקר, כמה רע להיות חולה. משעמם!

    השבמחק
  7. אני פשוט אוהבת את הבלוג הזה

    השבמחק
  8. ואני פשוט אוהבת תגובות כאלה :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top