יום שלישי, 10 בנובמבר 2009

יום סימפטי בתל אביב

יום חדש, נסיעה חדשה לתל אביב. הפעם מטרת הביקור היתה פגישה עם נעלולה ופרנזטציה אישית במותג התיקים 'מנדרינה דק' וביקור בהשקת שעוני Ice watch במסעדת 'הרברט סמואל'.
הפרזנטציה היתה חוויה מאוד נחמדה עבורנו, בעיקר בגלל חוסר הרשמיות של בעליה, אמיר, שהציע לנו להעביר את הסמול טוק לבית הקפה הסמוך ופינק אותנו בכוס קפה בין הדיבורים על הא ודא. אני רגילה לכך שאנשים שמעבירים פרזנטציות מהסוג הזה לוקחים את עצמם ברצינות תהומית, שזה גם כן לגיטימי, אלא שנחמד למצוא בין לבין גם מישהו קליל ועם חוש הומור. תתפלאו- זה מעביר את המסר בצורה מספקת לא פחות.
בחור סימפטי, סימנו לעצמנו והמשכנו הלאה.

התחנה הבאה היתה כאמור מסעדת 'הרברט סמואל', שגם בה באופן מפתיע נהנינו מהחברה ולא רק אחת של השניה (לזה אנחנו רגילות) אלא גם מחן אבני ועורכת פורטל 'יופי'- רחלי מיימון שחלקו איתנו את השולחן.
אמנם החלק הראשון היה משמים למדי וכלל כל מיני פרצופים שלא הכרנו שדגמנו בצורה מאולצת מדי את השעונים המדוברים אך עם האוכל בא לא רק התיאבון (זה היה בילט אין עוד משעות הבוקר המאוחרות) אלא גם השיחות הקולחות.
חזרתי אמנם עייפה מאוד (אני משוכנעת שישנתי בצורה לא פוטוגנית באוטובוס בחזור) ועם דיליי מאסיבי בכתבות שרציתי להשלים היום אך מרוצה לא פחות.

הניוקי המדהים (אם כי הלא משביע) שהגישו לנו למנה עיקרית.

נעלולה, שברקורד הארוך והמרשים שלה אפשר למצוא גם חלטורה כצלמת- עשתה לי סשן תמונות קצר בטיילת ממול כדי שהסלון שלי יוכל לנוח קצת ממני והתזמון העצמי שלי.השעון החביב שקיבלתי, שעוד יעשה הופעות בבלוג.

פירוט האאוטפיט-

חולצה, ג'קט, גרביונים- איביי.
נעליים- אופיס.
תיק- ניין ווסט.
חצאית- וינטג'.

12 תגובות:

  1. איזה כיף לך, כל מבול ההשקות\פתיחות\פרזנטציות הללו...
    מי שולח אותך לכל ה"חינמים" הללו? נענע?
    ואני, לא נישאר לי אלא לשיר: "כולם הלכו לג'מבו, ג'מבו ג'מבו- ורק אותי השאירו ילדה קטנה לבד...".
    אוי ציפי, ציפי...

    השבמחק
  2. איזה כיף לך באמת כל הפרזנטציות\השקות :)
    אבל חייבת להגיד שהאאוטפיט לא דיבר אלי
    מאוד אוהבת כל פריט בנפרד
    ויודעת שניסית לעשות בלאגן מאורגן
    אבל לפחות בעייני משהו שם לא לגמריי עבד...
    אני בעיקרון מאמינה גדולה שלאאוטפיט אמור להיות פריט מוביל שגונב את ההצגה וההאוטפיט מסתדר סביבו..
    אבל אולי אני סתם מיושנת :)
    נראה לי שזה השילוב של החצאית והחולצה..

    השבמחק
  3. האמת שזה באמת כיף לקחת חלק בפרזנטציות והשקות, בייחוד כאלה מוצלחות.
    בקשר לאאוטפיט, כשמשלבים יחד הדפסים זה תמיד ללכת על הלא בטוח כי הסיכוי שזה יקלע למכנה משותף רחב הוא די נמוך, אני יכולה להבין את ההסתייגות שלך אבל בעיניי זה עובד ואהבתי את זה. הכי חשוב זה להרגיש טוב עם מה שאתה לובש, לא?

    השבמחק
  4. האאוטפיט מגניב,נורא אהבתי את הכחול עם החום והפסים עם הפרחוני,השילוב הזה מאוד קוסם לי.
    אני מתה על מנדרינה דאק והשעון שקיבלת נראה גם שווה במיוחד! תתחדשי ותהני ממנו :)

    השבמחק
  5. תודה יקירתי, שמחה שהבנת אותי :)

    השבמחק
  6. איזה יום כיף זה נשמע. פיצוי על ימי ראשון המבאסים בלשכה.

    השבמחק
  7. אוי יש משהו כלכך מקסים בתמונות בפארק!

    השבמחק
  8. אהבתי את הלוק! תתחדשי על כל המתנות ;)

    השבמחק
  9. מסכימה לגמריי שהכי חשוב להרגיש טוב עם מה שאת לובשת!
    מפרגנת לך על האאוטפיט אם נהינת ממנו!
    הביקורת שלי היתה לגמרי תיאורטית.. וכמו שאולי שמת לב גם הסתייגתי כי בסופו של דבר הכל עיניין של טעם
    וברוב המוחלט של הפעמים אני מתה על מה שאת לובשת.. אז גם אם פעם אחת זה לא עובד בשבילי אין בזה שום רע...
    וחוץ מזה אני גם יודעת שאני צריכה ללמוד להעיז יותר עם האאוטפיטים שלי..
    ואולי גם להתחיל לחלוק אותם עם העולם :) משהו שאני שוקלת כבר הרבה זמן..
    טוב שלא נסחפתי עם התגובה..

    השבמחק
  10. טוקסיקרוז- את יודעת שאני אוהבת את התגובות שלך בכל מצב, יש תגובות שהן שליליות ולא נעים לקרוא אותן ויש תגובות שגם אם יש בהן ביקורת- את יודעת שאת מגיעות ממקום חיובי.
    מבחינתי באופנה הכל הולך, וגם את זה אני אומרת אחרי שנים שבהם לבשתי אך ורק שחור, אפור וחום פרה תקופת הבלוג.
    שיקסע- תודה יקירתי, כיף שאת פה :)
    צחית- כפי שנעלולה ציינה, גני ילדים הם באמת פוטוגניים, אגב- מזמן לא דיברנו!
    ושתי- זה אכן פיצוי ראוי.

    השבמחק
  11. מותק, נשמע שהיה ממש ממש כיף, אבל בואי נתרכז באאוטפיט - הוא מקסים!!! וכל כך יפה לך להצטלם בחוץ, את חייבת לאמץ זאת!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top