יום שני, 9 בנובמבר 2009

הכל בא בזוגות- הכלבים והראיונות

וזה אפילו מתחרז.
הצפנתי שוב עד תל אביב עבור שני ראיונות. אמנם ימים כאלה מאוד מרוכזים ותזזתיים מבחינתי, אך אני עדיין מעדיפה אותם כאלה כי זה חוסך לי את הטרטור שכרוך בנסיעות החוזרות מחוץ לעיר.
הראיון הראשון התנהל בצורה טובה להפליא, בקפה גרג ברמת אביב- המראיינים הגיעו בזמן והיו אדיבים וחמודים להפליא, הזמינו אותי לקפה קר וגרמו לי להרגיש נוח מספיק כדי להיות מילולית וכריזמטית במיוחד.
מוזר, חשבתי לאחרונה שהכריזמה שלי שווה לזו של גפילטע פיש בהתחשב בעובדה שכל הראיונות שלי בזמן האחרון ארכו לא יותר מחמש דקות.
הופתעתי שמצאתי בעצמי את האנרגיות לשכנע בהתלהבות כמו פעם ואני בהחלט מקווה שהן יועילו לי לקבל את העבודה הזו.
הראיון הבא שלי התנהל בפסים מעט פחות רציניים כשנאלצתי לפלס את דרכי בין ערימות הזבל שהיו זרוקות במשרד אל עבר כיוונו של המראיין. זה העביר את רוב הראיון בחיפוש אחר קורות החיים שלי, שאל אותי כמה שאלות שוליות ובהה בי בצורה מטרידה.
את הראיון הוא סיכם ב"גם יפה וגם אופה" שזה משהו שלא נעים לשמוע ממעסיק פוטנציאלי, בייחוד אם לוקחים בחשבון שאופי העבודה כולל עבודה של אחד על אחד איתו במשרד וידוע לכם שהיו לי כבר חוויות לא סימפטיות בתחום.
התלבשתי בצורה הגונה יחסית לכבוד הראיונות ולמרות זאת זכיתי למבטים נוקבים ותגובות מביכות. קריאות "הלו, קעקוע!" נשמעו בשרשרת וגרמו לי לתהות על גודלו של הקעקוע שלי- פעם אחרונה שבדקתי הוא לא היה עצום ובולט כל כך.
אני רגילה לקבל מבטים וקריאות מהסוג הזה באשדוד, אך בעיר הגדולה קיוויתי להשתלבות טבעית יותר כך שזה היה מוזר לי.
חזרתי במצב רוח טוב יחסית הביתה, מצב רוח שהצליח להתרומם עוד יותר כשמצאתי את דיוויד בואי הכלב עומד על מפתן דלתי.
הפעם הוא נכנס פנימה ברצון והוא נהנה בבית מאז. אני אקים לו בקרוב קבוצה בפייסבוק ואפרסם מודעה ביד2, זה באמת לא הגיוני שכלב כ"כ יפיפה ושובב יהיה חסר בית- כשהקבוצה תוקם תוכלו למצוא קישור אליה בצד שמאל בבלוג, כמובן שאתם מתבקשים להפיץ את הקבוצה הלאה ולעדכן אותי אם אתם מכירים מישהו שרוצה לאמץ כלב.
בן זוגי הציע לכלב את השם הגאוני "דואי" שזה קיצור של דיוויד בואי, רק קליט יותר.
התמונות לא ממחישות כמה הכלב הזה הורס..


ולא, אף אחד לא מוכן לאמץ גם את מר חבר. בקבוצה יש לנו כבר קרוב ל-150 תומכים אבל אין אפילו שבב של התעניינות, זה נורא מעציב אותי.

האאוטפיט-

גופיה, חולצה מכופתרת- אנונימיים.
חצאית- זארה.
ג'קט- קסטרו.
תיק- וינטג'.
שרשרת- איביי.
נעליים- 24/7

דואי, זה מוקדש לך-


9 תגובות:

  1. החצאית ממש מתוקה!
    רק בגדול אני לא מבינה כל כך מה הקשר בין כל הפריטים שלבשת על עצמך...

    נ.ב.
    זה נשמע כאילו את פשוט התגלמות היופי המושלם, כולם תמיד נופלים מיופייך ברחוב...
    זה לא נראה כך בתמונות...
    אולי זו התאורה הגרועה בדירתך אשר הופכת אותך ללא סימפטית במיוחד?

    מצטערת על התגובה הנוקבת, הייתי חייבת להגיד את זה.

    השבמחק
  2. אני חושבת שכל עוד תשגרי בחורה בחצאית לרחוב תמיד יהיו תגובות נלהבות אז לא כ"כ הבנתי את מהות התגובה שלך. לא זכור לי שהתיימרתי להיות התגלמות היופי המושלם, אם כי אני מקפידה להרגיש בנוח עם עצמי.

    השבמחק
  3. תני לי לחלוק על כותבת ההודעה הראשונה , אני חושבת שנראית מקסים , אהבתי את הז'קט אהבתי מאוד את השרשרת והשילוב עם הנעלים !
    שיהיה לך בהצלחה עם הראיון הראשון! (השני סתם נשמע ספוקי)

    השבמחק
  4. תודה יקירתי, אמנם אני מאמינה שתאורה נכונה יותר היתה באמת עושה חסד רב יותר לאאוטפיט הצבעוני הזה, אני בכל זאת אוהבת אותו.
    מוזר לי שאני צריכה לסנגר על המראה שלי מלכתחילה, אני מי שאני וזה הכל.

    השבמחק
  5. האמת שגם אני לא הייתי לובשת ירוק וצהוב יחד, משהו שקשור לפוביה שלי ממראה של גלידה פיסטוק-אגוז... מצד שני, ארור יהיה היום שבו תקבלי עצות סטיילינג ממני D:

    על כל פנים, שיהיה לך בהצלחה! מקווה שצזכי לשופינג רציני וסוער ממש בקרוב.

    השבמחק
  6. אוי לובה, זה ממש מצער מה עבר עלייך בראיון עבודה השני, מצער שגם היום גברים מרשים לעצמם התייחס בזלזול כלפיי נשים, במיוחדכלפיי הצעירות שבהן. אני מקוה שתתקבלי לעבודה במקום הראשון ושתהני הן מהעבודה הן מהשכר ובהן מהיחס כלפייך. אולי הם לא יודעים כמה את כשרונית, אבל בתור קוראת נאמנה אני יכולה לומר בכנות, שזה הפסד שלהם.

    השבמחק
  7. נעלולה- אני במוד צבעוני לאחרונה, ראי הוזהרת (גם לגבי מחר).
    מאיה- תודה יקירתי, אני מנסה לשכנע את עצמי שמישהו בסופו של דבר יאלץ להעסיק אותי אז אני עושה מה שאני יכולה וממתינה בסבלנות.

    השבמחק
  8. שיר ענק של דיוויד בואי אהובי משכבר!
    החצאית ממש יפה ובכלל אהבתי את כל הטוטאל לוק :)

    ולמור, את יודעת לפעמים שאין משהו טוב להגיד, אולי עדיף לא להגיד כלום.
    כל עוד היא כותבת על אופנה זה לגיטימי לבקר את מה שהיא לובשת, וזכותך לא לאהוב.
    אבל תגובה על אם היא יפה או לא לדעתך (נראית מצויין לטעמי) ממש לא נחוצה ולא רלוונטית.
    סתם נראה מתלהם ומיותר. במיוחד שאת מסתתרת מאחורי האנונימיות שלך
    מצטערת, הייתי חייבת להתערב.

    השבמחק
  9. בלונדי, כמה טוב שבאת לבקר!
    דיוויד בואי אדיר, גם הזמר וגם הכלב.
    את מוזמנת להתערב ולהגיב תמיד :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top