יום ראשון, 8 בנובמבר 2009

בוקר יום ראשון- סידורים והמלצות

כל שבוע שלי בתקופה האחרונה נפתח עם ביקור בלשכת התעסוקה. מכיוון שמדובר בביקור טורדני וכנראה גם חסר תועלת, אני מקפידה לרכז את כל הסידורים שלי לאותו בוקר, כאילו כדי לתת לגיטימציה לכך שאני צריכה להשתרך בתור הנוראי אל עבר הלא נודע.
אמנם בשבועות האחרונים הגעתי למסקנה שכדי שלא אמצא את עצמי בעיצומו של התור עליי להתייצב כמה שיותר מוקדם על סף הלשכה וזה אכן חוסך ממני אי נעימויות, יש משהו בהצטופפות עם כל המובטלים שמצליחה להרגיז אותי כל פעם מחדש.
אנשים שמתקהלים כמוני, זמן רב לפני פתיחת הדלתות, מרגישים צורך לפתח סמול טוק כדי להעביר את הזמן. נדמה שהמכנה המשותף של כולם הוא הכעס כלפי לשכת התעסוקה, הביטוח הלאומי ושאר המוסדות הציבוריים בארץ.
גם לי יש כעס לא מבוטל כלפי הביטוח הלאומי, שכן את תביעת האבטלה שלי הגשתי לפני חודשיים תמימים וטרם קיבלתי תשובה אם אזכה אקבל איזשהו גב כלכלי מהמדינה בתקופה הזו ואני מרגישה שההתייצבות השבועית הזו עשויה להיות לחינם.
בכל זאת, אני לא חושבת שהתלוננות קולקטיבית על התנהלותם של שני הגופים האלה ממתיקה את הגלולה. למעשה, כבר כמעט חטפתי בחילה למשמע הקיטורים הבלתי פוסקים על כך ש"הם לא מתכוונים לפתוח את הדלתות בזמן, אתם תיראו" ו-"למה להם? הם גם ככה יושבים ולא עושים בפנים כלום"- זו היתה ללא ספק כמות התלונות המרוכזת ביותר ששמעתי לפני 08:30 בבוקר.
אמנם להתלונן ולקטר הם אחד התחביבים הידועים שלי אך אפילו בעיניי היה זה חסר טעם להחליף את הרשמים האלה מבלי ששום תועלת יכולה לצאת מכך.
אני מבינה שיש צורך בשחרור קיטור מפעם לפעם אבל הדלתות נפתחו, ואפילו בזמן- אז מה היה הטעם לבזבז אנרגיות עוד בטרם התרחשה תקלה?
בכל אופן, יצאתי מהלשכה יחסית במהירות והתפניתי לשאר הסידורים שלי שכללו קניות של מזון, תשלום חשבונות וליקוט פריטים אחרונים עבור מתנת בת המצווה של אחותי.
לצורך העניין ביקרתי ב'ביוטי קייר' לראשונה מזה הרבה זמן, בתזמון אידיאלי יחסית עם כל אובססיית הלקים שלי.
התחדשתי בכמה פריטים שהצליחו לעודד אותי בבוקר כזה-


אמנם למחלקת האיפור בחנות אני לא מתקרבת מאחר ואיפור הוא התחום היחידי שאני מאמינה שזה קריטי להשקיע בו כסף כדי לקבל תמורה איכותית, בכל הנוגע למחלקת הציפורניים, ביוטי קייר עושים את העבודה כמו שצריך ובמחירים עממיים.

מכיוון שהפוסט שלי עם ההמלצות לנעליים זולות זכה להד חיובי מכם, פשפשתי ומצאתי שתי חנויות נוספות בסגנון, שמציעות לכן מבחר גדול של נעליים זולות עם עיצוב סימפטי-




המגפונים עם הפפיונים, ה"הומאז'" למגפונים של שאנל, ממש שבו את לבי.
את החנויות ניתן למצוא כאן וכאן

ולסיום, בן זוגי מדגמן את האביזר הלוהט לחורף 2010- פרדי.

תגובה 1:

  1. מחזיקה אצבעות שמצבך התעסוקי ישתפר או שלפחות יחליטו בביטוח הלאומי לשלם לך דמי אבטלה. ותתחדשי על הלקים החדשים. נשמח לראות מה יצא מהם תחת ידיך בהמשך.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top