יום שבת, 7 בנובמבר 2009

מסע בעקבות הנעל

זה בוודאי לא חדש לכם שאני תמיד בעד לחפש אלטרנטיבות זולות יותר לפריטים נחשקים. האג'נדה הזו גרמה לי לא פעם לשוטט באינטרנט בחיפוש אחר מציאות שדומות מספיק למקור אך זולות ממנו באופן משמעותי.
כשאני מוצאת משהו ששווה התייחסות, אני חולקת את זה איתכם במטרה לעורר תודעה צרכנית כלשהי שתגרום לכם להרהר על מה אנחנו משלמים.
הפעם הבשורות שלי מנשבות מכיוון אגף הנעליים. ראשית נתחיל בחיקויים:


חיקוי של הלובוטין.


חיקוי של מגפוני ה-wedge המדהימות של קלואי.


חיקוי של מגפי הריצ'רצ'ים של בלמיין.
ועכשיו למקבץ נוסף של נעליים נאות שמחירן נע בין ה-120 ל-200 ש"ח (והמשלוח חינם).





את הנעליים אפשר למצוא כאן וכאן

באותו נושא, הייתי רוצה שתקראו גם את הפוסט המעולה של נעלולה שנקרא "מנפלאות האובר פרייסינג" ועוסק בדיספרופורציה בין המחירים בחו"ל למחירים בארץ.

10 תגובות:

  1. תודה על הפרגון, עלמתי הנאווה :)
    תגידי, מעבר להיותן זולות ונאוות - אפשר ללכת בהן? יש לך ניסיון עם המוכרים ועם הסחורה שהם משווקים?

    השבמחק
  2. אין עליך!!!!
    תודה על האלטרנטיבה (למרות שיקח לי כמה שנות אור לנסות אפילו לעמוד עליהן)...

    אין ספק (כמו שכבר סיכמנו) שגובים מאיתנו יותר מדי על מעט מאוד- מרד צרכנים?! או שאנחנו חלשות מדי...

    השבמחק
  3. נעלולה- אני מכירה את החנות הראשונה, הן לבישות. אם את מתנדנדת בין מידה אחת לאחרת הייתי ממליצה לך ללכת על המידה הגדולה יותר במקרה שלהן.
    Talilas- אני חושבת שמרד הצרכנים זה דבר שקל ליישם, בחודשים האחרונים שמתי לב על עצמי שקניתי כמעט תמיד אונליין או בזארה (שם המחירים הוגנים לדעתי רוב הזמן).
    אני מעדיפה לקנות הרבה פריטים במעט כסף.

    השבמחק
  4. יפות יפות, אבל בא לבכות מגודל העקבים.

    השבמחק
  5. יש שם מבחר די גדול של נעליים עם עקב בינוני ומטה. כדאי לך לנסות..

    השבמחק
  6. מה שהולך ב"חנויות" האלה זה פשוט שערוריה!
    כל דגם של כל מעצב על עלי אדמות שיעלה על דעתכם "זכה" לזיוף!
    איפה האתיקה או המוסר? נראה שהעקבים הגבוהים הללו העלו להם את הדם מהרגליים ישר לראש.

    השבמחק
  7. אני לא רואה מה הבעיה בזה. זה נהוג לא רק אונליין אלא גם ברשתות מסחריות יותר כמו באלדו ובזארה. כל עוד אין לנו אפשרות להוציא מכיסנו את ה-400 פאונד לזוג נעליים, זה טוב שיהיו אלטרנטיבות במחירים קצת יותר עממיים.
    זה לא שהם גוזלים פרנסה ממעצבי העל שקהל היעד שלהם שונה בתכלית.
    לא רואה איך 'אתיקה' ו'מוסר' רלוונטיים כאן בכלל.

    השבמחק
  8. ע', אתה כה צודק, אבל הם הרי לא המציאו את הגלגל. כשזארה עושים קלואי זה לא זיוף אלא פרשנות - אז למה יוצא הקצץ דווקא נגד החברים מהמזרח הרחוק?

    השבמחק
  9. וואו, אני מתה על הזיוף של קלואי. זה כל כך חמוד. אני ממש שוקלת ללכת על זה. תודה

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top