יום חמישי, 5 בנובמבר 2009

הכה את הסלב

פוסט קצרצר לפני שאני מתחילה להתארגן להשקה.


אהבתי מאוד את השמלה של ג'ני פקאהם על קייטי פרי, אני אוהבת את הצבע הניטראלי שלה, את הנוצות ואת השילוב עם נעלי הקאן קאן של לואי ויטון. אני שמחה שלפרי יש חזית מופלאה אבל אין טעם לאלץ אותה לפריים כל פעם מחדש, הפוש אפ האימתי מוזיל את ההופעה שיכלה בקלות להיות מושלמת.

שרליז ת'ארון היפה תמיד, מופיעה בשמלת הלינז'רי המתוקה של דיור עם איפור ושיער מושלמים. למה היא הרסה את ההופעה עם הכפכפים האלה רק היא יודעת.

השמלה המופתית של אלכסנדר מקווין נפלה לידיים הנכונות, קמיל בל הטיבה ללבוש אותה והעניקה לה את הכבוד הדרוש עם אבזור ניטראלי ושיער אסוף.

דיאן קרוגר בשמלה מדהימה של שאנל קוטור (!) עם עמידה מעניינת במיוחד.

ולסיום-
ניבים, גולגלות- אני מוכנה להתפשר על כל מוטיב ערפדי שתבחרו, רק תנו לי טבעת כזו.

התמונות נלקחו מכאן ומכאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Template Design By Baby in Heels
Back to Top