יום שלישי, 3 בנובמבר 2009

שיפור ניכר

אתמול דיווחתי לכם שהתפלאתי לטובה מביקורי האחרון ברשת מנגו אחרי שכבר כמה עונות רצופות הם מצליחים לאכזב אותי בעיצובים לא מרגשים ותגי מחיר גבוהים מדי.
נכנסתי לאתר הרשמי של מנגו בנסיון לאתר את הקרדיגן שדיווחתי לכם עליו בפוסט האחרון, אלא שלא הצלחתי למצוא אותו. מה שכן הצלחתי למצוא הם פריטים אחרים שמצאו חן בעיניי ובוודאי ימחישו לכם את השינוי לטובה ברשת:











הטענה היחידה שלי כלפי הרשת, פרט למחירים הגבוהים, היא מחלקת האקססוריז שלוקה בחסר בעונה הנוכחית. התכשיטים אמנם נפלאים אבל מחלקת התיקים, הנעליים ואבזור החורף ממש לא הצליחו לרגש אותי הפעם.
זה מוזר, כי במנגו בד"כ קל למצוא צעיפים נהדרים וקלאץ' מנצח- זו בהחלט נקודה לשיפור לעונה הבאה.
לא הייתי מתנגדת לאף אחד מהפריטים שמוצגים כאן אבל חולצת השיפון המכופתרת עם ההדפס המנומר שבתה את לבי.

חוצמזה, חשוב שתדעו שנעלולה היקרה ראיינה אותי עבור פינה חדשה בבלוג שלה, הנה טעימה מהראיון:
זה נכון שעיתונאי האופנה הולך רעב?
"מעציב אותי לדעת שאין תקציבים ראויים למדורי האופנה בארץ, מה שלא תמיד מאפשר לתגמל את הכתבים באופן ראוי. אני לא יודעת אם זו דוגמא מייצגת לכל עולם העיתונאות אבל זו החוויה האישית שלי. אופנה בארץ היא עדיין תחום שנתפס כשטחי ורדוד וההתייחסות אליו היא בהתאם.
"מצד שני, כשראיינתי את אוהד סרויה מ'דה בראנץ'' בפרזנטציה בבוטיק, הוא סיפר שהשנתיים שהעביר במילאנו, אחת מבירת האופנה הגדולות, גרמו לו להבין שאנשים בתעשיית האופנה בעיר (בדרגים שונים) עובדים בחינם במשך תקופה ארוכה. מה אפשר להגיד על ישראל, אם כך? קטונתי".

את הראיון המלא תוכלו לקרוא כאן
פרט לכך, התפרסמה לי גם כתבה חדשה ב'במודה' על עשרה פריטי חובה בכל ארון, לנקקו כאן כדי לקרוא אותה



7 תגובות:

  1. אהבתי מאוד=]

    ובלי קשר הסתובבתי לי באתר של מארק ג'ייקובס ופתאום ראיתי קלאץ' שזיהיתי באחד הפוסטים שלך, זכרתי שכתבת שאת חושבת שהוא חיקוי אבל אם זה עוזר באתר כתוב שהמחיר שלו הוא 18דולר ככה שבכלל לא בטוח

    http://www.marcjacobs.com/#/en-us/specialitems?lookId=164&

    השבמחק
  2. ברוכה הבאה לבלוג! איזו יעילות.
    אז מגניב לי, יש לי קלאץ' של מארק ג'ייקובס, זול ככל שיהיה.

    השבמחק
  3. אני מפנטזת על השרשרת השחורה מזה זמן רב!!! מקוה לרכוש אותה בימים אלו :)

    השבמחק
  4. משום מה הדברים השווים באמת לא מגיעים למנגו בארץ
    ההורים שלי ביקרו בקיץ בספרד וכך זכיתי במספר פריטים מדהימים שהיו בסוף עונה ביורו בודדים
    בארץ בכלל לא ראיתי אותם בחנויות...
    למרות שכשחושבים על זה אולי הפעם זה יצא יותר טוב בשבילי ;)

    השבמחק
  5. טושיק- מגניב לך, אני מתה על שרשראות כאלה.
    טוקסיקרוז- את צודקת ובכל זאת, אם תבקרי הפעם במנגו תמצאי (לשמחתך וגם לצערך) פריטים נפלאים שלא שווים את המחיר.

    השבמחק
  6. מסכימה! אם בעונות הקודמות הייתי יוצאת ממנגו מאוכזבת כלעומת שנכנסתי, בביקור האחרון שלי התלהבתי כמעט מהכל! וגם יצאתי עם חצאית עפרון שחורה מהממת במחיר שווה ביותר (אם אינני טועה, באזור ה- 150 ש"ח), ככה שלא הכל שם בשמים (וגם אם כן, אוטוטו יתחילו לרדת המחירים לקראת סוף העונה :.) .

    השבמחק
  7. תתחדשי! בא לי חצאית עפרון כבר הרבה זמן.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top