יום ראשון, 1 בנובמבר 2009

שכרון חושים

כשספי היקרה הציעה לי ארוחה זוגית במסעדת 'פורלין', תהיתי מאיפה היא נחתה עליי, עם התזמון המושלם הזה.
ארוחה במסעדה טובה באמצע כל הבלאגן הזה שקוראים לו החיים שלי? כן, אני רוצה!
נפגשתי עם מון שרי מיד בסיום יום העבודה שלו בבסיס ושמנו פעמינו לכיוון פרישמן 10, שם ממקומת המסעדה.
מדובר במקום קטן וציורי במרכז העיר עם מלצרים מסבירי פנים ומוסיקת ג'אז נעימה ברקע.
אני יכולה לומר בפה מלא (תרתי משמע) כי למרות שמוסיקת הג'אז התאימה להפליא להלך הרוח במקום, יכלו באותה מידה לנגן ברקע גם מוסיקת סקס סטייל ברי ווייט כדי להשלים את החוויה הקולינרית המענגת.
מאוד סיקרן אותי אופי האנשים במקום, נדמה שהמכנה המשותף של כולם היה שאף אחד לא דיבר עברית. היה מעניין לשמוע בליל של שפות מכל פינות המסעדה להבדיל מהרוסית שאני שומעת על בסיס יומיומי.
למנה ראשונית הזמנתי חציל קלוי במילוי קלמרי ועגבניות מיובשות ברוטב יוגורט וקוסברה- ללקק את האצבעות! זו היתה חוויה מתקנת למנה זהה אך מזעזעת שאכלתי במסעדה מקומית בזכרון יעקב כשנפשנו שם לפני כשבעה חודשים,
בן זוגי הזמין פטה עוף שהוגש עם טוסטים.



המנה העיקרית שלנו, וגולת הכותרת של הערב הזה, גרמה לנו להזיע בשר ולהיאנח מהנאה לסירוגין- אני הזמנתי מנת טלה וכבד אווז עם פטריות מטוגנות (גולת הכותרת של המקום) ומון שרי הזמין 250 גרם של בשר סינטה מיושן בתוספת בייבי תפו"א. את הכבד אווז מיציתי תוך שני ביסים- לא כי זה לא היה טעים, אלא כי התחילו לרוץ לי בראש כל מיני כתבות וכותרות איומות על פיטום אווזים ולכן עשיתי עסקת חליפין עם בן זוגי תמורת הבייבי תפו"א שלו (אפשר להוציא את הבחורה מהכפר..).


כשחשבנו שבזה זה נגמר, הופתענו לקבל לקינוח קסטת שוקולד פיסטוק בשבילי וטירמיסו מסקרפונה עבורו. אכילת קינוח היא הישג אדיר בשבילי שכן אני בד"כ חוטפת בחילה אחרי שני ביסים של עוגות/עוגיות וכל דבר אחר שמוגש בד"כ עם משקה חם.


בין לבין פינקו אותנו גם בקוקטייל, בסורבה פירות הדר וקברנה סובניון ברקן.


לסיום, שאלתי את בן זוגי- "נכון שזה סוף נחמד ליום ארוך וקשה בצבא?"
מון שרי התעקש להסתבך וענה- "היום שלי לא היה כזה קשה..ו..."
קטעתי אותו וביקשתי ממנו לשתף פעולה וההורס סיכם את זה במילה אחת-
"נכון".
בנים גידלתי ורוממתי.
אני לא זוכרת מתי בפעם האחרונה נהניתי כ"כ מאוכל, נדמה שאפילו את המבול שתקף אותנו בחזור ואת האוטובוס שהחליט לחלוף על פנינו לקחנו ברוח טובה.
אני באמת רוצה להודות למסעדת "פורלין" על האירוח המושלם ועל החוויה התל אביבית החורפית שקיבלנו בזכותם ולהמליץ לכולכם לבקר במקום.



פירוט האאוטפיט-

קרדיגן- תמנון
גופיה- מיס אנרג'י
חצאית- 24/7
ברט- זארה
חגורה, מגפונים- איביי
תיק- מקס מורטי
טבעת- יד שניה מאמא.

14 תגובות:

  1. יפה לכם מסעדה :)
    ואהבתי מאוד את האאוטפיט
    למרות שאני כנראה לא הייתי הולכת על החגורה הזאת.. היא עושה לי טיפה בלאגן בעיינים יחד עם הגופיה..

    השבמחק
  2. טוקסירוז- ברוכה הבאה לבלוג!
    כיף לגלות מגיבות חדשות.
    הסתכלתי שוב על התמונה ואני מסכימה איתך לגבי הבלאגן על אף שזה היה יותר סוג של כיאוס מאורגן :)
    האאוטפיט הרגיש לי קצת נקי מדי בלי התוספת של החגורה.
    איך אני יוצאת היום לראיונות במזג אוויר כזה, יש לך פתרון?

    השבמחק
  3. הברט הולם אותך שחבל על הזמן. לגבי הראיונות, יש מצב למונית?...

    השבמחק
  4. תודה תודה :)
    חייבת לציין גם שאני מתה על הברט והקרדיגן.. גורם לי לשקול שוב את שפסלתי את תמנון וחשבתי שהבגדים שלהם נראים זולים (שוקלת להיות מעתיקנית וללכת לקנות לי קרדיגן כזה)
    ולגבי הראיונות..
    צעיף זה MUST ובאופן כללי לבוש חם..
    העיקר אל תעשי את הטעות שאני עשיתי ותצאי עם ג'קט קל...

    השבמחק
  5. את מקסימה! כ"כ אלגנטית!
    :)

    השבמחק
  6. הפוסט הזה פשוט עושה חשק ללכת למסעדה הזו!
    האאוטפיט ממש יפה,אהבתי את הכובע :)

    השבמחק
  7. מסכימה גם אני, מתאים לך הלוק הזה. ועשית לי תיאבון שחבל על הזמן, בייחוד למנה הראשונה שאכלת.

    השבמחק
  8. את לבושה מהמם
    אהבתי את הכובע שמוסיף המון למראה

    השבמחק
  9. טוקסיקרוז- חזרתי על הטעות שלך, אלא שחשבתי שאם אאבזר את עצמי נכון אז זה יחפה על הדקיקות של הג'קט, אז חשבתי.
    אסור לפסול את תמנון, אמנם רוב הסחורה שם היא בדיוק כפי שתיארת אותה, אפשר למצוא שם מעת לעת מציאות. ממליצה לך על הקרדיגן בחום, הוא כ"כ רך ונעים- מרגיש כמו להתעטף בשמיכה.
    בת אל, ניצן,שני וושתי- תודה רבה יקירות!
    אנונימי- לצערי אין מצב למונית, אני על לואו באג'דט מעכשיו והלאה משמע שימי ההוללות שלי הסתיימו.

    השבמחק
  10. לובה , את מקסימה ואני אוהבת לבקר בבלוג האישי הזה שלך , רק הערה קטנה ואת לא חייבת לפרסם , את כל כך אוהבת בע''ח ואני מאוד מעריכה את זה , חבל לי לקרוא שהלכתם לאכול כבד אווז כשידוע שזה פשוט כבר שנים בכל העולם מוכרז כהתעללות מיותרת , הרבה מהשפים החליטו להחרים את המוצר הזה , וכדאי קצת לקרוא כדי להבין את גודל הזוועה http://www.anonymous.org.il/art204.html כבד אווז הוא כבד חולה מאוד , ונורא לאכול כזה דבר שומני הן מבחינה מוסרית והן בריאותית, אני לא יוצאת נגד כל אכילת בשר , הנושא מורכב מאין כמוהו וקצרה היריעה , אבל אני חושבת שכמו במקרה הפרוות -ביכולתנו לעשות קצת מאמץ ולוותר על ''הנאות'' דקדנטיות למען לפחות חלק מבעלי החיים ולהחרים כמה שיותר תעשיות של סבל שנוצרו אך ורק עבור האדם באכזריותו הרבה . אני יודעת שאכפת לך ןלכן פונה אל המודעות שלך ,אני לא ארגון ולא כלום ...סתם בחורה שאוהבת אופנה ,וגם חיות , ומנסה להיות אדם בעל ידע וחשיבה הומניים עד כמה שניתן .
    http://www.anonymous.org.il/art202.html

    אני מקווה שזה ישנה את דעתך , ושתפיצי ידע בקרב חברים , כדי שנוכל לשים קץ לעוד אחד מהרבה סוגים של סבל שבעלי חיים עוברים בגללנו :
    http://www.youtube.com/watch?v=akmnyRefYZo

    סליחה על התמונות הקשות , אבל מעבר לכיף וליופי , גם זה חלק מהמציאות שהאדם יצר , בעזרתנו זה יפסיק !!

    השבמחק
  11. מארי, תודה על התגובה.
    כפי שציינתי בפוסט, שני ביסים מהכבד אווז נדרשו לי כדי להיזכר בכל מה שכתבת כאן הרגע ולהבין שזה קצת צבוע מצדי לאכול חיה שנשחטה בכזו אכזריות ולכן הפסקתי.
    אמנם גם שני ביסים זה יותר מדי אבל כך מפיקים לקחים.

    השבמחק
  12. תודה רבה על ההקשבה והמענה לובה :-) אני יודעת מהפוסט הזה ומאחרים שאת בעלת מצפון , ובאמת התכוונתי רק שתפיצי את הידע הלאה , תודה בשם האווזים על שזכרת אותם .. זה עצוב אבל אני שמחה שיש אנשים רגישים מספיק כדי לזכור את זה גם כשהם רעבים והצלחת כבר מולם ..
    אני שמחה שנהניתם , בהחלט מגיע לכם , באמת !! החיים לא פשוטים וכיף לקבל מתנות מפתיעות אברי נאו אנד ד'ן , ולמרות שאני לא כותבת כאן אף פעם , אני חייבת לציין שמאוד יפה לך החורף ... הכובעים והצבעים העשירים מאוד הולמים אותך , קלאסי .. מאוד יפה לך סגול , ושמתי לב בפוסט החורפי והסגלגל שלך שהלכת על ליפסטיק חיוור יותר וזה פשוט ממש מחמיא לך עם הסגולים , מראה עדין (אדום וסגול זה קצת no no ) . :-) שיהיה חורף חם ואני אמשיך לבקר לי כאן

    השבמחק
  13. תודה יקירתי, את מוזמנת תמיד לבקר ולהגיב
    (את והאווזים!) :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top