יום ראשון, 1 בנובמבר 2009

שבוע טוב! (וגם חודש טוב)

אני אעדיף להתעלם מהעובדה שכל הבוקר השתרכתי מתור אחד למשנהו ותהיתי איך זה שהסבתא שעומדת לפניי בתור מתמודדת עם העמידה הממושכת בחינניות מפליאה בעוד שאני סובלת מכאבי גב בשקט (אני שייכת לרוסים שלא עושים רעש בתור. אנחנו עם נכחד).
כל שבוע וכל חודש מביא איתו תקווה שהפעם, הפעם משהו טוב יקרה לי ואני מקווה שהשבוע בפרט והחודש בכלל התקווה הזו סוף סוף תתממש.
כמה תמונות שיעזרו לנו לפתוח את החודש ברגל ימין-





כל התמונות נלקחו מכאן

כמו תמיד, אתם מוזמנים לקרוא את הכתבה החדשה שלי ב'נענע אופנה' כאן

3 תגובות:

  1. אני אקח את האדומות , אלו אם הנצנצים והאוקספורד אדום לבן , תודה!

    השבמחק
  2. בטוח שיהיה טוב
    תאוריית נובמבר,זוכרת?

    השבמחק
  3. מיצי- ברוכה הבאה לבלוג! אם זה היה תלוי בי, בכיף.
    צחית- אם התיאוריה שלך נכונה אני מזמינה אותך לקפה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top