יום חמישי, 5 בנובמבר 2009

קלסטרופוביה ב-40% הנחה

לא ברור לי למה רציתי להיסחב כ"כ לאירוע, באמת שלא.
הרי ה-40% הנחה לקניות בניין ווסט ממילא לא עשו לי את זה כי ידעתי שאני לא מתכוונת לקנות כלום.
את השופינג שלי אני עושה לבד, ורצוי שיהיה גם תקציב- תודה.
אין לי אפילו רשמים לגבי הקולקציה של ניין ווסט כי כפי שידוע לכם אני נוטה להרגיש קלסטרופובית באירועים הומי אדם ולכן הסתובבתי בחנות עצמה לא יותר מדקה, על השעון.
עמדנו מחוץ לחנות כחצי שעה נוספת, שבה עדכנתי את נעלולה בפירוט לגבי מצב הצבירה ההולך ונוזל שלי. לא ברור למה החלטתי שמזג האוויר יתאים את עצמו לגחמות האופנתיות שלי ולא להיפך ולכן גם לא ברור מדוע יצאתי מהבית עם מעיל דמוי עור, צעיף כבד וכובע.
מזל שחמקנו משם בשלב מוקדם יחסית בערב, כי גם ככה כל פעם שהצצתי לחנות ראיתי בליל של רגליים וקופסאות נעליים שהזכירו לי את הפרק ההוא ב'חברים' וזה שעמם אותי מאוד.
המסקנה היחידה שלי מכל ה"לא ברור" שהשפרצתי לכם לכל עבר זה שאני לא מתקרבת יותר לאירועים עמוסים כאלה, מסקנה שהייתי צריכה להסיק כבר באירועים הקודמים אבל לא טרחתי.
טוב, נו..לפחות פגשתי את נעלולה. התגעגעתי.

עם ליזי, היפה בנשים.

זה לא קשור לאירוע, אבל זו תמונה מייצגת יותר. רק כדי שתבינו כמה היא יפה.

פירוט האאוטפיט-

מעיל דמוי עור, מגפונים, ברט- איביי.
צעיף, חצאית- אנונימיים.
טבעת- מגנוליה.
סיכה- וינטג'.
גרביונים- משביר.
תיק- ניין ווסט.

לסיום, כדי לנסות לחפות מעט על הפוסט העייף הזה החלטתי לחנוך פינה חדשה שתופיע מעת לעת כל אימת שהילדה הזו תמשיך להיות כ"כ מתוקה ואופנתית. זו האחיינית של בן זוגי, הידועה גם כקרן האור של הפוסט:

תינוקת שיק.
עם התמונה הזו חקוקה בראש פרשתי לישון עם תקווה ללילה רצוף (לשם שינוי) וחמים.

7 תגובות:

  1. נורא חמוד לך בכל אויירת החורף זאת. ואם היית בניו יורק, היית יכולה להנות יורת עם התלבושת הזאת שלך.
    והחברה שלך באמת יפה, אבל למה היא הולכת עם הכןבע גטו הלא מחמיא הזה. מקווה שאת מבינה שזה הכל ברוח טובה.
    נשיקות.

    השבמחק
  2. מסכימה עם ספי. מתאים לך מאוד האאוטפיט הזה. לילה טוב.

    השבמחק
  3. ספי- ברור שהייתי נהנית יותר, היה לי חם בטירוף עם כל האקססוריז האלה.
    וזה ניו יורק, זה בטוח כיף יותר מהשקה מיוזעת בקניון.
    הכובע חמוד בעיניי! זו סתם תמונה בזווית בעייתית. יש לי כובע כזה עם שיני כלב בצבע חום, פרט לכך שהוא לוחץ לי על הגולגולת ומחסל לי תאי מוח נחוצים- אני מחבבת אותו.
    ושתי- תודה יקירתי, לילה טוב וסופ"ש נעים!

    השבמחק
  4. אני רואה שבסוף הצליח לך המניקור, כל הכבוד על התעוזה :)

    השבמחק
  5. אני בשגעת לקים לאחרונה אז צפו לכל מיני הפתעות.

    השבמחק
  6. הי, התמונה שלנו מכוערת! [אני זו שהייתה עם אליאור חחח]
    את מוזמנת למחוק, תודה :)

    השבמחק
  7. על מה את מדברת? יצאת בה ממש יפה..

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top