יום ראשון, 15 בנובמבר 2009

הפוסט ה-300

300 פוסטים בתקופה של חצי שנה (כמעט, ב-22 לחודש) בוודאי מזכים אותי בתור הבלוגרית המתמידה בבלוגספירת האופנה הישראלית בכל הנוגע לעדכונים.
אז הנה, הגענו לעוד אבן דרך משמעותית בהתהוות של הבלוג הזה ואמנם אני נטולת כוונות לשפוך בפניכם כאן נאום תודה נוסח זכייה באוסקר מלא בסופרלטיבים וקרדיטים- בכל זאת אשמח להודות לכל הקוראים שמחכים לעדכונים, שמחים בשמחתי, עצובים כשרע לי ונהנים תמיד לקרוא את מה שעל הלב שלי.
בוודאי שלא תיארתי לעצמי, כשלחצתי על כפתור "צור בלוג" שכל כך הרבה דברים נפלאים יתרחשו בחיי במהלך החצי שנה הקרובה ואכיר כל כך הרבה אנשים חדשים מקסימים- זו בהחלט תקופה שתירשם כסוערת מאוד בחיי.
אשמח להנעים את זמנכם גם ב-300 הפוסטים הבאים (שאפתני, אני יודעת..אבל למה לא?).
כדי לחגוג את המאורע, כמה תמונות יפות להתחיל אתן את הבוקר-

(הלקים החדשים של שאנל לאביב 2010)


תיק מיו מיו, נעלי אוקספורד- זארה-The cherry blossom girl.


פלטפורמת שני גוונים (יש גם בשחור וכחול רויאל) של אורבן אאוטפיטרס ב-88 דולר.

ניסיתי להשקיע אתמול בציפורניים המקוצרות שלי ויצאה תוצאה שהזכירה לי את פלטת הצבעים של אלכסנדר מקווין לאביב 2010 אז שמחתי מאוד :)

(גם החבר רצה להשוויץ בציפורניים שלו)


ולסיום, החלטתי לצ'פר אתכם בשני קישורים חדשים לחנויות שוות באיביי-

הראשונה היא חנות נעליים שבה תמצאו מגפונים לוהטים במחיר שווה לכל כיס וגם חיקויים כל כך בוטים ללובוטין ששמו אפילו חקוק על קופסת הנעליים. מזלה של החנות שאין לה שום חשיפה או פרסום אחרת התביעה בוודאי לא היתה מאחרת לבוא.



החנות השניה היא שוס בעיניי כי יש בה את אוסף מעילי הטרנץ' היפה ביותר שאפשר להעלות על הדעת, אין לי מושג איך תצליחו לבחור עבורכן מעיל מתוך מבחר כזה. רוב המעילים הם לקנייה מיידית אך שימו לב שלצד "buy it now" יש כפתור "make an offer" שבו אתן יכולות להציע כל מחיר העולה על דעתכן ולשלוח אותו למוכר. במידה וההצעה מתקבלת- המעיל שלכן. מההיכרות שלי עם החנות, תוכלו להוריד את המחיר בעשרות אחוזים ללא שום מיקוח, אני לדוגמא הורדתי מעיל מ-34$ ל-22$ בלבד (לא כולל משלוח) והצטערתי שלא הצעתי מחיר נמוך אפילו יותר.
יתרון נוסף בחנות היא שיש בה גם מידות גדולות, כך שכולכן תוכלו להנות מהמעילים בחנות.


קניה מהנה!

14 תגובות:

  1. לובה, מזל טוב על הפוסט ה-300, זה באמת מאורע מרגש והישג מרשים!
    אני חייבת להגיד שאני מאוד נהנית להיכנס, לראות לקרוא ולהתעדכן, כי תמיד יש פוסט חדש וזה כיף נורא!

    השבמחק
  2. מזל טוב לכבוד 300 פוסטים!
    אין ספק שזה תענוג כל פעם להכנס לבלוג שלך ולגלות פוסטים חדשים!
    אמנם אני כמעט לא מגיבה, אבל קוראת באדיקות :.)
    אגב, יפות לך הציפורניים המקוצרות, אהבתי.

    השבמחק
  3. מזל טוב! חייבת להודות שאני קוראת כמעט מידי יום, הבלוג באמת קיבל כיוון מאוד מוצלח בתקופה האחרונה ואני מאחלת (ובטוחה) שתמצאי כיוון מוצלח ומתאים לך בהמשך הדרך, את מאוד מוכשרת!

    השבמחק
  4. מזל טוב על הפוסט ה-300! הישג מטורף, במיוחד בעייני כותבת מתחילה כמוני, כל הכבוד על ההתמדה! התמונות ששמת מקסימות, ותודה שחלקת איתנו את הקישורים לחנויות באיביי - אכן שוסים! :)

    השבמחק
  5. מזל טוב על הפוסט ה-300 :-) הישג מרשים לכל הדעות! כיף לקרוא את הבלוג שלך, ואני מאחלת לך המון בהצלחה - וכן ירבו הפוסטים!

    השבמחק
  6. איזה כיף. אני האמנתי בך מההתחלה. פוסט חמוד כמו תמיד וממש אהבתי את החנות של המעילים. ממש מלכת הקניות באיביי נהיית. מגניב!

    השבמחק
  7. מזל טוב! איזה יפים המעילים - good catch...

    השבמחק
  8. מצטרפת לאיחולים לרגל המאורע! ואת עושה לי חשק לחזור לקנות דרך האינטרנט.

    השבמחק
  9. גילי וושתי- חנות המעילים הזו מדהימה, הייתי מופתעת מהמבחר שהיא מציעה, עושה חשק לקנות אחד בכל גזרה וכל צבע.

    השבמחק
  10. מותק, מזל טוב!!!! אני קוראת קבועה בבלוג שלך ותמיד תמיד כיף להיכנס, לקרוא כתיבה שנונה מהולה בציניות; תמונות מעניינות; עדכונים אופנתיים...כיף גדול! יאללה ל - 300 הבאים :) נשיקות

    השבמחק
  11. תודה חיה! איזה כיף לי שקיבלתי תגובות כל כך מקסימות :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top