יום שני, 12 באוקטובר 2009

TA here I come

הסתובבתי עם חברתי הגבעולית בת"א, אירחו אותנו אנשים חביבים בשתי פרזנטציות מוצלחות באופן מפתיע ולקינוח אכלנו המבורגר במוזס. המבורגר עם בייקון ליתר דיוק- להיט!

בילוי בחברתה של חברתי הגבעולית תמיד מניב אנקדוטות משעשעות ומה יותר משעשע ממני וממנה, מגיעות יחדיו לחנות כמו האמפטי דאמפטי בחצאית? מה גם שזכיתי להציג אותה בשתי הפרזנטציות בתור "המוזה שלי" והיא מצדה דאגה לא לבייש את המעמד והשמיעה ביקורת כמו "הצבע הזה מסוגל להחיות כל גופה".
הו, גבעולית שכמותך. תחסרי לי כשתתחילי ללמוד אי שם בבירת הנגב (המקבילה החברתית לעזיבה לגלות).

לא ברור לי למה התמונות שלי יצאו כ"כ נוראיות, דבר שעושה עוול לשמלה שלבשתי היום וזה קצת חבל. השמלה הזו דקיקה ואווירירית בניגוד לחזותה הסתווית (השרוולים הארוכים שלה שימשו אותי היום כשבאופן סיסטמטי דאגו להקפיא אותי בכל מקום שבו ביקרתי) וההדפס הפרחוני מזכיר לי את Mother Russia, אפילו שאני בכלל לא זוכרת משם כלום.





פירוט האאוטפיט-

שמלה: זארה
נעליים- אלדו
תיק- ניין ווסט.
חגורה- וינטג'.

8 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. הי! ב"ש היא לא בניכר, רק שעה וחצי ברכבת, ושבועיים על גמל! לא היה לך ממש חם עם שרוול ארוך? ולא ממש הצלחתי לעמוד על טיב הפרזנטציות, אבל נשמע שהיה לכן כיף - וטעים (הכי חשוב)!

    השבמחק
  3. ניראה לפי התמונות שנהנת.
    הנעליים מדהימות!

    שבוע מקסים שיהיה לך
    מוזמנת לבקר כמו תמיד (:

    השבמחק
  4. נראה מאוד טעים, אפילו שאני לא אוכלת בקר. ואיזו התאמת צבעים בין התיק לנעליים!

    השבמחק
  5. ההתאמה אכן הייתה מעט פנאטית אך התיק הזה הוא התיק הכי יעיל בעולם. בחיי! את יכולה לעבור בית רק ע"י השימוש בתיק ולכן כשצריך להיסחב עם קלסר ועדיין להיראות אלגנטית- הוא הפתרון המושלם.

    השבמחק
  6. מדליק! אני מתה על הנעליים האלו. למרות שהן יעשו ברגל השמנמנה שלי שמות.
    פרזנטציות? זה קשור לעבודה אפשרית? :)

    השבמחק
  7. דרך אגב...אני בטוחה ששמת לב אבל חסרה לך H שובבה מהבאנר

    השבמחק
  8. היא באמת שובבה! רק עכשיו שמתי לב שהיא נעלמה.
    תודה ששמת לב..

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top