יום חמישי, 8 באוקטובר 2009

It must be love

בתקופה האחרונה הרביתי לחלוק ולשתף אתכם ברגעים המתסכלים והמייאשים יותר שעברו עליי בנוגע לעבודה (או יותר נכון למחסור בעבודה) ולמעשה לא הקדשתי מספיק תשומת לב למה שעושה לי טוב בחיים, כלומר למשפחה שלי.
אז על פרדי אתם כבר יודעים שאני מטורפת אבל יש לי בחיים עוד בחור שמקבל נתח גדול מהאהבה שלי ואיתו אני חוגגת היום שלוש שנים בדיוק.

מדהים שחלפו כבר שלוש שנים ואפילו אתמול, כשמצאנו את עצמנו בצירוף מקרים מושלם על אותו אוטובוס בנסיעה הביתה, חייכנו כמו אידיוטים במהלך כל הנסיעה.
אני מקווה שהוא ימשיך לגרום לי לחייך כמו אידיוטית עוד הרבה שנים.
התמיכה של בן הזוג שלי בתקופה הזו היתה מדהימה, לא רק שלא האשים אותי באובדן העבודה או דחק אותי למצוא אחת אלא הוא תומך בי ללא תנאים וגם לא מרשה לי שאתפשר על עבודה שלא ארצה בה.
אז אין לי קריירה כרגע אבל זה ממילא לא מה שמגדיר אושר. יש לי בן זוג מופלא, דירה שאני אוהבת להימצא בה וכלב מקסים.
יש לנו תא משפחתי קטן וחמים וזה מה שחשוב באמת- כל השאר כבר יסתדר בצורה כזו או אחרת.

פעם קודמת חגגנו בגדול ובהוצאות מטורפות ואז הבנו שזה ממש לא אנחנו.
השנה חגננו שקט ונחמד כמו שאנחנו אוהבים: היינו כל היום בבית אחד עם השניה, בצהריים אילתרנו ארוחה קלה ושתינו כמה כוסות יין ובערב יצאנו לטיול על שפת הים עם פרדי.
אז תודה על שלוש שנים נפלאות, אוהבת עד אין סוף!



ולסיום, סרטון משעשע במיוחד של פרדי, כמה ימים אחרי שאימצנו אותו (חכו לסופו של הסרטון, הוא מצחיק במיוחד!):

4 תגובות:

  1. איזה מקסימים... ומדהים מה שכתבת
    אני מאחלת לך קריירה מספקת בקרוב, אבל בעיקר עוד המון חיוכים אידיוטיים עם האבא, והילד (פרדי)

    חיבוק!!

    השבמחק
  2. אח, איך הם גדלים מהר. מתוקים שלושתכם. מאחלת לכם הרבה אושר ופרנסה טובה.

    השבמחק
  3. מזל טוב כיף לשמוע שיש מישהו שתומך בך ככה

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top