יום שישי, 23 באוקטובר 2009

gotta hate that chick

ג'יין מ-sea of shoes, זוזי הצידה- יש לך מתחרה רצינית.
אם עד עכשיו השקענו המון אנרגיה בלתעב את ג'יין ואת מהות קיומה, הרי שיש מי שמתהדרת באוסף נעליים מרשים לא פחות משל ג'יין ולא מתביישת לתעד את זה בדומה לה. לעזאזל איתך סלין ועם האוסף הלא נגמר של הלובוטין שלך.
הנה מבחר מהלובוטין שברשות סלין, קחו בחשבון שאני הורגת אתכם ברכות שכן חסכתי מכם את שאר נעלי המעצבים שברשותה.
הנעליים האלו של לובוטין מזכירות את נעלי הגלידה היאמיות של מיו מיו, מוזר לי להיתקל בנעל של לובוטין בלי הסוליה האדומה, כמדומני שזו הראשונה שראיתי.




וכמובן שזה רק חלק מארון הנעליים שלה-

ואם כבר לובוטין אז למה לא? היא גם נפגשת עם המעצב עצמו-

וכמובן שיש לה עוד גור בגודל של מחזיק מפתחות-
הנחמה היחידה היא שאפילו לבחורות כמו סלין יש פנטזיות על נעליים בלתי מושגות. הנעל שסלין חולמת עליה היא זו של לובוטין שמתומחרת ב-3400 דולר, לא פחות.


פרט לכך בוודאי תשמחו גם לגלות שסלין עצמה היא מעצבת נעליים עבור בטסי ג'ונסון, כשרון שירשה מאבא שלה שמעצב נעליים עבור L.A.M.B, המותג של גוון סטפני.
החיים הוגנים, אמרנו?
אם אתם מזוכיסטים כמוני ואחרי כל זה בא לכם בכל זאת לעלעל בבלוג שלה, תוכלו למצוא אותו כאן.

7 תגובות:

  1. רציתי לנחם את עצמי באמירה "אז מה אם יש לה אוסף של לובוטין, לי יש אוסף של נעלי גזית ולא שמעתם אותי משוויצה", אבל נשברתי כשקראתי שהיא מעצבת לבטסי האלילה. איט שיט, סלין!

    השבמחק
  2. תהרגי אותי איך הולכים עם העקבים האלה??

    השבמחק
  3. נעלולה- את בשיא לאחרונה, אני מוכנה להישבע.
    אנונימי- זוג אחד של לובוטין ואני מעבירה לך שיעור מעמיק על רזי ההליכה בנעלי עקב.

    השבמחק
  4. אני דווקא יותר מקנאה בדירה המעוצבת בקפידה שלה וכמובן בכלבים החמודים שיש לה. תנחמו את עצמכן במחשבה שלבחורה הזו מתישהו בעתיד בטוח יהיו בעיות גב ועיוותים בכפות הרגליים.

    השבמחק
  5. לכולנו, פשוט מנעליים זולות בהרבה :)

    השבמחק
  6. הנעליים באמת יפיפיות, וגם אני יכולה לקנות אותן אם אני אוותר על דברים לא חשובים כמו שכ"ד ואוכל. בינתיים אני אסתפק בחיקויים לא רעים. לנעל של לובוטין (זו שמגיעה בלי הסוליה האדומה) יש חיקוי חמוד ביותר בסטיב מאדן והיא עולה פחות מ-400 ש"ח. את סנדלי הרצועות (שאין לי מושג של מי הן), קניתי בניין ווסט ב - 50%.

    השבמחק
  7. מור- שוס! נעלי הגלידה של לובוטין/מיו מיו מקסימות!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top