יום שישי, 23 באוקטובר 2009

Freaky friday

כל יום שבו אני נאלצת לעזוב את הבייבי הקטן שלי כשהוא סובל מכאב בטן ועצוב הוא פריקי מבחינתי אבל הבטחתי לבוא אל אמא שלי לארוחת שישי ומזמן לא ביקרתי אצלה אז נאלצתי לנסוע אליה בלב כבד.

ניסיתי לראשונה את הקונסילר של איל מקיאג' שאמא שלי רכשה עבורי אתמול והתרשמתי ממנו לטובה. הסיבה שאני טורחת לציין את זה טמונה בעובדה שאני בד"כ מאוד ביקורתית כלפי מוצרי טיפוח וקשה לרצות אותי. היו לי בעבר קונסילרים של מאק, קונסילר שקיבלתי במתנה מאמא של מייבילין ואפילו את הקונסילר טוש המהולל של איל מקיאג'- לא הייתי מרוצה מאף אחד מהם. הקונסילר של איל מקיאג' נעים במרקם שלו ולא יושב כמו חימר על הפנים כמו במקרה של מייבילין למשל והוא מספק את מידת הכיסוי הרצויה אחרי כמה טפיחות מכחול בלבד.
גם המחיר סביר- 95 ש"ח עבור מיכל שאמור להספיק לחמישה-שישה חודשים, לפי המאפרת באיל מקיאג'.
ממליצה עליו בחום.

את השמלה שאני לובשת כאן רכשתי באיביי, היא היתה זולה למדי (בסביבות ה-60 ש"ח) כך שידעתי שמספיק שאלבש אותה פעם-פעמיים וכבר אחזיר לעצמי את ההשקעה. אהבתי בה את הצבע הניטראלי ואת העובדה שהיא שקפקפה ונעימה על אף שניכר עליה כי היא לא איכותית במיוחד (כמו שאמרתי, לפעם פעמיים זה בסדר גמור). חבל רק שרוחות חזקות התווספו למזג האוויר החמים, מה שיכל בפוטנציאל לגרום לי להיראות כמו מרלין מונרו בפוזה המפורסמת שלה.




פירוט האאוטפיט-

שמלה, קלאץ'- איביי (על אף שהקלאץ' אמור בתיאוריה להיות של מארק ג'ייקובס ויש בבטנה תווית שמעידה על כך, משהו אומר לי שסתם מדובר בחיקוי).
חגורה- לוצ'י.
עגילים- דיווה.
צמידים- קסטרו.
נעליים, סיכה- אנונימיים.

מסתמן שפרט לארוחה הזו מצפה לי סופ"ש של הרבה כלום וכולי תקווה שחברתי הפשיוניסטה שנמצאת בעיר תקפוץ לבקר אותי ולהנעים את זמני (האדממה והבירה כבר במקרר!).
העיקר שפרדי ירגיש יותר טוב, אני כבר אופטימית כי ניכר שמצב הרוח שלו השתפר באופן משמעותי מאז שחזרתי הביתה והוא גם אכל קצת.
כמה תמונות של השליט האמיתי בבית שלנו- בואו נאחל לו כולנו רפואה שלמה.


ולסיום, אם כבר בארוחה משפחתית עסקינן, אז זו המשפוחה שלי, תכירו (זה הופך אותנו לעסק מחייב, אתם חושבים?)

14 תגובות:

  1. בחיי איזה כלבלבון מתוק! לאכול אותו!

    וגברת! השמלה הזו יושבת עלייך מעולה! והצבע פשוט מתאים לך!
    אהבתי (-:

    השבמחק
  2. תודה חן וברוכה הבאה לבלוג :)
    אני עדיין מושפעת משבוע האופנה בפריז (מעניין מתי זה יעבור לי) ופיתחתי לאחרונה אהבה לצבעים פסטליים.
    וכן, פרדי שלי כ"כ בר אכילה מסתבר שאפילו חתול רחוב ענק ניסה לטרוף אותו היום, החוצפה!

    השבמחק
  3. וואוו ממש אהבתי את השמלה!!
    הקטע שהיום עברתי עם האוטובוס ליד חנות שבחלון שלה הייתה שמלה נורא דומה וחשבתי עלייך,xsara אם את מכירה.
    תחזיקו מעמד את ופרדי!

    השבמחק
  4. ברוכה הבאה לבלוג (בשעה טובה ומוצלחת).
    אנחנו נהיה חזקים!

    השבמחק
  5. מקווה שפרדי הראה לחתול החצוף שלא כדאי להתעסק אתו. חוץ מזה, סחתיין על ההשקעה לכבוד הביקור אצל אמך. ואני סקרנית - מי בדיוק מצלם אותך אם בן זוגך איננו שם לעשות זאת?

    השבמחק
  6. עם כל התלונות על האיכות, את נראית מעולה ונראה כאילו כיף ללבוש אותה. אוורירית משהו.

    החלמה מהירה לפרדי! :)

    השבמחק
  7. ושתי- האמת היא שבן זוגי כמעט ולא מצלם אותי שלצרכי אופנה, רק בארוחות שישי וגם אז הוא לא מפגין סבלנות יתרה.
    לרוב אני שמה טיימר ל-10 שניות ודוהרת מהר לסלון המפורסם שלי.
    הפעם צילמה אותי אחותי בת ה-12.
    אנונימי- תודה רבה!
    מורן- אממ קשה לומר שהתלוננתי כי לא ציפיתי לאיכות מרהיבה מלכתחילה, בסך הכל זו אחלה שמלה תמורת מחיר זעום.

    השבמחק
  8. חייבת לציין שהשמלה הזאת היא הדבר הכי מושלם שיצא לי לראות בזמן האחרון!

    השבמחק
  9. זה בסדר. חתול רחוב ענקי ניסה לאכול גם אותי - רק שאני חשקתי באימוץ נמר הרחוב הזה!

    את מוזמנת אגב לבקר אצלי (-:

    השבמחק
  10. זואי- תודה רבה :))
    חן- ביקרתי ואף הגבתי!

    השבמחק
  11. לובה, השמלה הלבנה/ שמנת מהממת!
    אני המון זמן מחפשת שמלה לבנה מוצלחת, אבל לא מוצאת!!

    השבמחק
  12. לובה יקירתי - השמלה מהממת, מחמיאה לך בטירוף וממש יפה לך אסוף :) לגבי פרדי - אני פשוט מאוהבת בקושקושון.

    השבמחק
  13. נינה- אשמח לשלוח לך את הקישור לחנות באיביי שבה רכשתי אותה, היא עדיין זמינה. רק קחי בחשבון שהיא לא בדיוק לבנה, היא מעין קרמית ורדרדה.
    טושיק- תודה בובה, את לא מבינה עד כמה הוא עוד יותר ממיס ומקסים במציאות, הגוזלון הקטן שלי :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top