יום רביעי, 21 באוקטובר 2009

נכנעתי ללחץ חברתי

והחלטתי לכתוב פוסט חדש. עשיתי טעות אסטרטגית כשהכרזתי שיש לי עוד הרבה על מה לכתוב וקשה לי להתאפק.
בפייסבוק היתה קריאה חד משמעית שאתן ביטוי לנפש היצירתית שלי ואכתוב עוד פוסט מיד.
הם לא יודעים שהנפש היצירתית שלי כוללת בעיקר התרגשות מכך שנינט נראיתה בפומבי אבל ניחא.

הפעם אהבתי את הלוק שלה, החזיה השחורה מתחת לחולצה השקפקפה מעניקה להופעה שלה לוק אדג'י בעיניי על אף שידוע הדבר שאני סאקרית של חולצות שקפקפות ממילא. אני גם בעד החצאית הצמודה וחובקת החמוקיים, היא מצרה את הנינט במותניים ומדגישה את אזור האגן שזה אחלה, אני בעד בוטילישס.


מי שפחות מצאה חן בעיניי היתה כמובן בר רפאלי, שהעובדה שהיא מדגמנת בעיקר את הפיגורה האלוהית שלה משאירה אותה קלולס לגבי אופנה כשהיא סוף סוף מתבקשת להתלבש.
השמלה התחילה באופן מבטיח, מעין שמלת נשף סטנדרטית כזו אך בהחלט קלאסית במונחים של רפאלי. חבל שזו מתעקשת להיפרד ממראה של גופה החשוף והתעקשה לשלב גם מחשוף וגם איוורור מאסיבי באיזור הרגליים רגליים והוזילה את הלוק שיכל להיות לא רע בפוטנציאל. השמלה נועדה להיות מקסי אז צר לי בר, פספסת גם הפעם.

(התמונות נלקחו מוואלה סלבס)
חוצמזה, בלמיין הוציאו ליין תיקים שגרמו לי לפהק אפילו יותר מהעובדה שאני מקיצה כל בוקר ב-06:00-


לא ברור לי למה זה טוב או לחילופין מה הסיבה שהקומץ הלא מעניין הזה של תיקים מתומחר בין אלף לאלפיים פאונד אבל גם לילי אלן הופיעה שוב בציבור (שלא טופלס כשבחור חופן את דדיה הכוונה) ונתפסה בעדשת המצלמה לובשת מעיל הורס של מארק ג'ייקובס אז הבה נתרכז בזה-



חוצמזה, יש את הפליקר הזה שקלבה המליצה עליו ממש מזמן, של זו שעושה ניסים ונפלאות עם הציפורניים שלה. היא חזרה לעדכן לאחרונה ושימשה לי כהשראה עד שהגעתי למסקנה ששימוש בלק בגוון אחר, מביא לתוצאה קצת שונה.



אז לא, אתם לא טועים ואין צורך לשפשף עיניים- זה אכן היה אוסף ההגיגים הכי רנדומלי שאפשר להניח עליו את הדעת.
קמתי ממש מוקדם השבוע, מה גם שאני ננטשת החל ממחר אז ההורמונים מטשטשים לי את רצף המחשבה ההגיוני- עמכם הסליחה.

6 תגובות:

  1. בר יודעת טוב מאוד להתנהל נכון בבגד ים אבל כשזה מגיע לבגדים היא פשוט על הפנים.. ממש חבל

    השבמחק
  2. דווקא אהבתי את התיק הלבן :).
    אוהבת גם את נינה, אבל מעדיפה אותה בגלאם רוק עתיר ניטים ושחור מעושן, ופחות וינטאג'.

    השבמחק
  3. שריי- מסכימה בכל מילה.
    אליזבת- יפה מספיק כדי להוציא עליו 1500 פאונד?
    אני נוטה להסכים איתך לגבי הנינט אלא שפרט ללוק הסאשה פירס שהיא אימצה בגמר כוכב נולד האחרון, לרוב הלוק הרוקיסטי שלה טוב על הנייר אבל מבוצע בצורה ממש גרועה.

    השבמחק
  4. צ'מעי, אין לי טענות לנינט, אבל למה בר צריכה גלימה מאחוריה? Is she banging superman and someone forgot to tell me?

    השבמחק
  5. נעלולה- לסופרמן אין את המוניטין והמזומנים כדי שבר תירק לכיוונו.
    מבטיחה לך שהוילון שמתנפנף לה בגב לא היה מציק לך כ"כ אם השמלה היתה באורך מלא, זה הכל עניין של פרופורציות נכונות.

    השבמחק
  6. אולי באמת היא עוברת דירה ועשתה את ההובלה תוך כדי האירוע.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top