יום שישי, 30 באוקטובר 2009

אה לה סטלה

נדמה שכל האנשים ששמעתי מהם היום, בין אם דרך הרשתות החברתיות או במציאות, חשבו רק על דבר אחד- מזג האוויר. בכלל, יש הרגשה שכל פעם שמעט גשם פוקד אותנו, כל המדינה יוצאת מדעתה- ערים מוצפות, פקקים אינסופיים או לחילופין תאונות דרכים קשות ועלטה באזורים שלמים.
אני לא יודעת אם הבעיה היא בתשתיות הגרועות בחלק מהערים או בעובדה שאנחנו פשוט לא רגילים להתמודד עם מזג אוויר סוער אבל יש הרגשה מאוד כיאוטית באוויר.

כשעקבתי אחרי שבוע האופנה בפריז, לא יכולתי שלא לחבב את תצוגת האופנה של סטלה מקרטני. על אף שזו לא היתה מרטיטה במיוחד, החליפות הגבריות הניטראליות עם ההבלחות של הכחול רויאל שבו את לבי כל פעם מחדש.
ניסיתי לתרגם את המראה הזה לאאוטפיט משל עצמי, אותו לבשתי לארוחה המשפחתית הרגילה של ימי שישי.
זו היתה ההשראה שלי-


וזו היתה התוצאה (בתוספת של כמה טיפות נחמדות של גשם)-









פירוט האאוטפיט-

בלייזר, קלאץ'- וינטג'.
גופיה- מנגו.
מכנס- זארה.
צמידים- קסטרו.
נעליים- Dune
שרשרת- איביי

אם בא לכם לראות איך נראו הרקדנים שחירפו נפשם למרות מזג האוויר במחווה למייקל ג'קסון היום בכיכר דיזינגוף, לנקקו כאן

6 תגובות:

  1. וואו, יפה לך הכחול רויאל הזה. בעניין המזג אוויר - פשוט התמודדתי אתו ע"י כך שלא הוצאתי היום את האף מדלת ביתי.

    השבמחק
  2. את פשוט מדהימה! כל כך יפה לך הכחול רויאל הזה-אני במקומך הייתי משתמשת בצבע הזה יותר :)

    השבמחק
  3. גם אני נורא אהבתי את התצוגה!
    מהממת,אהבתי את השילוב של המיכנס והבלייזר.

    שבוע טוב!
    מוזמנת לבקר כמו תמיד(:

    השבמחק
  4. מותק - ז'קט הבויפרנד פשוט מהמם!!!! אני ממש אוהבת את השילוב עם המכנס והסנדלים (אני אוהבת שילובים של ארוך עם סנדלים בחורף, סופר מגניב בעיני :)) (סורי שמחקתי את התגובה הקודמת, היתה שם טעות קטנה:))
    שבוע מקסים!

    השבמחק
  5. כל כך יפה לך הכחול הזה עם האודם...
    ואם כבר לשאוב השראה ממישהו, אז מסטלה

    השבמחק
  6. תודה רבה לכולכן יקירות!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top