יום חמישי, 22 באוקטובר 2009

הכה את הסלב

אל תשאלו אותי למה אני עומלת על פוסט בשעות כאלה בבוקר יום שישי. אם לא תשאלו תחסכו ממני את הצורך לענות, בייחוד שחיבור משפטים מקשה עליי כרגע, בשעה כ"כ מוקדמת.
נתקלתי לאחרונה בכמה תמונות שרציתי לשתף איתכם, אז כנראה ש-no better time כמו שש בבוקר כדי לעשות זאת.
אחרי שתצחצחו את השיניים, תשתו את הקפה של הבוקר ותתמתחו בכסא- אתם מוזמנים לבהות כמוני בתמונות הבאות-

בלייק לייבלי עם ספריי טאן לא הומוגני (הגדילו את התמונה כדי לראות). אחת שיודעת (שמתם לב לשנינויות על הבוקר) מדווחת שזה נסיון להסתיר אקנה על החזה. נו שויין.

משפחת שיק- פיטר רוט, נטע גרטי והעוללית.

משפחת שיק לונדונית מה-The sartorialist


מורן אטיאס בבכורת סרטה Just married האיטלקי. לבשה כהומאז' לסרט את שמלת בתולת הים המרהיבה הזו של דולצ'ה גבאנה.

סופ"ש מקסים ולילה טוב :)

5 תגובות:

  1. השיזוף המלאכותי הלא הומוגני זה פדיחה, אבל יכול להיות יותר גרוע: זה יכולה להיות פטרית שמש!
    והשמלה של מורן אטיאס ממש לא אטרקטיבית: מוגזמת, קיטשיט, too over done.

    השבמחק
  2. התפוקה שלך ראויה להערצה. את מעמידה סטנדרטים גבוהים לבלוגריות אחרות, שפשוט לא עומדות בקצב שלך. נראה לי שאני אוותר על כך מראש.
    ואגב, מורן אטיאס כזו יפה, שלא משנה מה היא תלבש, היא תיראה מהמם.

    השבמחק
  3. the eye- מסכימה שהשמלה מוגזמת וכד', אני גם לא מעריצת גזרת הבתולות ים אבל היא מרהיבה במובן שהיא גרנדיוזית ועושה שירות טוב לסרט של מורן.
    ולגבי השיזוף, קראתי איפשהו שאכן מדובר באקנה שניסו להסתיר שם בצורה לא מוצלחת.
    ושתי- דווקא את מכל הבלוגריות מעדכנת באיכות ראויה להערכה, שזה אחלה. אני בעד.

    השבמחק
  4. מורן אטיאס אחת היפות, אני אוהבת את היופי שלה!והבחורה מהתמונה הראשונה... איזה פדיחות זה... במקומה הייתי שוקלת היטב איזה טופ לשים

    השבמחק
  5. אם קראת לה 'הבחורה מהתמונה הראשונה' משמע גם את לא צופה בגוסיפ גירל. משמע עשית לי הרגע הרבה נחת.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top