יום רביעי, 7 באוקטובר 2009

פלסטיק בייבי

קטע מגניב, זה מה שיצא מכל הפוסטים האלה.
חוצמזה, אני אוהבת תכשיטי פלסטיק- הם פשוט מצליחים כל פעם לעורר בי אסוציאציות נעימות בזכות הצבעוניות השמחה שלהם.
כשהתבקשתי לבחור פריט מפלסטיק שאני אוהבת, אוטומטית פניתי ל-Etsy כדי לבחור שרשרת חמודה שתמצא חן בעיניי ואז הבנתי- למה לי? יש לי שרשרת פלסטיק נהדרת, צבעונית ונעימה בפשטותה בבית ועוד עם סיפור מאחוריה, וזה בסופו של דבר הפריט שבחרתי.



את השרשרת קיבלתי מחברתי הפשיוניסטה לפני כמה חודשים, שתינו גיחכנו כשהתבוננו על שרשרת ה'שוגר דדי' כי חברתי תפקדה בתור השוגר דדי הפרטי שלי באותה עת. גם כשלא היה לה, היא תמיד דאגה לפנק ולשמח אותי- בין אם זה בצורת דרינק על הבר במסעדה או בשרשרת כמו זו- היא תמיד הפגינה כמה רחב הלב שלה כלפיי.
אני רוצה לנצל את הפוסט הזה, את הניסוי שאנחנו עושים כדי להודות לה ולמסור את ים אהבתי אליה!

אם כבר אנחנו עוסקים בפלסטיק, אתם בוודאי יודעים ששוק הפלסטיק מתקיים בסופ"ש הקרוב. תבואו- אנחנו נהיה שם!


Blonde bleach, את הבאה בניסוי! כדי לקרוא את הפוסט המגניב של שני על פלסטיק- הקליקו כאן

6 תגובות:

  1. אהבתי את הפוסט,
    בטוחה שיהיה מעניין בפלסטיק.
    תכיני את הארנק :)

    (קלבה, אחרייך!)

    השבמחק
  2. בחרת אחלה שרשרת לשרשור!

    השבמחק
  3. כמו כל הבלוגריות האחרות עשית לי חשק לבקר בשוק הפלסטיק.

    מוזמנת לבקר(:
    שבוע טוב!

    השבמחק
  4. אז מי באה לשוק הפלסטיק ביום שישי? אני רוצה לראות פרצופים מוכרים! :)

    השבמחק
  5. יש לי כבר תוכניות למחר, אז אני לא אוכל להגיע לשוק. עדיף ככה, כי אני מנסה לא לבזבז כסף. כשהמצב הכלכלי אצלנו ישתפר, אני כבר אחרוש על כל הירידים האלה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top