יום שני, 26 באוקטובר 2009

מה יהיה?

אמא שלי שואלת את השאלה הזו אחת לשבוע בערך, כאילו שהיא אוחזת בדף מטלות שבועי שאחד מהמשימות שמופיעות בו, הוא לבקש ממני לחזות את העתיד.
זה נסיון מוצלח לרמוז על כך שהחיים שלי לא מתקדמים לשום מקום ושהיא גידלה בת לא יוצלחת.
אם בעבר נפנפתי את השאלה הזו בתואנה שאני לא נביאה ושיהיה בסדר אז עכשיו אני שואלת את עצמי את אותה שאלה בדיוק ברצינות תהומית.
מה יהיה באמת?

אילו העתיד שלי היה דומה ולו בקצת לפניה המטמטמות של פרידה גוסטבסון, כנראה שהוא היה יכול להיות מזהיר.

ומזל טוב לאיימי וויינהוס, על שיפוץ המרפסת שלה. הפעם, כך אומרים- יש גם נוף לים.


6 תגובות:

  1. אוי איימי איימי.. מאז טורי ספלינג לא נראה בוב ג'וב גרוע שכזה.

    אגב, מרגליי מוסרים לי שיהיה טוב.

    השבמחק
  2. הם חזרו עם עלה של זית? :)

    השבמחק
  3. נוף לים הקוק שמסביב, כנראה.

    השבמחק
  4. מה נשאר לנו לעשות חוץ מלקוות שיהיה טוב?

    השבמחק
  5. "תואנה" כפרה, לא "טוענה". טרחתי לתקן, כי את כותבת כ"כ יפה, שחבל ששגיאות כתיב תקלקלנה את הרושם המעולה של כתיבתך

    השבמחק
  6. זה מה שקורה כשאני כותבת פוסטים אחרי שעות הערות שלי, אני נבוכה.
    תודה ששמת לב :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top