יום ראשון, 25 באוקטובר 2009

אהה..עכשיו אני מבינה

ישנתי גרוע הלילה וקמתי עם מיגרנה נוראית. כל כמה שעות לסירוגין פרדי התחיל לנבוח בהיסטריה ואני לא הבנתי מה קורה איתו וכעסתי עליו.
בבוקר כשנכנעתי סוף סוף, פתחתי את הדלת כדי לראות למה הוא עצבני כ"כ וגיליתי שהחתול העביר את הלילה על שטיח הכניסה שלנו לדירה.
טיפלתי בו שוב, שחררתי אותו החוצה ונדמה שהפעם הוא הצליח להתחבר אל שאר חתולי השכונה כך שאני מקווה שהוא יהיה פחות נזקק עכשיו.
אני אמשיך לספק לו אוכל ומים אם אראה אותו שוב אבל באמת שאין לי כוונה לאמץ חתול עכשיו, לכל המתעניינים.

ואם כבר בחיות עסקינן, אז תכירו את המגפון הלוהט שלי-



גם הוא מאיביי, הפלאש גרם לצבע שלו להיראות בהיר ממה שהוא באמת, מדובר בצבע קרם-שמנת יאמי לחלוטין.
את המגפון הזה ועוד כל מיני זוגות נעליים, תוכלו למצוא בחנות הזו.

אגב, שיניתי סוף סוף בעצמי כמה מאפיינים בעריכה של הבלוג, עכשיו הוא הרבה יותר צבעוני ונחמד בעיניי. מה דעתכם?
מזל שלקח לי רק ארבעה וחצי חודשים לפענח איך עושים את זה.
זהו, אני מתכוננת נפשית לבייביסיטינג על הכלבה שאמורים להביא לי היום. יהיה מעניין.

10 תגובות:

  1. תתחדשי על הנעליים והעיצוב :)

    השבמחק
  2. המגפונים באמת ממש יאמי!
    הקניות שלך באיביי מעוררות השראה, אני ותכלת כל הזמן אומרות שגם אנחנו צריכות להתחיל, אך טרם...

    השבמחק
  3. standing ovation- תודה יקירה.
    נינה- תמיכה נפשית תינתן לכל מי שרוצה לאבד את בתוליי האיביי שלה :)

    השבמחק
  4. תתחדשי!

    הקטע המפחיד בהזמנת נעליים זה שאי אפשר לדעת אם הן נוחות(עזבו ת'מידה) ונסבלות להליכה, אין לנו בעיה לסבול קצת(הרבה) אבל לפעמים יש נעליים שעם כל הרצון שלנו אנחנו לא נעשה את זה לעצמנו, לא בא לנו צלקות..

    השבמחק
  5. המגפונים מהממים,אהבתי את השמנת והמנומר יחד,והעיצוב גם מדליק!

    השבמחק
  6. אני מסוג האנשים חסרי העמוד השדרה שגם אם הם ימדדו נעל לא נוחה או לא בדיוק במידה יסכימו לקנות אותה כל עוד היא יפה אז זה הינו הך כמו להזמין מחו"ל.
    חוצמזה שתמיד יש מידות בס"מ אם בא לכם למדוד את הרגל.

    השבמחק
  7. איזה מגפון מהמם!!! העקב המנומר, והצבע הקרמי, וכל העיצוב הזה עם הפתחים, אני ממש אוהבת!תתחדשי

    השבמחק
  8. תודה יקירה, אני גם ממש אהבתי אותן :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top