יום שלישי, 27 באוקטובר 2009

לילה טוב!

חשבתי שיהיה משעשע להגדיר את פרקי הזמן השונים באמצעות שמות הפוסטים.
כן, עדיין לא עברתי את הומור הפיפי-קקי, מה לעשות?
עצם העובדה שאני יכולה להגדיר צהריים, ערב ולילה באמצעות פרסום פוסטים מעלה בי תהיות לגבי מדד ההתמכרות שלי לבלוג, תהיות שאני מעדיפה להדחיק בהצהרות "אני בסדר, אין שום דבר לא נורמלי בי".

בכל מקרה, פרדי פצח בסשן פלירטוטים סוער עם המצלמה, מאוד הרואין-שיק-קייט-מוס-מיד-ניינטיז כזה.
הוא רצה לברך אתכם בברכת לילה טוב (הוא מנמנם ברגעים אלה ממש על הפוף הלוהט שלי) ואני מצטרפת לקריאתו.
אני יודעת שזה נשמע כאילו אני מדברת איתו הרבה מאז שבן זוגי נעדר אבל אני יכולה להישבע שהוא מבין את כל מה שאני אומרת לו.



לעניין אחר, זו כבר תקופה ארוכה שאני מתאווה לחציל קלוי ממולא בגבינה. חציל קלוי נמצא ברשימה המבישה שלי של 'מאכלים שניסיתי רק לאחרונה' ומאז שטעמתי אותו לראשונה- I just can't get enough.
מצאתי את המתכון המעולה הזה כאן והוא נשמע פשוט מספיק להכנה אפילו עבור ידיים שמאליות כמו שלי. כמובן שאין לי כוונה להסתפק בטחינה ואני מתכוונת להיות מטונפת ולמלא את החציל בגבינות שמנות (בהנחה ולא אתעצל ובאמת אכין מנה כזו).
מצד שני, אין כמו תמונה כזו כדי לעורר תיאבון ומוטיבציה-

אז אחריי למטבח?

תגובה 1:

  1. בתיאבון שיהיה לך! אני גם חושבת להעלות בקרוב כמה מתכונים אהובים עליי בבלוג. זה מתבשל על אש קטנה :-).

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top