יום שבת, 24 באוקטובר 2009

מצא את ההבדלים

כולנו מכירים את המגפון הזה של אלכסנדר מקווין עבור חורף 2010-

המגפון מתומחר ב-508 פאונד. כבודם של נעלי המעצבים במקומם מונח ואני משוכנעת שהמגפון הלוהט הזה שווה כל פרוטה מה-500 פאונד הללו אלא שפשוטי העם כמונו, שלא יכולים לוותר על שכ"ד כדי לממן את המגפון וקופסת נעליים להתגורר בה (על אף שזה נשמע יעיל) נאלצים לחפש אלטרנטיבות במחירים עממיים יותר.
אז יש את המגפון הזה של סטיב מאדן-

לא ההצלחתי לברר את מחירו של המגפון הזה ספציפית, אך משיטוט באתר הרשמי של סטיב מאדן עולה שמחירי המגפונים נע בין 100-160 דולר, אז אני מניחה שהמגפון קולע לאותה סקאלה.
לסטיב מאדן לעומת זאת, אני רוכשת מעט מאוד כבוד בגלל העיצובים שלו שלרוב גורמים לי לפהק ולכן החלטתי לחפש אלטרנטיבה נוספת-

זה המגפון שלי, נרכש ב-160 ש"ח באיביי ומהווה העתק מושלם למגפון של סטיב מאדן וכן רפליקה די מוצלחת למגפון המעצבים המקורי (מינוס הגולגולת המפורסת של מקווין). את המגפון תוכלו למצוא עדיין בחנות הזו.

כתבה חדשה פרי עטי התפרסמה הבוקר בבמודה, תוכלו לקרוא אותה כאן

12 תגובות:

  1. וואו, איזה מגפון סקסי! סחתיין עלייך שאת מצליחה ללכת עם עקבים בגודל הזה. אני פשוט לא בנויה לדברים האלה, אבל בהחלט מעריכה את היופי שלהם.

    השבמחק
  2. בדיוק קראתי שסטיב מאדן נתבעים על ידי אלכסנדר מקווין על ההעתקה הבוטה הזו, ויש צו בית משפט שאוסר עליהם בינתיים למכור את המגפונים האלו... אז בכלל הרווחת עם אלו מאיביי!

    השבמחק
  3. לא ידעתי שסטיב מאדן הם כאלה מעתיקנים חסרי בושה, זה די מביך עבורם לא?

    בכל מקרה, אני רצה לבדוק את החנות באיביי, למרות שקנית נעלים בלי מדידה היא סיכון מאד גדול.

    השבמחק
  4. ושתי- הם לוהטים!
    שלי- אההא! אז זה למה המגפונים לא מופיעים באתר של סטיב מאדן. יש המון העתקות בוטות, אלדו עושים על זה קריירה, למה דווקא סטיב מאדן הוא השעיר לעזאזל?
    שרונה- לגבי המידות בחנות הזו ספציפית אשמח לייעץ לך אם תירצי.

    השבמחק
  5. כן, גם אני הרמתי גבה על התביעה הספציפית, הרי על זה אנחנו מתקיימות - איפה בדיוק נקנה את החיקויים של מה שאנחנו יכולות רק לחלום עליו? וזה הרי לא נגמר בנעליים כידוע.
    אני זוכרת שהיה סיפור דומה לפני איזה שנה/שנתיים עם שמלה של טופשופ שהועתקה מקלואה שהם נאלצו להוריד מהמדפים. אבל איפה באמת עובר הקו, הרי כמעט כל פריט שני בחנויות הקופקציה הוא סוג של העתקה, לא ככה?..
    בסוף עוד "נאלץ" לקנות לנו שאנל מקורי :)

    השבמחק
  6. אני בוחנת את מידת האטרקטיביות של הכליות שלי מעכשיו!

    השבמחק
  7. אווווו
    אהבתי! אהבתי מאוד...אהבתי עד כדי ריצה מטורפת בחיפוש אחר המגפון של מקווין במחיר נורמלי (ברור שלא מצאתי כן...)

    מממ...העתק שלך מעור? יש לי בעיה עם נעליים לא מעור ( כמה לא הומני מצידי)
    אווו עם גרביון התחרה הדנדש שלי זה יהיה מושלם!

    השבמחק
  8. זה לא עור על אף שזה נראה קרוב מספיק..

    השבמחק
  9. דארלינג - המגפון פשוט סופר שיק! איזה כיף לך, אני ממש מקנאה!!! יום מקסים:)

    השבמחק
  10. רציתי לדעת קצת על ההזמנה באיבי .
    אני משלמת על מחיר המוצר ואז על משלוח - והם עושים לישראל כן (: ,
    אשמח אם תעני לי ,
    תוודה . מזי

    השבמחק
  11. היי מזי, רוב החנויות עושות משלוחים לישראל, רצוי לברר על כך עם בעל החנות לפני שאת שמה הצעה. את משלמת ברכישה אחת הן על המוצר והן על המשלוח, במקרה של המגפון הזה- מחיר סמלי יחסית על משלוח לישראל.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top