יום רביעי, 28 באוקטובר 2009

הכה את הסלב

הרבה סלבס הופיעו להקרנת הסרט This is it שמתעד את מסע ההופעות של מייקל ג'קסון המנוח שמעולם לא זכה להתקמבק.
אף אחד לא הצליח להרטיט אותי על השטיח האדום, מצד שני- הסלבס שהופיעו אוחזים ברזומה של תלבושות נוראיות מהעבר ולכן נאלצתי להתאים את הסטנדרטים שלי לאירוע.

ג'יילו בלוק שחור וקלאסי. לא מרגש במיוחד, מצד שני- שיפור משמעותי מהופעתה המגוחכת באמי האחרון.

זה מתון יחסית לפריז שמרבה להופיע בזמן האחרון בכל אירוע מחופשת לעטיפת נייר כסף מהלכת. מצד שני, סיכות הבטחון העצומות האלה מאוד מזכירות את ורסצ'ה של סוף שנות ה-90', וביננו- ליז הארלי עשתה את זה יותר טוב.

היא תישאר לעד מזעזעת. פלא שהיא לא לבשה ירוק, כי השמועות אומרות שהיא די מקנאת באלן שירשה ממנה את כס המלכות ואפילו פרגנה לה בחיקוי מביך באחת ההופעות הטלוויזיניות שלך. אף אחת לא מחקה את אלן!

אני מחבבת את האאוטפיט של אדם למברט, למרות שהתסרוקות והלק השחור בציפורניים משווים לו אמו שיק שקיוויתי שכבר נעלם מהעולם (ופרש לייבב איפשהו בחלל החיצון).

ולסיום, הישר מהביצה המקומית שלנו- הנינט!

אני מחבבת את נינה בפאזה הנשית והרומנטית שלה, זה הולם אותה. זה אאוטפיט מעולה בעיניי למסע קניות- נוח ושיקי בעת ובעונה אחת. אני מביטה בחשש בשקית הקניות שלה כי גדי אלימלך הוא סוג של ג'וקר שיודע לשלוף רק הפתעות רעות וסרות טעם מהשרוול.
הישמרי לנפשך, נינה.

4 תגובות:

  1. רק אני הייתי מצפה מג'יי לו ללבוש משהו פחות טינאייג'רי? האישה תקועה ב-1992.

    השבמחק
  2. זו ג'יילו, אין הרבה מה לצפות ממנה. היא מהבלוק, זוכרת?

    השבמחק
  3. מי זו על זרועו של אדם למברט? קייטי פרי? היא נראית נהדר.

    השבמחק
  4. היא מהבלוק רק כל עוד זה מוכר דיסקים. בשאר הזמן היא יכולה להרשות לעצמה סטייליסטים עד האופק, ולא שהיא התביישה עד כה לנצל את כישוריהם. הפעם פשוט כולם היו עסוקים, כנראה, בהלבשת (סליחה, הפשטת) גאגא.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top