יום שני, 19 באוקטובר 2009

כלב אחרי סלב?

אחרי הפוסט אתמול, שבו עסקתי בנושא החשוב של אימוץ בע"ח, הרגשתי שלא עשיתי מספיק וגם במסגרת הבלוג יכולתי לפעול יותר כדי לקדם את הנושא.
שוחחתי עם יפותו בעניין והיא הציעה שאכתוב פוסט נוסף על הנושא בהזדמנות, רק הפעם קצת קליל יותר.
שוטטתי אונליין וחיפשתי תמונות של מיטב הסלבס עם חיות המחמד שלהם וגיליתי שבאופן מפתיע, על אף העיסוקים והנסיעות הרבות שלהם- לרבים מהם יש כלב.
החלטתי לחלוק את התמונות איתכם גם כי זה כיף לזהות מי הסלב ואיזה כלב הוא החליט לאמץ (וגם לנסות לקבוע אם הכלב אכן דומה לו או לא) וגם כי זה יעזור לנושא להישאר בתודעה של כולנו.
אני רוצה לציין שעל אף שזה נהדר שסלבריטאים מאמצים כלבים (שזה אמנם אקט שנועד לספק את ההנאה האישית שלהם אך מהווה דוגמא להרבה אנשים מכל העולם), אני חייבת להגיד שהאופן שבו הם עושים את זה מעורר גועל: ככל שהתבוננתי יותר ויותר בתמונות ראיתי שרוב הסלבס קנו כלבים מלטזיים או יורקשיירים. מלבד העובדה שאני לא אוהבת את רכישת כלבים במקום הענקת מחסה לאלו שבאמת נזקקים לכך אז גם הכלבים הקטנטנים האלו נראים כ"כ אומללים כשהם ספונים בתוך זרועות אמם המאמצת כאילו הם עוד אביזר בתיק שלה ועוטים סוודרים ופפיונים מגוחכים גם כשנראה שמזג האוויר חמים.
אף אחד מהכלבים הקטנים האלה לא נראה או מתנהג כמו שכלב אמור להתנהג, הם נראים כאילו הסיבה היחידה שנקנו היא משום שהם צו השעה- אקט כל כך הוליווידי שהוא מצחין עד אשדוד.
כל הכבוד לאלו מביניהם שאימצו כלבים מעורבים ובייחוד לסלמה בלייר שהגדילה לעשות ואימצה כלב בעל עין אחת- זו באמת דוגמא ראויה.





4 תגובות:

  1. Link me and send us your look, and be part of Look 10.
    http://www.modahistoria.com/formulario_prueba.htm
    ____________________________
    http://look10.blogspot.com/
    Greeting.
    Vicen

    השבמחק
  2. קודם כל, כל הכבוד על ההתייחסות לנושא הזה והניסיון לקדם את המודעות אליו. אני לא מבינה איך אנשים יכולים לקנות כלבים גזעיים באלפי שקלים ולהשאיר הרבה כלבים שזקוקים לבית במכלאות של צער בעלי-חיים, רק בגלל שהם מעורבים (שם, כך הבנתי, הורגים אותם לאחר שעובר חודש והם לא אומצו). איזו צרות מוחין. לצערי, אני כרגע לא יכולה לאמץ כלב, גם בגלל שאני לא מספיק בבית וגם מפני שיש לי שני חתולים. אבל זה בהחלט בתכנון לעתיד.

    השבמחק
  3. כל כלב שאני רואה אני לוקחת אותו אלי יש לי כבר 7 כלבים בבית פוסט איכותי מאד אני שמחה שיש עדיין אנשים טובים בעולם

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top