יום שני, 5 באוקטובר 2009

יחי האפאטיות

לא התקבלתי לקסטרו ומשום מה זה חלף ממש על פניי. אני לא מתכוונת להרצות לכם עכשיו על כך שזה לא היה הגורל שלי ושזה לא נועד לקרות וכל מיני פרשנויות מיסטיות נוספות כי אני לא מאמינה בזה.
אני מניחה שהאפאטיות היא תוצר של הידיעה מראש שנכשלתי ושל האנטי שנמצאתי בו מהרגע שהבנתי שאני עומדת להיכנס למרכז הערכה.
במרכז ההערכה של סלקום, על אף שהיה מורכב יותר מהנוכחי, ידעתי שזה בכיס שלי. הייתי בטוחה בעצמי בצורה מפתיעה כמעט והתאמתי את עצמי באופן מושלם לצרכים המסחריים של חברת הענק.
הפעם לא היה לי כח לזה, די, זה לא אני.
אפילו כשבן זוגי התקשר כדי לנחם אותי על הפספוס של המשרה אחרי שסמסתי לו שלא התקבלתי (הוא כזה חמוד שזה משהו) מצאתי את עצמי בסופו של דבר מנחמת אותו "שטויות, זה בסדר".
בין לבין, אני גם מנסה להשתלט על פרדי הקטן שעובר משבר זהות ומשוכנע שהוא כלב שמירה גדול ומאיים. גל טסטוסטרון שטף אותו היום כי אין דרך אחרת להסביר את העובדה שהוא נובח ונוהם (ומקפיץ אותי מהכסא) כל פעם שהוא שומע התרחשות מינימלית מחוץ לבניין המגורים.
הכל בסדר איתך, פרדי?

ולענייננו, צפיתי היום בפיילוט של The beautiful life ולא שרדתי אותו בשלמותו. התסריט, העלילה ויכולות המשחק היו כ"כ מביכים שנאלצתי לכבות את הפרק באמצע כדי למנוע התאדות נוספת של תאי מוח יקרים (ומחקתי את הפרק הנוסף שהורדתי כדי לחסוך מעצמי מבוכה נוספת).
אני לא יודעת מה גורם לתוכניות ריאליטי על תעשיית האופנה בארה"ב להצליח להבדיל מהסדרה הזו שנגנזה אחרי שני פרקים בלבד אבל נשאר לי רק להודות לקהל שהשכיל להצביע בשלט וסירב לתת לסדרה הזו לגיטימציה.
מצד שני, גם את גוסיפ גירל האווילית שנאתי ולא הצלחתי לשרוד עד סוף הפרק ולמרות הביקורת הקשה שלי, נדמה שGG הצליחה להתאושש ולהצליח אז אולי אני הבעייתית בכל הסיפור.



הכתבה הראשונה שלי התפרסמה היום בנענע אופנה ובה סיכמתי את שבוע האופנה בפריז עד כה. לחצו כאן כדי לקרוא את הכתבה (שלגביה אגב, אני לגמרי לא אפאטית). צפו לחלק ב'.

לסיום, זו רק אני או שהנעליים של ז'יבנשי העונה ממש משובחות?



ד"א, כשעברתי הבוקר על הקולקציות של אתמול, לא יכולתי שלא להרים גבה כשראיתי את לינדזי לוהן עולה לבמה בתור היועצת האומנותית לבית עמנואל אונגרו. זאת אומרת, ידעתי שהיא נבחרה באופן תמוה לתפקיד הזה אבל עצם עלייתה לבמה זעזעה אותי כ"כ שהדחקתי את זה ונזכרתי בזה שוב רק עכשיו.
מה הפלא שהקולקציה של אונגרו היתה נוראית באופן לא אופייני?

7 תגובות:

  1. כל הנעליים של זיבנשי העונה אכן מהממות!

    כל הכבוד על הכתבה!

    השבמחק
  2. מצטערת לשמוע על העבודה. אולי מעז ייצא מתוק והעבודה הבאה שתנסי להתקבל אליה תהיה יותר שווה.
    ואני מסכימה אתך לגמרי בנוגע ל-GG. אולי זה הגיל שלי, אבל אני מוצאת שהסדרה הזו מפגרת ברמות. אפילו הבגדים שם בקושי מצליחים לעזור לי לשרוד יותר מחמש דקות של פרק אחד ברצף.

    השבמחק
  3. את פולשת לדומיין שלי, את :) תיזהרי לא לגנוב לינקים D:
    לא שרדתי 10 דקות של אף אחת מהסדרות האלה. הבעיה לא אצלי, הבעיה אצלן. יש סדרות מפגרות לא פחות כמו castle שאני שותה בצימאון. מה לעשות, אני אוהבת רוצחים בסדרות שלי.

    מצטערת איתך ובשבילך על הג'וב בקסטרו.

    אגב, לא הייתי תולה רק בלינדסי את הקולקציה המחורבנת. אישה אחת, מוכשרת ככל שתהיה, לא יכולה להרוס דבר טוב.

    השבמחק
  4. תודה לכל המפרגנים על הכתבה!
    ושתי- הלו? ראית את הפוסט הקודם שלי? :)
    נעלולה- כן, גנבתי. מצטערת שהכפשתי את שמך.

    השבמחק
  5. כל הכבוד על הכתבה!
    האמת היא שאני לא יודעת באיזה ג'וב מדובר אבל נראה לי שקסטרו קטנים עלייך.. ואם פספסת אוטובוס יגיע אחד אחר עם מזגן:)
    הנעליים של ז'יבנשי - בהחלט משובחות.. מאוד!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top