יום שישי, 2 באוקטובר 2009

חג שמח!

יש לי מחשבות רבות בזמן האחרון לעשות מהפך לבלוג. כבר חמישה חודשים שהוא נמצא מבחינה אסתטית תקוע באותו פורמט שהגיתי בהחלטה של הרגע כשרק פתחתי אותו מבלי שבאמת השקעתי מחשבה בדומיין, בשם ראוי או בעיצוב.
זה מטריד אותי מאז.
דיברתי עם כמה אנשים ויש תכנונים למשהו אחר אבל עד שזה יצא לפועל, נעלולה היקרה הכינה לי כותרת חדשה במקום הכותרת הקודמת שלקתה באנמיות קשה.
תודה רבה דארלינג!


שישי כידוע לכם זה הפמילי טיים שלנו ולכן שישי הזה לא היה שונה מהרגיל. צפינו יחד עם כל עם ישראל בקלטת המדוברת. אני שמחה שהוא בריא עד כמה שניתן ושהוא צלול מספיק כדי לגחך בציניות לנוכח העובדה שהתבקש להצהיר שמטפלים בו 'מצוין'.
בסיפור על רמת הגולן כבר מחיתי דמעה. בעבר הייתי חלוקה בנושא הזה- השבת הילד הביתה מול המחיר שיש לשלם בתמורה לכך.
עכשיו שראיתי את הקלטת, אני משוכנעת שהוא חייב לחזור.

אקצר במילים הפעם, אני עייפה וקצת כואב לי הראש (והשן), אשאיר אתכם עם כמה תמונות-


פרדי באקט של צמחונות.

(האחיינית המושימושלמת של בן זוגי)


פירוט האאוטפיט-

שמלה, חולצת תחרה- רנואר.
נעליים- טופשופ.
חגורה- זארה.
תיק- מנגו.
שרשרת- איביי.
טבעת- תכשיטי דניאל.
לק כחול רויאל- Wow

(מצטערת על הקימוטים בשמלה, התבטטתי על הספה עד שנקראתי למסדר הצילומים)
חג שמח!

7 תגובות:

  1. אהבתי מאוד את התמונה החדשה בכותרת. תתחדשי.
    וגם התיק פשוט מושלם.

    השבמחק
  2. איך לא חם לך, תגידי לי? שרוולים?! יצא ממש יפה האאוטפיט. אף מילה מצידי על הכותרת, זה לא הזמן לטפיחות עצמיות על השכם D:

    השבמחק
  3. ספי ו-chtick- תודה רבה!
    נעלולה- כבר סיכמנו שיש לי סבילות הרבה יותר נמוכה לקור. בלילות האחרונים אני מתכסה עם השמיכה מעל הראש ומתהלכת עם שרוולים ארוכים מבלי להתאדות.
    את הטפיחות על השכם אני אדאג לספק לך בעצמי.
    כיף לראות את הבלוג בלוק אישי ומסוגנן יותר.
    חג שמח!

    השבמחק
  4. הכותרת מקסימה! תתחדשי..
    אני גם זקוקה נואשות לכותרת חדשה , אך העצלות וחוסר הידע בפוטושופ או כל תוכנה עיצובית אחרת מונעים ממני לעשות זאת..

    השבמחק
  5. הוא בתקופת גדילה מטורפת כרגע. הגעתי למסקנה שהוא הוא והאחיינית של בן זוגי נמצאים בשלב התפתחותי זהה- דוחפים כל דבר שהם מוצאים לפה וגדלים בקצב מסחרר.

    שריי- זו בדיוק הבעיה שלי! דרוש נואשות מעצב גרפי נחמד שיגאל אותנו מייסורינו.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top