יום שבת, 17 באוקטובר 2009

שבוע טוב לכולם!

אני לא יודעת עד כמה השבוע הקרוב הולך להיות טוב עבורי, בהתחשב בעובדה שבן זוגי הגיבור יוצא לקראת סיומו להגנ"ש בישובי השומרון.
לא רק שאני אהיה אכולה מדאגות כלפיו הרי שאני נשארת עם פרדי home alone למשך שבעה ימים שלמים.
אני אזדקק לישועה, מעצמי בעיקר.
חשבתי שיהיה נחמד לפתוח את השבוע בכמה תמונות שעוררו בי השראה מעולם האופנה..כי בכל זאת, כבר כמה פוסטים שכלל לא עסקתי בזה ועוד אני מתיימרת לנהל בלוג אופנה.



(התמונות נלקחו מג'ק וג'יל ומבלוג האופנה של שטוקהולם)

ובגלל שאני בכל זאת נשארת אני- עוד כמה תמונות של המלאך מהלך על ארבע שלי.

לסיום, אמנם נדמה שבחודשים האחרונים היינו עדים להכל- מלינץ' על כלום בחוף הומה אדם עד לגופות מבותרות בפחי אשפה- הידיעה שמשפחה שלמה יכולה להימחק כאילו כלום, מצליחה עדיין לטלטל ולעורר את ההרגשה שמשהו לא בריא בגרעין של המדינה הזו.
קראתי בטוקבקים לכתבה שהתפרסמה על הפרשיה המזעזעת הזו את התגובה הבאה- "אפשר כבר להכתיר את ישראל 2009 ככשלון?" ולא נותר לי אלא להסכים בעצבות.
ארץ אוכלת יושביה.

תגובה 1:

  1. כן, עצוב מאוד. כמה שמנסים לברוח מהמציאות, היא לפעמים טופחת לנו בפנים. אני לא חושבת אבל שזה קשור לישראל. אולי פעם חשבנו שאנשים פה נאיביים ואכפתיים יותר משאר העולם וזה מה שמשתנה. סה"כ בכל העולם קורים כל יום דברים מזעזעים.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top