יום שבת, 24 באוקטובר 2009

שבת נינוחה

העברתי את מרבית היום בארוחה אצל אמא של בן זוגי. רק אני והיא, והגעגועים לחייל הגיבור שמאחדים אותנו.
היה ממש נחמד, הסחת דעת מתבקשת- אילולא הארוחה הייתי ממשיכה להירקב בבית, אני והשניצל טבעול שלי.
מגיע לקיבה שלי שאפנק אותה באוכל הום מייד לשם שינוי מאחר וממילא אין לי שום כוונה לבשל רק עבור עצמי.
ככה זה, בהיעדרותו של הבן זוג אני מנהלת את אורח החיים הכי רווקי ועצל שאתם מתארים לעצמכם- אפילו פח האשפה מאיים להפוך למפגע סביבתי.
הדבר היחידי שמבדיל אותי מהרווקה הממוצעת היא העובדה שכשהערב מתחיל לרדת, אני נתקפת געגועים ולא יודעת מה לעשות עם עצמי.
אפילו המחשבה שלא אצליח בעצמי לפתוח סוגר השרשרת שענדתי הכניס אותי לפאניקה שמא איאלץ להסתובב עם אותה שרשרת שבוע שלם.
אני מניחה שאילו הייתי רווקה הייתי מסגלת לעצמי טכניקות יעילות לטפל בסוגרים של עצמי או לפחות דואגת להכיר שכן שיעזור לי עם המטלה.
מחר ללשכת התעסוקה. הידד.




האאוטפיט-

שמלה- אנונימית.
נעליים- 24/7
שרשרת- חנות של תכשיטי עבודת יד בחיפה.
תיק, טבעת- וינטג'.
קשת- אסוס

3 תגובות:

  1. הולם אותך לבוש אופטימי :)

    השבמחק
  2. אכן יפה לך השמלה הפרחונית. ואני מקווה שפרדי מצליח לעודד אותך קצת.

    השבמחק
  3. נעלולה- תודה יקירתי
    ושתי- בארור! ישנו עכשיו שנ"צ ביחד מחובקים

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top