יום ראשון, 25 באוקטובר 2009

נמצאה האבדה

כשיצאתי לטיול אחה"צ שלי עם פרדי, שמחתי למצוא שוב את החתלתול, שעקבותיו נעלמו בפעם האחרונה שחיפשתי אותו. הפעם הוצאתי אליו קערת מים אלא שהוא לא גילה בה עניין. בנסיון להרטיב לו את הפה, הרטבתי לו גם את הפרווה מאחר והוא כ"כ קטן וכתוצאה מכך הוא רעד מקור. העליתי אותו אלינו לדירה כדי שיתחמם ועל הדרך הוא גילה גם את חדוות אכילת המזון של פרדי.
פרדי התנהג מוזר, ההתנהגות שלו נעה בין טריטוריאליות ועצבנות לבין רצון עז לשחק עם הגור (מה שמאפיין אותו הרבה יותר). כנראה שהוא שמח סוף סוף למצוא יצור שקטן ממנו בגודל פי כמה והחליט להראות שרירים. כמובן שגם החתול לא נשאר פרייאר והגיב בתוקפנות כל פעם שפרדי נבח או נהם עליו.
לצערי, פרט לכך שהאכלתי והשקיתי את הגור הקטן, לא יכולתי לעשות עבורו כלום על אף הידיעה המצערת שסיכויו לשרוד בשכונה כמו שלנו בלי אם שתגן עליו לא גדולים.
אני מקווה שהוא יהיה בסדר, הברנש הקטן. הייתי שמחה גם אילו הייתי נתקלת בשני הכלבים מהבוקר, כדי שאוכל להעניק להם טיפול דומה.





14 תגובות:

  1. הוא לא כל כך קטן! להערכתי הוא קצת יותר גדול מפרופסורית בננה, אז הוא בטח בן 9 שבועות- הוא כבר לא זקוק לאמא שלו כדי לשרוד.
    אם הוא כבר אוכל מזון יבש אז בכלל... הוא יכול לשרוד בכיף, עם מים ומזון יבש (ולפעמים רטוב- פנקי אותו באיזה טונה פעם בשבוע) וכמובן הרבה אהבה, ויהיו לו חיים נהדרים

    השבמחק
  2. את המומחית ביננו :)
    אני אשתדל לשים עליו עין.

    השבמחק
  3. איזה חמוד הוא :) מזכיר לי את החתולה החמודה שהיתה לי אצל ההורים, שהתפתחה לחתולת זבל גדולה, שמנה, עצלה, זללנית ושונאת אורחים... חנכי אותו יפה!

    השבמחק
  4. למה שלא תאמצי אותו? ככה יהיה חבר לפרדי שיארח לו חברה בזמנים שאת נעדרת. אין דבר יותר כיפי מלראות חתול וכלב שהם החברים הכי טובים. זה ייקח קצת זמן, אבל זה יקרה.

    השבמחק
  5. חשבתי על זה אבל כרגע קשה לי לגמור את החודש גם ככה, ואני לא רוצה להפיל את זה על עוד יצור קטן..

    השבמחק
  6. אני מקווה שתתאהבי בו מספיק שהרגש יתגבר על ההיגיון. נשמעת לי נוראית הסביבה שאת מתארת שבה הוא אמור לשרוד, לא שרחובות כפר-סבא הרבה יותר קלים לחתולים, בהתחשב בשוקי קטן שנדרס בפתח ביתי.

    השבמחק
  7. אני לא יודעת מה קורה במקומות אחרים, אבל אצלנו הילדים עושים תחרות- מי יפגע עם האבן בחתול ויפיל אותו מהעץ.
    נראה, כשהחבר שמע שהחתול נמצא אצלי בבית הוא כמעט השתבץ, אז הבהרתי לו שהוא כאן רק לכמה דקות כי אני לא רוצה להיות אחראית לכך שיהיה חולה.

    השבמחק
  8. וחוץ מזה, תשימי לב שכמעט לכל הבלוגריות יש חתול. את לא יכולה להיות בלוגרית גאה אם אין לך אחד כזה!

    השבמחק
  9. אבל לאף בלוגרית אין פרדי :) 1-0 לי!

    השבמחק
  10. יכול להיות שתיים אפס לטובתך, אם יהיה לך גם חתול!

    השבמחק
  11. אני מבסוטית מהאנושיות שהפגנת כלפי גור חתולים קטן ומסכן,נ הלוואי יהיו עוד אנשים כמוך.
    אני מציעה שאולי תעלי תמונות שלו לפייסבוק ואולי משהו יאמץ אותו ככה. זו באמת הוצאה לא קטנה לגדל חיה אחת, אז שתייםזה כבר די קשה...

    השבמחק
  12. תודה בובה, חשבתי גם על זה. אבל כדי לנסות למסור אותה לאימוץ אני צריכה לספק לו מחסה זמני ואני באמת לא יכולה. הייתי צריכה להוציא אותו שוב מהדירה אחרי שעקב אחרינו בחזור מהטיול. זה כזה שובר לב. אוף אוף אוף.

    השבמחק
  13. ושתי- למה שלא תאמצי אותו את?

    השבמחק
  14. תגובה לאנונימי - למה יש לי שני חתולים בבית ובעלי איים עליי בפעם האחרונה ששקלתי להביא עוד גור חתולים הביתה שזה או הוא או הגור.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top