יום שבת, 31 באוקטובר 2009

פתחו את הלב

רק בפוסט הקודם ציינתי שמזג האוויר משגע הכל והנה, אתמול גם הבלוגר החליט להצטרף במחאה לתנומת החורף שלו וסירב לעבוד יום שלם.
התכוונתי לחבר אתמול פוסט חדש, באמת שהתכוונתי. רציתי לספר לכם איך בשישי בערב התכרבלנו אני, בן זוגי ופרדי מתחת לשמיכה עם שוקו חם (זה באמת מה שעשינו, כזו קלישאה!) מול 'נשק קטלני' אלא שעכשיו שמזג האוויר נמצא ברגיעה זמנית- הסיפור הזה פחות רלוונטי.

הסיבה שרציתי לחבר את הפוסט הזה היתה כדי להודיע לכם שביום שישי הקרוב, ה-06.11, יש יום אימוץ בחסות הכלביה העירונית בת"א.
האירוע יתקיים החל מהשעה עשר בבוקר במתחם רידינג בת"א וזו הזדמנות מושלמת עבור מי מכם שאין לו עדיין חבר הולך על ארבע- לאמץ כזה.
רק תראו איזה יצורים מדהימים ימתינו לכם שם-







אלו מכם שמחפשים כלבים לאימוץ דרומה לת"א, דעו לכם שבשכונה שלי באשדוד מסתובבים כמה כלבי רחוב כבר תקופה.
אחד מהם הוא הכלב המקסים הזה-


למרות שניכר עליו שהוא טראומתי וחשדן, אני יכולה להעיד שבאותה מידה הוא גם מקסים ואוהב. הכנסתי אותו פנימה אתמול בערב ועל אף שניכר היה שהוא מרגיש שלא בסביבה הטבעית שלו, הוא חיפש חום ואהבה והתנהג בצורה שקטה ושובה לב.
אני אעשה מאמצים להכיס אותו שוב הביתה לקראת מחר, ע"מ שיהיה בסביבה בטוחה בזמן הסופה אבל כפי שידוע לכם, לא אוכל לאמץ אותו. מי שהכלב הזה שבה גם את לבו מוזמן לרשום לי מייל ולזכות בחבר לכל החיים.

3 תגובות:

  1. כל-כך עצוב. צריך להכניס לתודעה של אנשים שמגדלים כלבים שחייבים לסרס ולעקר אותם, כי אין בתים לכל הגורים האלה שנולדים אח"כ ולדעתי צריך גם להגביל בצורה חמורה את כמות הגורים שמותר למגדלי כלבים למכור. אנשים קונים כלבים גזעיים באלפי שקלים כשבמכלאות מחכים מאות כלבים מקסימים למישהו שיאמץ אותם.

    השבמחק
  2. מותק, כל הכבוד לך!!! אני ממש מקוה שימצא להם בית!!! אני מחזיקה אצבעות שיהיה להם חורף חמים בבית אוהב! שבוע מקסים ובהצלחה להולכים על ארבע - חברים לכל החיים!

    השבמחק
  3. ושתי- הלוואי. כשאני שומעת על אנשים שקונים כלבים כמו בפס ייצור אני נתקפת בחילה.
    טושיק- תודה בובה, אם יש איזושהי משמעות לכל התקופה הזו שאני לא עובדת אז זה בעזרה לחיות.
    מצטרפת אלייך לתקווה לחורף חם לכולם.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top