יום שישי, 30 באוקטובר 2009

מכים את הסלב בבוקר

אין כמו שישי בבוקר כדי לשתף אתכם במקבץ הסלבס שתפסו לי את העין בימים האחרונים:

פרגי באירוע התרמה של אבון בשמלת נוצות יפיפייה של ולנטינו.

דייאן וואן פירסטנברג נראית מעולה (ולא רק לגילה) בשמלת אלילה נוזלית עם עיטורים בצווארון.

ג'ניפר לופז מוכיחה שבנות תמותה לא צריכות להתקרב לשמלות הצמודות של הרב לאג'ר (או של בלמיין לאותו עניין) ולהשאיר אותן לדקיקות והגבוהות בלבד.

התעלמתי מקייטי פרי לחלוטין בפרמיירה של סרטו האחרון של מייקל ג'קסון, עד שנתקלתי בתקריב של השמלה הזו, וינטג' כריסטיאן לוקראוה. אני לא יודעת מה לחשוב על השמלה, במיוחד כי קשה לי לשפוט אותה על שטיח אדום שבה הופיעו גם בחורות עם חולצות טי שירט. אני חושבת ששמלת וינטג' כזו היתה צריכה להילבש לאירוע אחר שכן וינטג' של לוקרואה, הוירטואוז שפשט לאחרונה רגל, הוא פריט שצריך להילבש בכובד ראש הראוי לו.

2 comments:

  1. אמרתי כבר שלדעתי קייטי פרי נראתה טוב באירוע. עכשיו אבל, כשאני רואה אותה מקדימה עם הבלקון הנשפך, זה קצת מוזיל את ההופעה שלה.

    השבמחק
  2. דיאן היא אלוהית!
    עדיין קשה לי להאמין שראיתי אותה..

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top