יום רביעי, 28 באוקטובר 2009

אצלנו בשכונה

יצאתי הבוקר לטיול סטנדרטי עם פרדי בשכונה ותראו איזה מחזה נגלה בפניי-

(השכנים שלי היו הורגים אותי אם הם היו רואים את התמונה הזו!)
אני מקווה מאוד שהכלב השחור לא הלך לאיבוד או ננטש כי ראיתי לפני כמה ימים את הבעלים שלו מסתובב איתו באזור.
באיזשהו שלב הוא ברח מהשכונה בצעדים נחושים אז אני מניחה שהוא מצא את דרכו חזרה הביתה.
וגם אם הוא לא ננטש או הלך לאיבוד אז זה רק אומר שהתופעה הזו שבעלים פשוט משחררים את הכלבים שלהם לשוטט ברחוב תופסת עוד ועוד תאוצה וזה מכעיס.
בשביל מה לאמץ כלב אם אין לך כוונה לקחת עליו אחריות? יש לי שכנה כזו ופרט לכך שהיא טיפשה באופן מעורר רחמים (כשעשיתי בייביסיטינג לכלבה של בן זוגי וטיילתי איתה ברחוב היא חשבה שזה פרדי שגדל בין לילה ועיני העגל שלה קיבלו צורה של תדהמה) אז היא גם לא יכולה לטפל בכלבה שלה באופן הראוי לה.
קחו בחשבון גם שפרט למה שתיעדתי בתמונה יש עוד שני כלבים משוטטים לפחות שאני מכירה בו באזור, ועל אחד מהם יצא לי לראות איך נער דתי משליך אבנים- הוא כמובן ברח כשהתקרבתי לכיוונו.
אני מקווה שאני לא מכלילה כאן, אבל לא ברור לי מה בחינוך הדתי או יותר נכון- בהיעדר החינוך הדתי שגורם לאנשים להיות כ"כ בורים ומפוחדים מההולכים על ארבע. כל פעם שאני מסתובבת עם פרדי ואנחנו נתקלים באדם דתי הוא מתנהג אחוז בעתה כאילו אני מחזיקה מפלצת בצדה השני של הרצועה. נחמד שהאנשים האלה מנסים להיות יראי שמיים אבל בדברים הבסיסיים, ביחסם לאלו שחלשים מהם- הם מתנהגים באכזריות ובנבזיות.
בעקבות האירוע המקומם הזה הגעתי להבנה שאם אני שומעת כלב נובח בשכונה הזו- מצבו בכי רע ומאז כל פעם שאני שומעת דבר כזה, הקיבה שלי מתהפכת.

נתקלתי בתמונה הזו בבלוג האופנה של שטוקהולם וזה גרם לי לסלוד מטרנד הניטים עוד קצת. בכלל, כמויות העור שהבחורצ'יק עוטה על עצמו בתמונה מזכירות לי את מערכון ה-leatherman המיתולוגי של SNL ואני כמעט יכולה לשמוע את החריקות בצעדים שלו כשהוא הולך.

שתי כתבות חדשות התפרסמו לי היום, האחת ב'במודה' והשניה ב'נענע אופנה'. אתם מוזמנים לקרוא!

4 תגובות:

  1. בחורצ'יק?? זה לדעתי בחורצ'יקית, מה שהופך את הטרנד לעוד יותר מבעית...
    למה חדר המדרגות כ"כ מטונף? אלוהים שישמור - מזל שפרדי בתמונה להעניק לה קצת נופך אנושי. ואיפה את ומלבושייך יקירתי?

    השבמחק
  2. ככה זה כשאין ועד בית, אנחנו מטאטאים מפעם לפעם אבל קשה לעמוד בקצב שבו חדר המדרגות מזדהם.
    חסכתי מכם תמונות של הטרנינג שלי, צריך לצאת מהבית כדי שיהיה באמת מה לתעד :)

    השבמחק
  3. אוי, ליבי יוצא אל המסכנונים חסרי הבית. פגיעה בבע"ח מקוממת בכל צורה שהיא! אני ממש מקווה שימצא מי שיתן למתוקים בית חם, כך שלא יצטרכו להיות "שק חבטות" :(

    כל הכבוד על הכתבות!!!

    השבמחק
  4. אכן כל הכבוד על הכתבות! :-), ועכשיו אני מבינה מדוע הגעת למצגת בחנות הזו באותו ביקור בת"א.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top