יום שלישי, 27 באוקטובר 2009

הרע במיעוטו

בדיוק כשחשבתי שהשבוע הזה לא יכול להתדרדר יותר, הוא לקח פניה עקלקלה למטה.
ביליתי את מרבית היום מקורקעת למיטה בזכות המיגרנה שתקפה אותי- בהמשך ישיר להרגשת המרשמלו שנחה עליי מאז אתמול.
הריתוק למיטה לא שונה בתכליתו מישיבה מול המחשב פרט לכך שזו מניבה לעתים פוסטים משעשעים.
אני מנסה להיזכר מתי יצאתי פעם אחרונה מהבית במשך השבוע ואז אני נזכרת שזה היה ללשכת התעסוקה וכמדומני שאפילו לבשתי משהו מיוחד לכבוד האירוע (לא באמת לכבודו אבל ככה יצא). אני גם לא זוכרת מתי בפעם האחרונה חפפתי אבל פרדי מבטיח לי שהוא ימשיך לאהוב אותי גם עם שיער מגורז אז אני לא טורחת אפילו.
אני חושבת שעמדתי בכבוד בהבטחתי לייבב ולהתלונן עד אין קץ בשבוע הזה, על אף שבמקור תכננתי להעסיק את עצמי באופן שימנע ממני לקטר. זה לא עבד.

בכל מקרה, כך אבל בדיוק כך- אני רוצה להיראות בחורף הקרוב:




3 תגובות:

  1. תקטרי,בשביל זה אנחנו כאן:)

    אהבתי את התלבושות במיוחד בתמונה השניה, בשביעית ובעוד אחת,אני לא זוכרת איזה

    השבמחק
  2. וואוו גרמת לשונאת חורף כמוני לרצות שהוא יגיע טיפה
    למרות שהכי אהבתי את השמלה הראשונה שאין בה שום דבר חורפי

    השבמחק
  3. אנונימית- אני יודעת, מנצלת את המעמד :)
    צחית- כי היא שחור-לבן? חולה שכמוך! :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top