יום שבת, 3 באוקטובר 2009

פרויקט בזוי

צפיתי אתמול בגמר של 'פרויקט מסלול' ואני חייבת לציין כי הדבר המקצועי היחידי שנראה בתוכנית היו הקולקציות עצמן.
יתר ההתנהלות היתה חובבנית- נרשמו רגעים מביכים כששירז או אחד השופטים פנה אל המתמודדים עם שאלה ואלו שתקו וגיחכו, מורן אטיאס דיברה כ"כ מהר ונשמה כ"כ בכבדות שהיה נדמה שהיא תשאב לתוכה את הצלם האומלל שעמד מולה והשלב שבו המשתתפות של 'רוקדים עם כוכבים' צעדו על המסלול כבר היה מגוחך בעיניי.
רבאק, גלו מי זכה וזהו! זה יותר מדי לבקש??
בעולם המסחרי של ערוץ 2- בהחלט, אני צריכה לומר תודה שלא ייבשו אותי שלוש שעות מול המסך כמו בגמר של כוכב נולד.
פרט ללוסי שהיתה לה ענווה וצניעות מסוימת באופן שבו דיברה, היה נדמה שגם מאיה וגם אלון כ"כ מעריצים את עצמם ואת הקולקציה שלהם שהם כלל לא צריכים לשמוע את חבר השופטים.
היה ברור וידוע שאלון יזכה ולמרות שהקולקציה שלו היתה אסתטית ואלון אכן הצליח לתת אנטרפרטציה שונה לנושא שבחר- היא היתה מאוסה בעיניי. כמות המילים שאלון השתמש כדי לתאר את הפרפרים שלו היתה מרעישה בעיניי (מי ידע שאפשר לדוש עליהם כ"כ הרבה?) ואף עוררה בי בחילה קלה.
הקולקציה של מאיה היתה מופלאה לדעתי ולכן גם קיוויתי שהיא תזכה. כפי שהיא הצהירה בעבר, במהלך כל העונה היא הצליחה לצאת פרווה למדי ולא הציגה בגדים עם אמירה מעניינת מספיק על אף שניכר הגיוון בין דגם לדגם (בניגוד לעיצוביו של אלון). הקולקציה היתה צבעונית, יצירתית ומרגשת וחבל לי לדעת שמאיה תיקח את כל זה ותחזור ללונדון, שם יעריכו אותה בוודאי הרבה יותר.
עוד כשרון ברח מהארץ, מה הפלא. ניאלץ להישאר עם אלון ומכנסי הגולם/זחל/פרפר שלו (איבדתי אותו בשלב כלשהו בהסברים).
רציתי לשתף אתכם בתמונות מהקולקציה של מאיה אך כמובן שאין כאלה כי זה לא מה שחשוב באמת. העיקר שפנינה רוזנבלום מרוצה.

בחזרה לליגה של הגדולים. שבוע האופנה בפריז ממשיך והפעם מי שגרם ללסת שלי להישמט היו ויקטור&רולף. קפלים, קפלים, קפלים היו לבה של התצוגה וגרמו לכל דוגמנית להראות יותר כמו יצור ימי מאשר קולב.
קולקציה של בדים מבריקים, סילואטים נשים, חיתוכים חדים.
מפתיע, יצירתי- גאוני.













השמלה הזו היא יצירת מופת!

החג נגמר, כולם חזרו לשגרה. אני חזרתי לנוע בין חוסר וודאות לייאוש. ממשיכה לתהות מתי ואם בכלל יאשרו לי דמי אבטלה ע"מ שלפחות יהיה לי עוגן כלכלי כלשהו ודאגה אחת פחות, ממשיכה להמתין לתשובה בקסטרו שכנראה תהיה שלילית וממשיכה ברוטינת האולג'ובס המעיקה שלי.
נו שוין.

הכתבה השניה שלי התפרסמה ב'במודה'- טירוף. תוכלו לקרוא אותה כאן.

4 תגובות:

  1. מסכימה כ"כ עם כל מה שנאמר על פרויקט מסלול!
    שבוע טוב:)

    השבמחק
  2. להיות מובטל זה מבאס ובאמת שנמאס כבר מהמיתון הזה, אבל לפחות יש לך פרוייקטים צדדיים שמעסיקים אותך בינתיים.
    בעניין פרוייקט מסלול - יצא לי לראות בעיקר את הסוף וגם אני מהמעט שראיתי התרשמתי לרעה מרמת ההפקה. היה מביך.

    השבמחק
  3. לא ראיתי את הגמר.... bad bad Marina! לא זוכרת את הסיבה כנראה חוסר זמן או משהו..

    איזה שמלות הזויות במיוחד זאת שקטועה באמצע... איך זה מחזיק בכלל? כל הכבוד למעצב על היצירתיות

    השבמחק
  4. שמחה לדעת שלא רק אני שמתי לב לכמה שמורן אטיאס דיברה מהר...ובהתלהבות יתר...
    ושירז כתמיד, בלה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top