יום חמישי, 22 באוקטובר 2009

כבר מתגעגעים!

אני ופרדי ליווינו את הקצין הגיבור שלנו בשש בבוקר לתחנה ונשארנו להתמודד עם הבשורה המרה שמצפה לנו שבוע לבד בבית ולכם מצפה שבוע של לקרוא את היבבות שלי.
כנראה שכולנו נצטרך להתמודד.


כדי להעסיק את עצמי, קבעתי להיפגש עם מאמא בהוניגמן, כדי לנצל את ה-gift card שקיבלתי בהשקת הקולקציה. באותה מידה שהתצוגה היתה מפתיעה על המסלול, שמחתי לגלות שגם בחנות יכולתי לבחור בין כמה פריטים שווים.
ברגע שמצאתי את הקרדיגן שחלמתי עליו מאז שהסתיו התחיל, לא היה לי ספק בכלל שהוא ה-אחד וחטפתי אותו בלי לחשוב פעמיים.
מושפעת עדיין משבוע האופנה בפריז- הצבעים החמימים, הגיאומטריות של הפסים והעובדה שהוא משתפך ונעים בדיוק כמו שרציתי גרמו לי לזנוח את כל שאר הפריטים שתכננתי למדוד ולדהור הישר לעבר הקופה.
אמא, שיודעת מה בחורה במצוקה צריכה, לקחה אותי לסבב קניות ופינקה אותי בעוד כמה פריטים יפים ובסושי טעים.
תודה מאמא!
עוד רשת שהפתיעה אותי לטובה היתה רשת 'גולף' שלרוב אני מסתובבת בה ומנמנת תוך כדי הליכה ואילו הפעם מצאתי שם חולצה שקפקפה בצבע קרם עם סרט שחור שעוטף אותה.
כדי לקנח את מסע הקניות הלא צפוי הזה, ב'תמנון' מצאתי עוד קרדיגן בדיוק כמו שאני אוהבת.



קרדיגן ב-260 ש"ח מהוניגמן

טופ ב-175 ש"ח אחרי 20% הנחה+5% חברי מועדון מגולף.

(קרדיגן ב-109 ש"ח מתמנון)

קונסילר ב-95 ש"ח 'איל מקיאג' ועגילים ב-20 ש"ח בדיווה (עכשיו בדיווה כל התכשיטים עולים 20 ש"ח ומשום מה אני תמיד שומרת להם חיבה מיוחדת)

האאוטפיט-

טופ- לאנווין.
חגורה- ויטנג'.
תיק- אלדו.
שרשרת ינשוף- איביי.
מכנס- זארה.
נעליים- ניין ווסט.

אני מקווה שהיום הזה מעיד גם על התנהלות שאר השבוע שאמור להיות עמוס למדי.

6 תגובות:

  1. וואו, כמה חמוד הדבר הזה מתמנון! וגם החולצה הוורודה שלבשת היום מתוקה. רוצה להסביר איך השגת אותה? :) (שימי לב שאני כותבת תגובות ומעלה פוסטים במקום לעבוד, וזה ינשך אותי בתחת בסופ"ש כשאצטרך לשבת כמו מפגרת מול המחשב לא במשרדי הממוזג והנוח אלא בביתי הכעור, האפרורי והמבעס).

    השבמחק
  2. בחולצה הזו של לאנווין זכיתי באיביי (ב-60$) כשתג המחיר שלה של 550$ היה עדיין מחובר אליה.
    חולצת המעצבים הראשונה שלי (נאנחת באושר).
    כל עוד את תצליחי להגר לאשדוד לביקור בביתי האפרורי, תעלי פוסטים כמה שבא לך (אני מרשה)

    השבמחק
  3. שלל מרשים ביותר!
    והחולצה הורדרדה שלבשת מהממת! (:

    השבמחק
  4. איזה קטעים, קניתי אתמול עליונית מאוד דומה לקרדיגן שקנית בהוניגמן. אני אעלה תמונה של זה בבלוג אצלי בהזדמנות הקרובה ותוכלי להתרשם מהדמיון.
    וחוץ מזה, למה את כל-כך רצינית לפני הארוחה? דווקא נראה אוכל טעים :-).

    השבמחק
  5. מורן, ניצן- תודה רבה!
    ושתי- רגע לפני זה הייתי עסוקה בלהסביר לאמא שלי איפה הכפתור שאיתו מצלמים בזמן שהאצבע השובבה שלה כמעט לחצה בטעות על כפתור הכיבוי.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top