יום רביעי, 21 באוקטובר 2009

תהיות על אופנת גברים

הקו החדש של 'הוניגמן' לגברים, שהיה די ראוי בעיניי לפחות בתחום הקז'ואל סמארט שלהם עם הצעיפים והעניבות גרמה לי לחשוב שאולי בכל זאת יש תקווה בכל הנוגע לגבר הישראלי.
מה שחיזק את המחשבה הזו היתה ההפקה המשובחת שהתפרסמה הבוקר בוואלה אופנה שצולמה ע"י גלעד בר שלו ובניצוחו של הכתב המעולה לירוי שופן.
אהבתי את עיצוב השיער של הדוגמן, את האנדרגוניות שבמראה שלו ואת האביזרים ששימושם יצא מהקשר כמו השימוש בחגורה בתור עניבה. זה מזכיר לי את דולצ'ה וגבאנה בעונה הקודמת שעשו משהו דומה כשהשתמשו בכפפות עור בתור צעיף בקולקציית החורף שלהם שחיבבתי.






כדי לעלעל בכל ההפקה והקרדיטים, תלנקקו כאן.
וכאילו במיוחד כדי להזכיר לי שתמיד יש לאן לשאוף, נתקלתי בתמונה יוצאת הדופן הזו בבלוג אופנת הרחוב של שטוקהולם-

אם כבר בגברים עסקינן, הרי שזהו יום החופש האחרון של הגבר שלי לפני שהוא נוסע אי שם ליהודה ושומרון כדי להגן על הארץ למשך שבוע שלם. כמעט הפנמתי שמצפים לי שבעה ימים לבד עם פרדי בבית, כשהאסימון יפול באופן סופי- it ain't gonna be pretty, שלא תגידו שלא הוזהרתם!

חוצמזה, הכתבה החדשה שלי ב'נענע אופנה' התפרסמה היום. תוכלו לקרוא אותה כאן

2 comments:

  1. הצילומים של הוניגמן ממש יפים. זה מאוד מפתיע. הבחור יפה קצת מדי באופן מתקתק כזה, אבל השחור לבן מסדר את זה.
    את לא נחה, את.. דברי איתי בפעם הבאה שאת בעיר...

    אז יש להם כיאלו חנויות נפרדות לגברים, או איך זה עובד?

    השבמחק
  2. שלחי לי את הנייד שלך בהודעה בפייסבוק, אני אסמס לך פעם הבאה שאני בת"א, סביר להניח שזה יהיה בשבוע הבא.
    אין לי מושג איך זה יעבוד, אני מניחה שזה יהיה בסגנון של רנואר ורנואר מן, רק עושה רושם שזה יהיה מוצלח יותר.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top