יום שלישי, 20 באוקטובר 2009

יום כיף

הוזמנתי לתצוגת האופנה של הוניגמן, באותו מרכז קסטיאל מהולל שבו התקיים האירוע הקודם.
הפעם בחרתי את נעלולה כפרטנרית, בחירה שהצדיקה את עצמה פעם אחרי פעם- פרט לכך שהיא שיעשעה אותי עם הערות מבדרות בזמן התצוגה, הרי שהמרפקים שלה גרמו לכך שקיבלנו מושבים ולא נאלצנו להידחק לתא שירותים בסוף האולם ולמרר בבכי.
קאט לתחילת היום הזה, אני עומדת בחצאית וממתינה לנעלולה שתאסוף אותי ותציל אותי מרחוב סלמה הזוהר. למה 'תציל'?, אתם תוהים לעצמכם? ובכן, הייתי קורבן לאינספור הטרדות ע"י גברים שהמכנה המשותף שלהם היה שכולם היו מזדקנים, דוחים וחובשי כיפה.
שלא תבינו אותי לא נכון, אני מוחמאת מאוד שאני משמשת מוקד עליה לרגל של יראי השמיים, אך זה לא מנע ממני להתנגד כמו פינצ'רית תוקפנית כל פעם שניסו להתקרב אליי.
בפעם הראשונה פשוט סיבבתי את גבי במחאה בהבעת פנים רוטנת (שהמטריד יכל לראות אם לא הייתי מסובבת לו את הגב), בפעם השניה צעקתי "אתה מוכן להניח לי בשקט?!" ובפעם השלישית הסקלתי לכדי צרחות של-"עזוב אותי, חולה נפש!"
כן, רוסיה היסטרית ברח' סלמה. פלא שלא נדקרתי.
בכל מקרה, כשנעלולה סוף סוף שלפה אותי מהרחוב ואחרי שסיימנו ללכת לאיבוד תוך סשן קללות אגרסיבי ברכבה (דעו לכם שאם יש משהו שמצחיק יותר מרוסיה היסטרית זו רוסיה מקללת) הגענו לסמטה המיוחלת.
העובדה שהפארקינג בוי לקח מנעלולה את מפתחות רכבה כדי להחנות את הרכב גרמה לה לחשוב שרכבה, על כל הטוסטר והמחשב הנייד שנמצאים בתוכו פונים למשחטה הקרובה ומדי פעם שמעתי ממנה מלמולי "רק לא את הטוסטר!" במהלך התצוגה.
אז הרכב לא נשחט ולא נגנב ואפילו התצוגה היתה לא רעה, בניגוד מוחלט למה שציפיתי.
אמנם מלאני פרס לא היתה שם אבל היה שם קייטרינג מושקע יחסית וכל מיני קמינרים וקארן דונסקים הסתובבו בין המתאבן לקיש.
אחרי חמש שנים ללא קולקציה וליין חדש לגברים ניתן לומר שהוניגמן הצליחו לתת שואו כמו שצריך.
אם בא לכם לראות את הקולקציה אין מושן, תוכלו למצוא את הסרטון כאן.

חזרתי הביתה פעם נוספת בתיאום מושלם עם בן זוגי ובמהלך הנסיעה, כשחלפנו על פני הים הרגוע למראה, החלטנו בספונטניות לא אופיינית להחליף מהר בגדים ולקפוץ לים.
יש סבירות גבוהה שזה יהיה מוכתר כביקור האחרון שלנו בים השנה אז נחמד שזה היה עם פרדי, לאור שקיעה ועם ים חמים ורגוע יחסית.
סיום נהדר ליום מוצלח!

האאוטפיט שלי-

פירוט האאוטפיט-

חולצת פסים- אנונימית
קרדיגן עם שרוולים תפוחים ושרשרת- איביי
חגורה- זארה
חצאית- רנואר
נעליים- Dune
טבעת- מיכל נגרין

כל האאוטפיט יצא לי בלוני ותפוח עכשיו כשחושבים על זה, אני מחבבת את הקטע.

תמונות מהתצוגה-





מכאן והלאה איכות התמונות מידרדרת כי המצלמה שלי שבקה חיים והתעקשתי להמשיך לתעד במצלמת הסלולר הדרעקית שלי. עמכם הסליחה.



קצין עייף שלי-

וזה כבר מהים-




מוטיב הכלבים נמשך- החבר מצא לעצמו ידיד חדש. פרדי קינא בצד.

7 תגובות:

  1. לובה יקירתי. האבטלה הזאת עושה לך רק טוב. שמחה שנהנת באירוע הנוצץ ושהיום שלך בכלל היה מעולה.
    אני ממש לא מתקרבת לאזורים האלה שאת הזכרת כאן בפוסט ואם במקרה אני נאלצת לנדוד לדרום העיר, אני לוקחת מונית :).
    המשך שבוע מעולה ורציתי גם להגיד שהקרדיגן והשרשרת שלך מעולים!

    השבמחק
  2. בתור מה הזמינו אותך- בלוגרית או כתבת אופנה?

    השבמחק
  3. באמת שבתור מובטלת את מאוד עסוקה ונראה שאת גם מגנט לווירדוז. לפחות את לא סופגת את זה בשקט ומתעלמת, אלא עונה להם. תמשיכי ככה.

    השבמחק
  4. ספי- למעט הקושי לשלם חשבונות, האבטלה הזו היא התקופה הכי פורייה ומפרה שהיתה לי,
    שיהיה גם לך שבוע נפלא!
    אנונימי- אתה האנונימי הראשון להגיב לי בתגובות! לשאלתך- הוזמנתי מטעם נענע. בלוגריות קיבלו שם יחס די מחפיר, כפי שהובהר בהתנשאות לנעלולה במעמד קבלת הגודי בג.
    ושתי- אני מרגישה כאילו אני עובדת לפחות משרה חלקית. החשבונות שלי לא מרגישים כמוני. תופעה מעניינת.

    השבמחק
  5. You are already on "LOOK 10", if you are interested, please check and do some comment.
    Remember that you can ask for a change of look, even sending a photo with the look you think it’s better, but please make sure that the picture has an acceptable resolution.
    YOU ARE ON:http://look10.blogspot.com/2009/07/i-heart-fashion.html
    And if you want you can post a comment on your entry:http://look10.blogspot.com/2009/07/i-heart-fashion.html
    making some indications about the look presented.

    You can also ask to be removed from LOOK 10.
    Pick your prize, saying NOMINATED, if you want. It’s for your blog.
    Greetings
    Vicen.

    השבמחק
  6. נראה מעניין! איך מקבלים הזמנות?
    גם אני רוצה:)

    השבמחק
  7. תודה על המידע הגדול! אני לא גילו את זה אחרת!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top