יום ראשון, 18 באוקטובר 2009

עושה שמות בבטלה

כל הבוקר הרחתי ריח עז של גז שנדף מהכניסה לבניין ופרט להבעת תקווה כי הבית לא יתלקח כל עוד אני עם פרדי בתוכו, לא עשיתי שום דבר עם האינפורמציה הזו. למזלי יתר השכנים הפגינו קצת פחות אדישות לסיטואציה ממני ולקראת שעות הצהריים מצאתי את עצמי מעניקה דו"ח יבש לנציגים משירותי הכבאות וההצלה שדפקו על דלתי. כשנשאלתי אם בישלתי היום, רציני לענות שכן, בישלתי כמות שיא של שלוש כתבות אך תיארתי לעצמי שזה לא יועיל לפתרון התעלומה אז עניתי על השאלות בצורה קצרה ועניינית.
פרט לכך שאני לא מפסיקה לכתוב, כפי שציינתי בפניכם באחד הפוסטים האחרונים שלי, היום נרשם לזכותי גם ביקור בלשכת התעסוקה שהיה הרבה פחות טראומטי מקודמו ושליחת קו"ח לעשרות מודעות דרושים.
היום הייתי המובטלת הכי לא מתבטלת שקיימת, בחיי- אפילו את הזמן שלי מול המסך סיננתי בחצי (בכל זאת, לד"ר פיל היתה תוכנית מעניינת!) לטובת שליחה של עוד כמה קורות חיים וכתיבת הפוסט הזה למענכם.
נדמה שהתחום היחידי שהזנחתי היום היה תחום האכילה. הרוחות החמות שמנשבות מבעד לחלונות ביתי לא עושות לי חשק לחיות, שלא לדבר על חשק לאכול.

באסוס התחיל סייל חדש ולמרות שכאן אצלנו שרב, בחנויות כבר נערכים למבצעים של אמצע העונה. אני נאלצת להמליץ על האתר הזה בהסתייגות עמוקה הפעם שכן לאחרונה אסוס העלו באופן משמעותי את מחירי המשלוחים שלהם ואם יש משהו שאני שונאת בעולם הזה זה מחירי משלוחים מוגזמים.
בכל זאת, ליקטתי עבורכם אוסף פריטים שאהבתי שמחירם המשוקלל יחד עם דמי המשלוח עומד על 200 ש"ח ומטה-


כדאי להעיף מבט גם אם אתן מצטרפות למחאה הצרכנית המוזרה שלי, על אף שאני חייבת להודות שהייתי מוותרת על כל עקרונותיי תמורת המחוך הפרחוני המופלא אילולא הייתי מובטלת.

הכתבה החדשה שלי התפרסה היום בנענע אופנה. אתם מוזמנים לקרוא אותה כאן

4 תגובות:

  1. הכול מקסים, אבל בעיקר אהבתי את הג'ינס היפיפה בתמונה הרביעית, בכיף הייתי מזמינה אותו אבל קצת קשה לי להאמין בקניות באינטרנט.

    אהבתי מאוד את הבלוג שלך!

    השבמחק
  2. אני כבר הצטרפתי מזמן למחאה הזו. בסה"כ לא חסרים בארץ מקומות לקנות בהם בגדים יפים וכאמור, אני מאמינה בלמשש מקרוב ולמדוד. ואגב, המחוך הפרחוני דומה מאוד למחוך שראיתי בטופ שופ בתחילת הקיץ.

    השבמחק
  3. little black dress- תודה יקירתי!
    ושתי- אני חושבת שהמחוך כמעט זהה לזה של טופשופ, רק בהבדל מחירים קל (המחוך באסוס עולה רק 130 ש"ח כולל משלוחה)

    השבמחק
  4. אין על האתר הזה- אבל מאז שהם העלו את מחיר המשלוח זה כבר הפך להיות די לא משתלם (נעליים ב- 9 פאונד והמשלוח עולה 10.5 ?!)

    אחלה בלוג ואחלה כתבות בבמודה- בעיקר אני אוהבת את ההמלצות שלך על קניות באינטרנט..

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top