יום חמישי, 15 באוקטובר 2009

אשת החברה הגדולה.

זה מה שהפכתי להיות ביומיים האחרונים.
זה התחיל בהזמנה להשקת חנות הוורנר שאליו אישרתי הגעה בבהמיות אופיינית- "אלכוהול חינם ומתנה? אני שם!".
מה אספר לך על הערב הזה? אני וחברתי צ' (שעושה טבילת אש בבלוג) ציפינו לארוע נוצץ ומלא סלבריטאים עד שלפתע מצאנו את עצמנו בסמטה האפלה ביותר בת"א (מי שמע אי פעם על רח' בשם אלפסי?) עם כמות מצומצמת יחסית של אנשים שעומדים על המדרכה ולוגמים אלכוהול. שתינו הסתכלנו סימולטנית אחת על השניה עם הבעת 'מה אנחנו עושות כאן?'
אחרי שרחרחנו קצת את האזור והסתובבנו בתוך החנות שהיתה יוקרתית לפחות כמו שהבטיחו שתהיה (וחמדתי כל מעיר עור שנתקלתי בו- אובססיה? בהחלט!) הסצינה התחילה להיות מרטיטה יותר.
קחו בחשבון שיכול להיות שאת החוויה הזו אני מבססת על סמך האלכוהול שדיבר מגרוני כי בערך באותו שלב גיליתי את חדוות השמפניה בחינם.
אילנה ברקוביץ' אירחה את האירוע, דורית בר אור הגיעה לעשות פוזות והעניקה ראיון ארוך להפליא לכתב של גיא פינס- אגב, תאמצו את העיניים טוב טוב בפעם הבאה שתצפו בגיא פינס, אולי תיראו רוסיה תמהונית מנסה להידחף לתמונה (ד"ש!).
באותו שלב גם עומר ברנע נזכר והזכיר לנו שהוא קיים והגיע לאירוע עם השיק הלא מתאמץ שלו שהיה לגיטימי בימי הכוכבות שלו אך עכשיו זה סתם מעורר הרמת גבה וחיננית הגיעה במלוא צבעוניותה וגרמה לי לחמוד בקלאץ' שלה.
yours truly הוכתרה ע"י הצלמים באירוע כאושיה אופנתית חשובה (עם סימן שאלה אמנם, אבל בכל זאת) כשנתפסתי מצלמת את החנות עם המצלמה הגרוטסקית שלי. כשנשאלתי עבור מי אני מצלמת והסברתי שאני שליחה של עצמי, הצלם שהתפעם מהגרביונים שלי עשה 1+1 והגיע למסקנה הזו בעצמו, בחיי.
הגרביונים שלי גנבו את ההצגה, אפילו חיננית באה לשאול היכן רכשתי את הפלא הזה. הוא בוודאי ציפה לתשובה כמו שאנל או פראדה, שהרי כמעט כל מי שנכחה באירוע עטתה על עצמה פריט מעצבים כזה או אחר, הוא כנראה לא ידע שיש אשדודית באירוע שתסנן לעברו משהו כמו "של מי? זה גרביונים ב-40 ש"ח מאיביי".
חיננית התרשמה והלכה- וואו, חשבתי לעצמי, אני את החותם שלי השארתי.
פגשתי לראשונה את פטיט לולו, שהיתה מקסימה ושנונה בדיוק כפי שדמיינתי אותה (פטיט, זה לא שאני מדמיינת אותך הרבה אבל אהמ אהמ..) ואף חלקה איתנו תיעוד מרעיש של נמרתול חברותי שנתקלה בו לאחרונה. אני עדיין מפצירה בך להעלות את התמונות של הפלא הזה אונליין!
זהו..המינגלינג הראשון שלי הסתיים..מונית לתחנה המרכזית- דרך מעולה וסימבולית לחתום את חיי הזוהר שלי.

קאט להיום. נסעתי כאמור לראיון הזה שלי, שנמשך שוב כארבע דקות. נדמה לי שיש טרנד חדש בעולם הראיונות שנקרא ספיד ראיון שלא הייתי מודעת לקיומו. מצד שני, יכול להיות שאני כ"כ כריזמטית שהמראיין לא רוצה לשמוע אותי מברברת יותר מכמה דקות רצופות, גם זה אפשרי.
הובטח לי ראיון המשך אז נראה כבר מה יהיה עם זה.
בתום הראיון, שמתי פעמיי לפגישה עם חברתי הפיצית מתקופת השירות הצבאי, שאותה לא ראיתי למעלה משנה.
עד שחברתי הגיעה, נאלצתי להמתין לה בבניין המשרדים, אותו בניין שרואיינתי בו וצולקתי לעד ע"י האדריכל חובב הויברטורים.
רצה הגורל ונתקלתי שוב באותו אדריכל. מי היה מאמין? לשמחתי הוא לא זיהה אותי, גם לא ציפיתי שיזהה- אני משוכנעת שהוא מטריד בחורות כמוני על בסיס יומיומי. רק ליתר בטחון השפלתי את המבט כדי שגם לא יתעכב עליי שניה נוספת.
נזכרתי בראיון ההוא וחטפתי בחילה קלה.
משם והלאה העניינים השתפרו כשמילאנו את קיבתנו בסושי טעים ב'ריבר' ונסענו לבקר לראשונה את דירתה החדשה של צ' ברמת גן (ובגדה באשדוד ללא בושה).
לא הצלחתי לגבש עמדה אם היום הזה היה מוצלח או לא, מצד אחד נהניתי מהמפגשים החברתיים כאמור..מצד שני, לא רק שנתקלתי באדריכל אז גם בדרך לראיון האוטובוס שלי נתקע ונאלץ להוריד אותנו במרחק כזה שדרש ממני לדדות לא מעט על עקביי עד לבניין המשרדים, גיליתי שאיבדתי את כרטיס האשראי שלי וכאב הראש הולם בי מאז שחזרתי הביתה.
נהה..אני אבחר באופן תקדימי להיצמד לטוב.
לא כל יום חיננית מחמיאה לך על הגרביונים.

פרדי מסומרר מהעובדה שאמא יוצאת מהבית בשעות כאלה.



חברתי צ' בבכורה בבלוג, מאובזרת בחסותי :)



הו אילנה!
צ' בוחנת את הנוכחים בקפידה.




אני ופטיט




פירוט האאוטפיט הראשון-

חולצה, חגורה, חצאית- וינטג'.
תיק- מקס מורטי.
גרביונים- איביי.
נעליים- ניין ווסט.

פירוט האאוטפיט השני-

חולצה- איביי
חצאית- הוניגמן
נעליים- אנונימיות
חגורה- h&m
תיק- מקס מורטי

8 תגובות:

  1. ביקשו מכם לבוא לאירוע בשחור-לבן או משהו כזה? זה נראה כאילו אילנה ברקוביץ', חיננית, דורית בר-אור ואת תיאמתם תלבושות.
    ומצטערת על הבורות, במה אתן משחקות בדיוק בתמונה האחרונה?

    השבמחק
  2. אהבתי את מה שלבשת- גם לאירוע וגם לפגישה עם חברה שלך!
    נראה שאתם עושים שם חיים במרכז, השקות בלגנים... אצלנו בצפון אחרי 8 בערב לא תמצאי חתול ברחוב!

    השבמחק
  3. ושתי- יש לי קטע של ללבוש שחור לבן לאחרונה, מסתבר שזה מדבק (יה רייט)
    שיחקנו אגרוף ב-wii וניצחתי בנוק אאוט!
    מרינה- זה בסדר, אצלנו באשדוד, אם את כבר מוצאת נפש חיה ברחוב אחרי 8 בערב- את יודעת שאת בבעיה וכדאי שתנוסי על נפשך :)

    השבמחק
  4. לקחו לי כמה שניות לקלוט את הקטע של הגרביונים, עד ששמתי לב לפס השחור מאחור, מגניב לגמרי :)

    השבמחק
  5. ברוכה הבאה לעולם הזוהר, דארלינג!
    הגרביונים באמת מהממים. קראתי את הסיפור שלך ואני משחה שאת נאחזת בדברים החיוביים. והחנות ניראת סבבה, חבל רק שהיא באזור מעיק שאני לא מגיעה אליו לעולם. וגם חבל שהיא בטח נורא יקרה, אבל זה כבר פחות חשוב לענייננו.
    סופ"ש מהמם!

    השבמחק
  6. באמת "לשאנל" יש גרביונים כאלה מהעונה שעברה. שיחקת אותה עם הלוק של הספרנית הסובייטית (בקטע טוב, לא איבונה טראמפ או משהוא כזה), גם הפוזות והחיכוך "בעולם הזוהר" נראים לך טיבעיים.

    השבמחק
  7. חח הרגת אותי..אני באמת אוהבת את לוק הספרנית והסובייטיות-טוב..זה כבר בא מהבית :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top