יום רביעי, 14 באוקטובר 2009

כותבת ללא הרף

היום התפרסמה הכתבה החדשה שלי בנענע אופנה, שבה סיקרתי את אחת הפרזנטציות שנכחתי בהן שלשום. את הכתבה תוכלו לקרוא כאן.

חוצמזה, אנה דל רוסו ממשיכה להופיע בפומבי ולהסעיר את חושיי-



(התמונות נלקחו מהבלוג הזה)

אני שוב מסתכנת בפלישה לטרטוריה של נעלולה (בתקווה שלא אסתבך בגלל זה בשנית), אבל לא יכולתי להיות אדישה לנוכח נעלי הויטראז' החלליות של Thakoon:


אני רוצה אותן!

אם כבר אנחנו עוסקים בפריטים שאני רוצה, אז גם שמלת הטוקסידו הבאה של Thread social מתברגת בראש הרשימה-


וזהו. אני לא מילולית היום, כפי ששמתם לב.

4 תגובות:

  1. אה, את יכולה לקחת את נעלי הוויטראז' החלליות P:
    מזל טוב על הכתבה, בובה. שמחה בשבילך שהולך לך יפה. את תראי שהכל יסתדר לך על הצד הטוב ביותר!

    השבמחק
  2. לויקטור ורלף היתה קולקצית נעליים דומה לפני כמה שנים...

    השבמחק
  3. ממש נעליים חלליות! וחוץ מזה, לאנה דל רוסו הזו אולי יש חוש טעם משובח וגוף חתיכי, אבל יש לה פרצוף של כונפה.

    השבמחק
  4. נעלולה- אפילו אני מתחילה להיות יותר אופטימית, שזה טוב כי את אוהבת אותי אופטימית.
    the eye- אחרי שראיתי את הקולקציה האחרונה של ויקטור ורולף נשבעתי לאהוב אותם לעד. לפחות עד שבוע האופנה הבא.
    ושתי- הפנים הלא נאות של אנה דל רוסו הם סימן ההיכר שלה כרגע, אילולא הגוף הנהדר וחוש הסטייל אף אחד לא היה יורק לכיוונה (אה, שלא לדבר על משרת העורכת בווג) אז נחמד שהיא מנסה להוציא מעצמה את המיטב, זה גם מעורר הערכה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top