יום שלישי, 13 באוקטובר 2009

הבשר משבש את צלילות דעתי

תגידו, שני המבוגרים תוך יומיים- זה חוקי?
כפי שאתם יודעים, לכתוב על בטן מלאה קשה לי. מה גם שיש לי יומיים להתכונן נפשית לראיון שיש לי ביום חמישי הקרוב לתפקיד הנחשק- מזכירת עו"ד.
הזמן הדוחק וההבנה שמשרת חיי כנראה לא הולכת לנחות לי מול הפרצוף (חבל, באמת שקיוויתי) גורמים לי להבין שאולי הגיע הזמן לקפל את הזנב בין הרגליים ולהתפשר.
גם החבר יאלץ להפנים כנראה שהדרך להצלחה שזורה בעבודות שחורות. אולי הוא בעצם מבין את זה הרבה יותר ממה שנדמה לי, רק שכואב לו לבשר לי את זה כדי לא לנפץ לי את הבועה.

קיבלתי הרבה פידבקים חיוביים על חנות הוינטג' האחרונה שהמלצתי עליה באיביי ולכן עלה בדעתי להמליץ לכם על חנות נוספת. אמנם הפעם לא מדובר בחנות יד שניה אלא בחנות זולה מאוד, שבדומה לרוב התוויות שעל הבגדים שלנו- נולדה בסין ומציעה לנו תמורה הגונה תמורת המחיר הנמוכים של בגדיה.
אני חייבת לציין חנויות כאלה מהמזרח הרחוק לטובה מאחר והן מאוד מקצועיות בתחומן ושולחות את ההזמנות במהירות מפתיעה- יתרון חשוב לקצרי הרוח ביננו.
פרט לכך, העיצובים מאוד נשיים ומתוקים והאיכות סבירה (לא נופלת מהרשתות המקומיות שדורשות מחירים מופקעים עבור איכות רעועה)





את החנות תוכלו למצוא כאן.

כידוע לכן, לכל בחורה יש מגירת גודיז עמוסה באקססוריז ותכשיטים אהובים. את חלקם קנתה, חלקם קיבלה במתנה, את חלקם ירשה (לפחות הברות מזל מאיתנו).
רציתי לתת לכן הצצה לחלק מאוד קטן ממגירת ההפתעות האישית שלי-



לסיום, רציתי לתת במה לשתי הקוראות הכי נאמנות שלי בתמונה נוטפת שיק וסקס אפיל
אין כמוכן!

את הכתבה השלישית שלי ב'במודה' תוכלו לקרוא כאן :)

9 תגובות:

  1. ואני חושב, שאת הקוראת הכי נאמנה של כל בלוגי האופנה בארץ...
    ומזל שגם לך יש במה- בלוג:)

    השבמחק
  2. אהבתי מאוד את אפודת הצמר האפורה עם השרוולים הקצרים מהחנות, אבל אני עם קניות מהאינטרנט גמרתי. אני מחפשת עכשיו משהו בסגנון בחנויות. בקשר לעבודה - מה לעשות, צריך להתפרנס ממשהו. אולי בעתיד עוד תנחת עלייך העבודה הנחשקת שאת חולמת עליה. אמן ואמן.

    השבמחק
  3. גם אני אהבתי את האפודה, היא נראית כ"כ כיפית!
    למה גרמת עם הקניות באינטרנט? היו לך חוויות רעות בתחום?

    השבמחק
  4. היי, שאלה קטנה... בתור חסרת ניסיון בקניות באינטרנט. בהחלט היו שם כמה דברים סימפטיים, אבל שמתי לב שכולם ONE SIZEץץ והדוגמנית היא סינית פצפונת.. איך זה מסתדר?

    השבמחק
  5. הטיפ הכי טוב שלי עבורך הוא למדוד את המידות שלך.
    אמנם כל הפריטים הם one size אבל את יכולה להבין אם הם יכולים להתאים לך או לא על סמך המידות שמצוינות במפרט של הבגד.
    מקווה שעזרתי..

    השבמחק
  6. תודה על העיצה. איך אני יכולה לבטל, אם עשיתי BID על משהו?

    השבמחק
  7. אם יש יותר מ-24 שעות עד לסיום המכירה את צריכה לפנות ל-ebay help בצד ימין למעלה וללחוץ על all about bidding, שם יהיה לך טופס לביטול ההצעה.
    אם המכירה נגמרת בטווח ה-24 שעות הקרובות, את לא יכולה לבטל אותה אלא רק לקוות שמישהו ישים סכום גדול משלך.

    השבמחק
  8. אכן היו לי חוויות לא חיוביות בכל הקשור לקניות באינטרנט. אני אכתוב על זה פוסט בהזדמנות.

    השבמחק
  9. האמת שגם לי היתה אחת לאחרונה, שזה מפתיע כי אני קונה שם בתכיפות וזה מעולם לא קרה לי.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top